آیا نتایج انتخابات کابل بخاطر بچه گلبدین باطل شد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۲    ۱۳۹۷/۹/۱۵ کد خبر: 156321 منبع: پرینت

آیا نتایج انتخابات کابل بخاطر بچه گلبدین باطل شد؟

گلبدین که هنوز رای دهی در حوزه کابل ادامه داشت، نتایج انتخابات کابل را غیر قابل قبول اعلام کرده بود. او مدعی شد، که پسر وی بخاطر انتخابات " مسخره" رای نیاورد و حتا مدعی شد، رای خانواده او به پسرش صفر شمارش شده . او گفت پسرش خود سرانه در نتیجه تشویق دوستانش خود را کاندید کرده وی در تصمیم او شریک نیست.
اما گلبدین در نخستین ساعات انتخابات شکست پسرش را در مصاحبه ای از طریق تلویزیون آریانا نیوز رسما اعلام کرد.
او گفت اینکه پسرش رای نیاورده این موضوع را با رئیس جمهور غنی در میان گذاشته است. او هم‌چنان گفت که رئیس جمهور وعده همکاری در زمینه را داده است.

در این که انتخابات پارلمانی اخیر را نمی توان حتا نام انتخابات بر سر آن گذاشت و بیشتر توسط" جن های سیاسی" مدیریت شد، کمتر کسی شک دارد. اما اگر نتایج انتخابات کابل بخاطر شکست بچه گلبدین لغو شده باشد، یک خیانت و یک شرم ساری بزرگ دیگر برای گلبدین، کمیسیون انتخابات و ارگ است.

واقعیت این است که بچه گلبدین بخاطر آبروی گلبدین در پارلمان برود و یا نرود هیچ تغییری در افکار مردم در جنایات و بی حیایی های گلبدین نمی کند. او دیروز از کمپ شمشتو کشور را ویران کرد، ولی امروز با نفرت پراگنی هایش از کاخ های مجلل در دارالامان کابل کشور را در آتش ترور و نفرت می سوزاند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بچه گلبدین
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   اقای حمتیار انتخابات کابل را قبول ندارد به خاطر اینکه بچه او 20 رهی در تمام کابل اخذ نکرده است

>>>   اگر صد بار انتخابات هم آنجام این چوچه شیاد قاتل هزارن انسان و و یرانگر افغانستان و مزدور شماره 1 چاکستان موفق نخواهد شد. ... به اشرف غنی ... که برای مصلحت خود این .... در پهلوی گرفت و از خون مردم و پول گدائی کشور های کمک کننده این مجرم و ذریة پلیدش را فوق العاده اعاشه و اباطه میکند و همه چیز و سر نوشت کشور ومردم رنجدیده ما را بدستش داده است خداوند تو اشرف غنی را با خانواده ات به قهر و غضب دنیوی و اخروی خود گرفتار کند .
آمین یارب العالمین.

>>>   آقای حکمتیار باید به فکر دنیای دیگرش باشد با فتنه ها و قتل های که مرتکب شده است باید از خانوادههای شهدا حلالیت طلب نماید. اینکه مردم به فرزندش رای نداده به تنفر مردم از وی است.

>>>   حالا گوش های گل بیدین باز شد وفهمید که در بین مردم چقدر محبوبیت دارد !
این پسر بی ادب چقدرگستاخ است که هیچ به پدرش اعتنا ندارد ، می خواهد وکیل درخانه ملت باشد امابا پدرش مشوره نمیکند،کسیکه با پدرش که از خون او بوجود آمده اینقدر بی پروا است با مردم چی خواهد کرد !
اولادش را درست تربیت نکرده است ، اینهم تنمونه اش واز اقرار خودش ،

>>>   عبدالعزیز آریایی عضویت حزب اسلامی را داشته و گلبدن حکمتیار حامی و واسطه وی پیش اشرف غنی است چون چالش ها و مشکلات پیش آمده بین آریایی و ارگ را حکمتیار حل و میانجی گری می کند. به همین خاطر گلبدین به آریایی هدایت داده که رای کابل را باطل کند.
فخرالدین از بدخشان

>>>   کمونیستان ، سیکولار ها ، مآویستان ، ستمی ها ، افغانملتی ها و در مجموع تمام وطنفروشان بخاطر عقده گشایی و بخاطریکه شمشیر حکمتیار مانع رسیدن به مقاصد ضد اسلامی و ضد افغانی شان شد همیش کوشش میکنند با نوشته هایی عاری از حقیقت زخم ها و درد های سیاسی خود را مرحم گذاری کنند
از جمله یکی هم مآویست شکست خورده آقای امیری است
لیلما هروی

>>>   به لیلما هروی :
اگر از دست گلبیدین براید فردا برویت تیزاب می پاشد اما خلقی وپرچمی وماویست ترا به مکتب وپوهنتون کار درجامعه می کشاند

>>>   در تائید از لیلما هروی: تیزاب پاشیدن بهتر از تنبان کشیدن هست البته نه برای آنانیکه با تحصیل و تعلیم ولو در بدل تنبان کشیدن خواهران خود باشد، موافق اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است