جنگ با طالب، جنگ با امریکا و پاکستان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۶    ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ کد خبر: 156843 منبع: پرینت

اسد الله خالد و امرالله صالح هردو به حیث دشمنان پاکستان شهره بودند.
غنی احمدزی در اوج شکست های افتضاح آمیز نظامی و سیاسی و باخت های متواتر و پی درپی و امتناع طالبان از گفتگوی مستقیم با دولت دست نشانده، سعی کرد تا در یک نمایشنامه مضحک این چهره هارا دوباره به نمایش گذاشته و وانمود سازد که از طریق جنگ و فشار نظامی و برقراری توازن نظامی و برپایی عملیات جنگی، پاکستان و طالبان را وادار به پذیرش شرطنامه های خود سازد!
او با این اقدام عوام‌فریبانه خواست که تضاد خود با پاکستان و طالبان را نمایان ساخته و ذهنیت های جامعه را به نفع خود تغییر دهد.

اما حقیقت چیزی دیگری است. حقیقت موضوع این است که غنی به حیث مجری برنامه های امریکا هرگز نمیخواهد تا طالبان را سرکوب نماید.
طالبان لشکر اصلی و پیاده نظام امریکا و پاکستان است و برای حکومت آینده افغانستان آفریده شده اند.
کرزی و احمدزی دوچهره جنایتکار برای گسترش پروژه طالبان مامور گردیدند.

جنگ با طالب، جنگ با امریکا و پاکستان است. از این رو غنی احمدزی به حیث نوکر امریکا هرگز برای وزرای دفاع و داخله اجازه نمی دهد تا برای سرکوب و پاک کاری طالبان و تروریسم برنامه ریزی نمایند!
از همین‌رو این هردو مظلوم در عقب میزهای خود اسیر گردیده و منتظر اند که چه زمانی طالبان مقابل دفاتر آنها رژه می‌روند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ طالب
جنگ امریکا
نظرات بینندگان:

>>>   اسد الله خالد و امرالله صالح میگدیند که حیف که اشرف غنی ما را اجازه نمیدهد،اگر اجازه بدهد ما ساعت هشت صبح جنگ را بر علیه پاکستان شروع میکنیم،ساعت دوازده بجه چاشت نان چاشت را در اسلام آباد خواهیم خورد.

>>>   اصلا یک در طول 18 سال 400 نفر در افغا نستان درقدرت است . نمی خواهد که دیگر کسی به قدرت بیاید و طالب را به بهانه اینکه دست اورد های 18 ساله را زیر پا می کند و نمی گذاردکه صلح در وطن ما بیاید

مانندع وغ که هردو شان به میلو نها دالر پول های ما را در با نگ های خارجی برای خود حفظ نمو ده است
بی بی گل پول های پرو موت را برای دختر و بچه خود در خارج جمع اوری نمو ده است

>>>   پشت پاکستان مباش اسداله جان امیراله جان اول از جاسوسو های داخلی کشور شروع کن چون این ها بتر از پاکستان است اگر اشرف غنی طالب برادراش است حداقل داعش که برادر اش نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است