هواپیمای پناهجویان اخراجی از آلمان به کابل رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ کد خبر: 156823 منبع: پرینت

هواپیمای حامل ۳۶ پناهجوی اخراجی از آلمان به کابل رسید.
دولت آلمان نخستین گروه از پناهجویان افغانستانی را در 2019 سال جدید میلادی اخراج کرد.

روند اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی از سال 2016 میلادی آغاز شد. پیش از این نیز 19 هواپیمای حامل پناهجویان افغانستانی از آلمان وارد فرودگاه کابل شده بود.

اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی از آلمان به کابل در حالی صورت گرفته است که تنها در سال گذشته میلادی 22 حمله تروریستی در کابل به‌وقوع پیوسته و بیش از هزار کشته و زخمی بجا گذاشته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
هواپیمای پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   بیایید چی میکنید در ملک بیگانه یک لقمه نان خشک بخورید ولی منت بیگانگان را نبرید هیچ کس از گرسنگی نمرده تا حال کسی قبرستان گرسنه ها را ندیده به هر صورت خوش امدید اباد باشید بچه ها
پیرام قل از جوزجان شبرغان

>>>   المان بدون مهاجر سقوط میکندوبه مهاجر بیک انداز معین کاملا ضرورت دارد٫اخراج مهاجرین افغان درالمان هیچگاهی مطرح نبدوده ونخواهد شد٫البته گاه وناگاه یکتعداد مجرمین به وطن اصلی شان عودت داده میشوند.
عاقل

>>>   پشتونها آلمان را هم خیال افغانستان کرده اند زن‌ها و دخترهای مردم ازدستشات روزخوب ندارد مثل افغانستان
ریش اشپش پر ولباسهای ژولیده و بوگین شان راببینی
جنگ ولچکگری شان راببینی حشیش کشیدن وشراب خوردن وموادفروشی کارشان است بعضی هایشان که کارمی کنند کارسیاه میکنند وبه دولت مالیات نمی دهند قوم پشتون همگیشان تنهای ومجردی آمدن به اروپا من هیچ پشتونی افغانستانی راندیدم که باخانواده باشد همگیشان مجرد برای عیاشی آمده اند وقتی هم که دیپورت میشن میگن فرقی نمی کند خانه و زندگی ماسرجایش است باید همه کشورهای اروپا هرچی مجرد افغانی است بفرستد افغانستان.
داریوش

>>>   در افغانستان چهل شال است که قتل و قتال جریان دارد پس 35 ملیون افغان همه باید به المان ویا دیگر کشور های جهان پناهنده شوند ؟ این توقع بی منطقی است . در حالیکه حکومت شفتر غنی جنایتکار و قاتل هزاران انسان و ویرانگر افغانستان { گلبیدین خبیث را در پهلوی جا داد و از امکانات مادی و معنوی برخوردارش کرد و به گرده مردم سوارش کرد فلهذ پزیزش پناهنده افغان از طرف کشور های جهان کار احقانه است.

>>>   اقای بیرام قل شما گفتید کسی از گرسنگی نمرده اما من کسی را در شهر کابل سراغ دارم که از گرسنگی و سردی زمستان جان داده بر علاوه از غریبی و بیچاره گی مشکل جسمی و دماغی هم داشت نیاز مند کمک مردم بود وقتیکه مردم هم بیکار و بی روزگار درین حکومت وحدت ملی شدند بفکر زنده بودن خود و فامیل شان شدند ان بیچاره از گرسنگی و سردی زمستان ان داد جنگ و نا امنی و انتحار و انفجار و راه گیری و قطاع الطریقی و قتل و کشتار ترورستان طالبان شیطان صفت بد نام کن اسلام از یکطرف و از جانب دیگر فقر و بیکاری سبب گردیده تا جوانان کشور ما با عالم مشکلات و خطرات خود را به ممالک خارج برسانند تا مگر بتوانند با زنده بودن شان کمکی به فامیل شان گردند .

>>>   باید همه محاجرین دوباره از المان و ترکیه بر گردند زیرا در وطن ما فعلا صلح امده است دیگر بهانه برای صلح باقی نمانده است

>>>   همه شانرا تست إيدز نمايند، چون اكثراً هم در تركيه و هم يونان و ديگر كشور ها از چوكات خارج شده بودند.

>>>   نظر دهنده دوم هندیها هم اعلان کردند که به مهاجران مسلمان منظور افغان تابعیت نمیدهند برخلاف تصور شما کشورهایی که به صورت غیرقانونی افغانها واردش میشوند هیچ نیاز و تمایلی به مهاجران افغان ندارند

>>>   همه اینها جنایتکاران اند.عاقبت افغانستان بخیر.دولت متوجه شان باشند.
باشنده آلمان.

>>>   کشورهای اروپایی باید جوانان مجرد را دوباره به افغانستان روان کنندکه به خود افغانستان خدمت کنند
اگر این کار رانکنندبا لندغرگری خود اروپارا هم کثیف خواهد کرد چون کسانیکه مجردی به اروپا آمده اند حدفشان عیاشی وخوشگذرانی است اگر حدفشان کار بود
چراخواهر و مادر خود را در هزار مشکلات رهاکرده
وفرار کرده اند که خودش یک بیغرتی و بی ناموسی است‌.
مجید عرب

>>>   مجید
چرا فقط کشورهوی اروپایی باید جوانان مجرد افغان را برگردانند آیا خبر داری چند میلیون مهاجر مجرد افغان به طور قاچاقی در ایران هستند ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است