فرازمینی ها در کنفرانس جنوا
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۵    ۱۳۹۷/۹/۸ کد خبر: 156207 منبع: پرینت

این موجود فرازمینی به رییس جمهور افغانستان بکلی شباهت دارد. در کنفرانس جنوا عمدتأ همه چشم ها به این فرازمینی و پطلون اش که تازیر گلو این موجود را غرق ساخته بود و نکتایی اش که تا قسمت بجلک پا هایش می‌رسید دوخته شده بود. بسته کردن کمر بند ویژه به مانند سینه کش مرکب های خسته بیشتر توجه حضار را جلب ساخته بود.
گُل کمربند که که در زیر بغلش چرخ زده بود، بیشتر استایل او‌ را رنگین ساخته بود.

همه نمایندگان کنفرانس هک و پک شده بودند که در این عصر تمدن، این فرازمینی با چنین استایل جدید از کدام سیاره به زمین آمده است!
وقتیکه شرکت کنندگان کنفرانس به دروغ ها و گزافه گویی های شاخدار این موجود نگاه کردند، شک کردند که این موجود ناشناخته به فرازمینی ها متعلق باشد.
بالاخره آزمایشات بالای مغز این انسان نما صورت گرفت، پیدا شد که اصلا چیزی بنام مغز در کلهٔ او موجود نیست.

بالاخره از طریق همراهانش دریافتند که این موجود انسان نما از کشوری آوارهٔ به نام افغانستان، در اروپا پیاده شده است و بار نخست است که با چنین لباس های غیر عادی آشنا بوده و تازه طرز پوشیدن آنرا تمرین مینماید.

اما زمانی که کنفرانس، کچکول گدایی او را برگردن دیدند، فهمیدند که این آدم واقعا همان مرد نامتفکر جهان است که تحت کمک های سیل آسای غرب، یک مملکت را به چنین روزی درآورده است.

نمایندگان گفتند که هرگاه همه آب های اقیانوس اروپا به طلا مبدل شده و به افغانستان سرازیر گردد، تحت رهبری او و خانم بی بی گل محو و نابود میگردد.
بالاخره نمایندگان فیصله نمودند تا این مرد بهتر است در یکی از دیوانه خانه های جهان منتقل شود تا یک مملکت شکسته و مردم دربدر را رهبر باشد!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
طنز
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است