محقق: نتیجه انتخابات پارلمانی قابل قبول ما نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ کد خبر: 156939 منبع: پرینت

محمد محقق رهبر حزب وحدت مردم و معاون دوم رییس اجرایی حکومت در واکنش به اعلام نتایج انتخابات پارلمانی کابل گفت که نتیجه انتخابات پارلمانی قابل قبول ما نیست.

وی انتخابات پارلمانی در حوزه کابل را ناقص و غیر سراسری عنوان کرد و گفت که نتیجه چنین انتخاباتی را نمی پذیرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محقق
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   ما میپذیریم بما قابل قبول است

>>>   خود شمایان کی قابل قبول مردم هستید .

>>>   کسی را به شهر نمیگذاشتند او گفت اسپ مرا خانه حاکم ببندید این سیستم روند محقق وهم رزمان وهم صنفانش را قبول ندارد اومیگوید نتیجه ای انتخابات را نمی پذیرد کسی از شما ببرسد که این نتایج را قبول دارید ویا خیر؟ بعد شما بگوید که نه خیر حال که اوضاع واحوال ازین قرار است بلی یا خیر شما معنی ندارد ایمان سه مرحله دارد قوی ترین ایمان انست که چیزی را با دست خود باز دارید ان مرحله را شما مفت از دست دادید وبا اختلاف وتفرقه ان فرصت طلای از دست شما رفت مرحله ای دوم انست که چیزی نا پسند را با زبان تغییر دهید ومانع شوید این شانس را هم ارزان فروختید باقی ماند مرحله ای اخیر که ان را ضعیف ترین مرحله ای ایمان میخوانند که یک امر نا پسند ومکروه رادر دل خود بد ببینید با خبر که این ایمان ضعیف خودرا نیزبه مفت از دست ندهید سخن خودرا ضایع نسازید موقف شما دیگر خریدار ندارد اگر مسا له ای رای چند ملیون هزاره ای بینی پچق هم نمیشد شمارا کس به کابل هم نمی گذارد امید که خود این موقف را درک نموده باشیدچون انسان زیرک هستیددر بلخاب که شما را دیده بودم ادم هوشیار به نظر میرسیدید اگر عقل وهوش خودرا از دست نداده باشید انشا الله در درک مسایل خوب بودید
صوفی اسحاق تگذاری از قبرستان

>>>   ازینکه باقر محقق کامیاب نشده به همین دلیل مورد قبول ما نیست

>>>   خیانت کمیشنران کمیسون انتخابات و جعلکاری و تقلبکاری انها با رشوتخوری و حق تلفی کاندیدان پارالمانی در تمام ولایات و بخصوص در کابل یک چیز واضح و روشن است که تمام سرمایداران را بجای رای اوران واقعی مردم برنده ساخته اند که هیچکس نمیتواند این خیانت کمیسون انتخابات را پنهان کاری کند اما در مورد پسر اقای محقق و حبیب الرحمن پسر گلبدین حکمتیار باید گفت که مردم از بابت عمل کرد نادرست پدر انها و خیانت های را که در حق مردم و کشور انجام داده اند مردم نه تنها که از خودشان بل از فرزندان انها متنفر هستند اگر ده بار دیگر رای گیر صورت بگیرد بازهم مردم به گرگ زاده ها رای خود را نمیده ند.

>>>   سوفی اسحاق جان یکم موأدب باشید بد نیست

>>>   سلام،
قبول ندارد؟ چي كار از دستش مي آيد؟ مردم نخواستند نماينداش را انتخاب كنند. محقق ميتواند اين مشكل را با سران حكومت ايران در ميان بگذارد. شايد آنها برايش يك چاره كنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است