اشرف غني يا زالوي خشم و كين!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۴    ۱۳۹۷/۹/۲۴ کد خبر: 156464 منبع: پرینت

اشرف غني كوچي ، اين زالوي خشم و كين بابيرحمي و قساوت تمام ، هر روز خون مي ريزد ، خون مي نوشد و لاش اين ملت مظلوم را همچون يك حيوان درنده مي خورد.

اشرف غني بي فرهنگ ترين فردي است كه تاكنون در تاريخ زعماي كشور ها ديده شده است . اين وحشي قرن ، اَنقدر در مرداب تعصب ، جهالت و تماميت خواهي غرق است كه نمي شود كه اين چهره ي كثيف را به هيچ جنايتكار تاريخ جهان مقايسه كرد.

اَيا اين حركت بجا و معقول است كه يك ريس جمهور در برابر سوالي كه همراه با بار منطق است ، به لجاجت و وحشي گري دست زند و مثل يك حيوان درنده حمله كند ، دندان بشكناند و خون بريزاند ؟ نه ، اين نشان بي فرهنگي اين عفريت قرن است كه بازور بيگانه بر گرده ي مردم پا نهاده است و با وقاحت و بي رحمي تمام ، خون مردم مظلوم مان را يا بوسيله برادران طالبش و يا هم بوسيله داعشيان مزدورش و يا مستقيما خودش، مي ريزاند، مي چوشد و مي خورد!

مردم بيچاره ي مان در سخت ترين شرايط و در تگناي مرگ و زندگي قرار گرفته اند. راه بيرون از اين تنگنا و عبور از اين مرداب ، جز وحدت و همبستگي مردم براي يك قيام عمومي ويا حركت عدم همكاري به شيوه گاندي ، ديگر راهي وجود ندارد!

جلال الدین آرین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
زالو
نظرات بینندگان:

>>>   خيلي خوب ميكند! ما مردم عادت گوسفند را داريم و هر كل و كور و لنگ و ديوانه بالاي ما حكومت مي كنند و ما هم قبول داريم. بياييد سر بلند كنيم و همه متحدانه اين مزدوران را به گورستان ابد بفرستيم.
خنجر

>>>   فقط یک یا الله می خواهد که همگی علیه این بی دین و نژاد پرست قیام کنند.

>>>   کمپاین ( نه به غنی و تیم انتخاباتی اش ) را باید هرچه زود تر آغاز کرد.
پیش از اینکه بر گرده ملت سوار شود پوزش را باید به خاک مالید.

>>>   ماهمه اعمال ننگین وخیانت پیشه این نفرین شده مردم افغانستان را نکوهش میکنیم ، امااین راه چاره نیست اتحاد ویک دلی تمام مردم شرط اساسی به خاک سپاری این جانی قرن 21 است . متحد شوید متحدشویداین ... خون خواررا ازسرزمین پاک خویش دورکنیم.
کابلی

>>>   رئیس هر قومی برای همان قوم یاد تان رفته که هر روز زنده باد آمریکا می گفتید. این هم ز برکات یهود است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است