آغاز مجدد روند بازشماری و تفتیش آرای انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۷/۹/۲۲ کد خبر: 156432 منبع: پرینت

مقام‌های کمیسیون‌های انتخاباتی از آغاز مجدد روند بازشماری و تفتیش آرای انتخابات پارلمانی در ولایت کابل، پس از یک هفته توقف و بر اساس روشی جدید خبر دادند.

ذبیح‌الله سادات، معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات به تلویزیون یک گفته که به شدت تلاش می‌شود تا نتیجه‌ ابتدایی انتخابات پارلمانی ولایت کابل در جریان کمتر از ده روز دیگر اعلام شود.

به گفته وی، پیش از این ۹۰ درصد بازشماری آرای ۱۸۰ مرکز انتخاباتی در کابل تکمیل شده بود و قرار است ده درصد باقی مانده تا دو سه روز آینده پایان یابد و تا آخر هفته آینده، نتایج ابتدایی کابل هم اعلام شود.

بازشماری و تفتیش آرای انتخابات پارلمانی در کابل در حالی از سرگرفته شده که کمیسیون شکایات انتخاباتی هفته قبل تمام آرای این ولایت را باطل اعلام کرد، اما با مخالفت شدید مواجد گردید و در نهایت تصمیم به تجدید نظر شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بازشماری
تفتیش آرا
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار شرم اور اور است به کسانیکه خاک را به چشم مردم میزنند از خداوند بزرگ برای متقلبین برای دروغ گویان برای کسانیکه واقعیت ها را به ملت خود شریک نمی سازند، برای کساینکه درمقابل معاش شش لک افغانی وژدان خود را فروخته اند ب وجود داشتن سند عالم بودن، ته ترین قسمت دوزغ راارزو دارم
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است