آمریکایی ها سران طالبان را از زندان ها بردند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۲    ۱۳۹۷/۹/۲۸ کد خبر: 156537 منبع: پرینت

نیروهای ویژه آمریکایی تعدادی از زندانیان طالبان را از زندان مرکزی کابل و زندان بگرام بیرون آورده و با خود به مکان نامعلومی انتقال داده اند.
این خبر را یکتن از نگهبانان زندان بگرام تایید کرده است

اطلاعات رسیده به این شبکه حکایت دارد که در میان افراد منتقل شده توسط آمریکایی ها از زندان های کابل و بگرام چند تن از سران مهم طالبان شامل بوده اند:
لطیف محسود
انس حقانی
قاری فدا محمد
حاکم علی خان
مولوی عبدالرحمن...

هیات مذاکره کننده طالبان لیستی از سران زندانی طالب در زندان های افغانستان و بازداشتگاه های خارجی را در افغانستان به خلیلزاد داده و از او خواسته بودند تا آنان را به طالبان تحویل دهند. احتمال می رود که بردن سران مهم طالبان از زندان های کابل و بگرام بر اساس خواسته طالبان صورت گرفته باشد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
طالبان
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   انس جنایتکار صد ها هموطن را شهید ساخت ذده ها مراتبه جنایت وخون ریخت آخر هم آزاد میشود ؟؟؟

>>>   ما افغانها هميشه باخته ايم ، عقل نداريم ، امريكا تروريستان خود را با قاتلين ملت افغان تبادله مينمايند و نامش را صلح بين الأفغاني ميگذارند.

>>>   باسلام.
از آمریکایی‌ها غیر از انتظار نیست.اما حرف اینه که مسئولین دوایر دولتی این قدر خودباخته هستند، که هیچ استقلالی از خودندارند نظامیان امریکای به چه حقی وارد زندان شده اند.

>>>   سلام علیکم برادران عزیز!
انشاالله به امید روز که خداوند متعال همه ما مسلمانان را هدایت کند صلح سرتاسری برادری برابری را در وطن عزیز ما بیاورد. اما من که افغان ها را می بینم فقط پی تفرقه هستند تا به کی دربدری‌ها مهاجرت و تحقیر شدن بس است. به لحاظ الله الرحمن دیگر بس است یکی از شما به هر حزب، قوم و ایدیولوژی که هستید برحق نیستید همه شما قاتل ملت مظلوم بیچاره به نام های مختلف در طی چهل سال شدید. همه قاتیلین چپاولگران بنام حزب و قوم خود سر قدرت شدید بگذارید که چند نفر دیگر هم شریک های تان بیاید اما لطفا ملت را دیگر آواره بیچاره أولاد هایشان را یتیم نسازید ما پول قدرت نمیخواهیم همه از شما جنایت کاران باشد ملت عزت و آرامش میخواهد بس است تفرقه آی منافقین آی کسانیکه بنام این آن قوم، ملیت، حزب و مذهب باعث بدبختی قوم خود شدید بس کنید از شیطنت به لحاظ خدا از خاطر دنیا چندروزه آخرت را از دست ندهید به امید روز که انشاالله یک ملت واحد باشم

>>>   حکومت افغانستان بیچاره از دستش چیزی ساخته نیست
فرهاد مزار شریف

>>>   این دولت فاسد چکاره است در این مملکت؟

>>>   سلام برهمه وطن پرستان واقعی افغانستان عزیز لعنت خدا بر دشمنان افغانستان بخصوص جهادی های کشور اگر مردم فکر کنن دنبال این رهبران .... و وطن فروش نرن آنها بتنهای چی ازدست شان میاید پس خوده ملت تقصیر دارن که دنبال شان میرن جنرال دوستم چی سگی است اینکسافت چی سرش میشه حرف زدن بلد نیست یا گلبیدین اشقال ,... اون دیگه باید بره گم بشه قیافه اون روبا به ریاست نمیخورهسردار افغانستان ابروی افغانستان زنده یاد ببرک کارمل بود شهید نورمحمد ترکی بود شهید قهرمان دکتر نجیب لله بود

>>>   باسلام.این جانب دفاع نمیکنم از فرد خاصی اما فحش ودشنام دور از شخصیت انسان عاقل است

>>>   اگر این کار واقعآ صورت گرفته باشد درانصورت مردم افغانستان این اقدام امریکار راحمایت میکنند
واحدی از ناروی

>>>   کارمل وطنفروش ومرتد شهید نه بلکه مردار میباشد تره کی لعین وطنفروش مرتد شهید نه بلکه توسط شاگرد وفادارش حفیظ الله لعین مردار شد و هم چنان نجیب گاو مرتد وطنفروش و دست نشانده اتحاد جماهیر شوروی وقت و رئیس دستگاه جهنمی خاد شهید نه بلکه توسط طالبان مردار شد اینها همه شان انشاالله که در جهنم میباشند کسانیکه این وطنفروشان را شهید مینامند از دین مقدس اسلام و شریعت غرای محمدی بوی نمیبرند
قاضی زاده از هرات باستان

>>>   باید همه رهبران مجازات شود کابل را ویران کرد در کله مردم میخ زده شد سینه های زن بریده شد مگر الی در موتر سیاه در قصر زندگی میکند به عوض یک زن 4زن دارد امریکا بسیار کار خوب کرده که همه را ایلا کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است