پول بدهید تا سلاح داشته باشید!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ کد خبر: 156886 منبع: پرینت

به کسانی جواز حمل سلاح داده خواهد شد که نام شان در وزارت مالیه به حیث مالیه دهنده ثبت باشد.
در اعلامیه‌ی این وزارت داخله آمده است که از این به بعد، تنها برای اشخاصی جواز اسلحه صادر خواهد کرد که اسم شان شامل فهرست مالیه دهندگان وزارت مالیه باشد.

اعلامیه این وزارت همچنان از لغو جواز حمل سلاح کسانی که این معیار را ندارند خبر داده و افزوده: در وزارت مالیه سه کتگوری مالیه دهنده ثبت است، کتگوری بزرگ، متوسط و کوچک. اشخاص و شرکت‌هایی که در فهرست مالیه دهندگان ثبت نیستند، جواز اسلحه‌ی شان لغو می‌گردد و متقاضیان جواز اسلحه تا زمانی‌که تصدیق از وزارت مالیه مبنی بر شفافیت مالیاتی به این وزارت نیاورند، جواز اسلحه برای شان توزیع نخواهد گردید.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
جواز سلاح
نظرات بینندگان:

>>>   این یک اقدام خوب قانونی برای تادیه مکلفیت های قانونی کسانی که از مالیات فرار میکنند می باشد.
این در حالیست که حکومت چندین بار از ضایعات و عدم پرداخت ما لیه از جانب زور مندان شکایت داشته مثلا صرفیه برق .
و سالانه این ضایعات به ملیارد ها افغانی تخمین شده که با پرداخت بموقع ان میشود در انکشاف و توسعه کشور از طریق بالا بردن مقدار بودجه رول مهم بازی کرد.

>>>   افرین به این وزیر!

>>>   مالیه دادن شرط جواز حمل سلاح شده نمیتواند.
در ینصورت باید میلیون ها نفر در یک جامعه که به دولت هایشان مالیه میدهند،اجازه داشتن سلاح داشته باشند.
حتی از معاش کارمندان دولتی نیز مالیه گرفته میشود،پس نباید همه آنها سلاح داشته باشند و یا دوکانداران مالیه میدهند .
گذشته از آن مالیات نیز انواع وداقسام مختلف دارد.مالیه ار عواید،مالیات بر جایداد و حتی مالیه از خدمات مخابراتی.
چون ده فیصد از تمام خدمات مخابراتی مالیه گرفته میشود،بنأ هرکسی که تیلفون موبایل دارد و ده فیصد به دولت مالیه میپردازد،میتواند اجازه حمل سلاح داشته باشد.
این قانون کاملاً از بنیاد غلط است .
کسانی که میخواهند جواز حمل سلاح داشته باشند،باید کمیسیونی درین زمینه موظف باشد که فرد مذکور تا چه اندازه از نگاه امنیتی ضرورت به سلاح دارد و آیا فرد مذکور قابل اعتبار است که از سلاح دست داشته خویش سؤ استفاده نمی کند و غیره مشخصات فرد سلاح گیرنده،همه جوانب آن بررسی شود و بعداً اجازه حمل سلاح به وی داده شود.
تنها داشتن سرمایه زیاد،معیار داشتن سلاح نیست،بلکه عوامل دیگری نیز مانند دشمنی های شخصی و غیره،میتواند سبب ضرورت داشتن سلاح برای یک شخص باشد.
در کشور امریکا هرتبعه حق دارد برای حفظ جان خود سلاح داشته باشد.
اما در کشور های دیگر،این حق محدود به ضرورت برای داشتن سلاح است و هرکس نمیتواند سلاح داشته باشد.
بنأ شما اولاً قوانین دیگر کشور ها را و شرایط داشتن سلاح را مطالعه کنید،بعداً در زمینه قانونی تصویب نمایید و بعداً مطابق قانون به افراد نظر به ضرورت سلاح در اختیار شان برای دفاع شخصی بگذارید.

>>>   شرطش هم این است که از پنشیر نباشند
به پنشیری ها کسی چیزی گفته نمی تواند
حالا که وزیر هم از همونا است
راشداز هرات

>>>   یک تعداد افراد و اشخاص و شرکت ها بنام تجار ملی و سرمایه دار بنام حفظ جان و سرمایه شان از دولت جواز سلاح بدست آورده اند .
در حالیکه از این سلاح استفاده نادرست نموده و در ظمن از نظر عواید و مالیاتدهی ، حسابشان با وزارت مالیه تصفیه نبوده ، وزارت داخله منحیث قوه اجراییه از چنین اشخاص در قدم اول به دولت و مردمی پاسخګو بوده تا در تاديه ماليات شان به دولت مراجعه کند و هم اضافه تر از این از سلاح دولت در مقابل دولت استفاده کنند .

>>>   بسيار خوب وزير بي عقل را غني در ميدان آورده ، با اين فرمان احمقانه حالا وكيل ، قومندان جهادي و مسؤلان بلند پايه پائين خايه تنها قتل نميتوانند ، بلكه همه تجاران هم به آساني قدرت آتش نظامي و قتل عوام را دارند. اين قيچ را بايد مسؤل سقاوي كوه دهمزنگ ، افشار مقرر ميكردند، در امنيت ملي چه كرد كه در وزارت داخله نمايد.

>>>   فکر نکنم تاب بیاورد

>>>   اين زمينه سازي براي امدن طالب است تا هيچ كس مقاومت نتواند و دست بسته همه به جوخه هاي اعدام فرستاده شود. درين شرايط كه رژيم در سقوط قرار دارد اين اقا امده كه مردم را خلع سلاح كند. عجب تفكري!

>>>   اين شكل باشد صالح صاحب از طالبان ميليون ها دالر ماليه ميگيرد . هههههه كار هاي ملانصرالديني

>>>   نگفتي كه اگر خود كفانك داشته باشد ماه چند بدهد؟

>>>   عالی است من ازاین کار اسقبال میکنم چون فعلا هرلوده یک میل سلاح دارد

>>>   جمع كنيد همه اسلحه را خصوصاً از داخل شهر هاي بزرگ ، و گر نه حكومت را به طالبان ميدهند، چون در وقت حكومت رباني هم همين جمع نكردن سلاح ، خصوصا اسلحه دافع هوا و ديگر اسلحه ثقيله سبب ترس امريكا شد، و بالاخره طالب را جانشين حكومت مجاهدين كردند و طالب توانست با مزذ و وقت كم همه اسلحه را از سر تا سر افغانستان جمع نموده و به آساني آنها را ديپو نموده و به حكم امريكا يك بيك همه شانرا خنثاء نموده و منفجر ساختند.

>>>   صالح گک سبزینه،
این بچه گک جز یک هویتفروش چاپلوس چیزی بیشتری نیست۰ او با خوشباوری و تملق رفته میخواهد کمر غنی کوچی پدر تعصب اوغانیت او اسلامیت را بسته کند۰ عجب بیغیرتی بوده این خائن۰ در شرایط فعلی بدون پیاده نمودن کامل عدالت اجتماعی هیچ پدیده بنام امنیت و وحدت ملی امکان ندارد۰
کاسه لیس ها و پاه بوس های شئونیزم اوغان را صد نفرین و لعنت، هر کی باشند و از هر قماشی که باشند۰
این بچه گک یک خوراک تبلیغاتی انتخابات پیشرو است و یک وسیله دولت در قلع و قمع مخالفین خاص۰ در غیر آن چوچه هیچ چیزی هم نیست مگر یک بلی صاحب بگوی دست بسینه برای قبیله۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است