خشم غنی نسبت به جنرال دوستم آشکار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۳    ۱۳۹۷/۹/۳ کد خبر: 156114 منبع: پرینت

زمان ثابت ساخت که غنی احمدزی این نوکر امریکا در کابل و مجری برنامه تروریستی با همه قماش مردمان فاسد، مافیا دزد و چپاولگر سرسازش دارد، اما به هیچ‌ وجه با دشمنان طالبان آشتی نمیکند.
او تاکنون ده ها تن از فرماندهان ضد طالب را ترور و زندانی نموده و بهترین مثال این جنایت ترور ناجوانمردانه جنرال رازق می‌باشد.

جنرال دوستم از زمان برگشت از ترکیه سخت تحت فشار ناتو و رژیم قرار گرفته است.
در این روزها جنرال دوستم تصمیم گرفته بود تا با استفاده از نفوذ در شمال و ترغیب فرماندهان شمال، برنامه پاک کاری طالبان را براه اندازد.
از همین‌ رو او در این روزها بیشتر به خریطه های نظامی مصروف بود.

غنی احمدزی این سرکرده اصلی طالبان و غلام آمریکا بالمقابل سعی نمود تا برفشار های دایمی اش بر جنرال دوستم شدت بخشیده و حلقه محاصره را بر جنرال دوستم تنگ سازد.
در تازه ترین اقدام اشرف غنی او را از برنامه سفر صحی به ترکیه باز داشته و در میدان هوایی خواجه رواش ممنوع الخروج گردید.

در این اواخر بخاطر آمادگی تسلیمی رژیم به طالبان، موج حملات رژیم بر فرماندهان شمال چون جنرال حسیب الله قریشی و فرمانده تخار همچنان فرماندهان هزارستان بیش از پیش از یاد یافته است.

حال جنرال دوستم در کمین آمریکایی ها افتاده است، هرگاه در همدستی با متحدین اش کاری آنجام ندهد، ممکن یا به سرنوشت مارشال فهیم، یا جنرال رازق و گونه های دیگر دسیسه رژیم واقع شده و از بین برده شود!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   موچه که ذوالش میرسد بال میکشد غنی احمدزی نابودی اش فراه رسیده به چنین کارهای خلاف شان مردی و عقده گیری های نامردانه دست زده است انشاءالله که غنی بدست همین ترورستان طالبان که غنی احمدزی در حمایت انها است به سرنوشت داکتر نجیب الله احمدزی گرفتار میگردد چون طالبان ترورست اقوام غنی احمدزی از جمله غلامان و بدگان پاکستان هستند هر دستوری را که ای اس ای برایشان دهد انرا عملی میکند طالبان قوم و دین و مذهب و سمت را نمی شناسند حتی بقران و حدیث پابند نیستند و به چیزی که پابند هستند انرا عملی میکنند دستورات ای اس ای پاکستان و نظامیان انکشور است و بس .

>>>   فرض کنیم همه ای تکهنات درست وقابل درک است واین دردیست که همه درک ننموده اند وبا جان وپوست لمس مینمایند اما چاره چیست؟ درد را همه تشخیص نموده اند راه علاج وچاره ای کار را کس نمیداند ویا لا اقل ملت را ازان اگاه نمیسازند تا در روشنای ان سر نوشت حال واینده ای خود راتعیین نموده راه خودرا از میان این کوره راه ها دریابند وملت وکشور رااز زیر چکمه های استعمار واستثمار واستعمار تقریبا ۴۶ کشور نجات دهند این مظالم تازه اغاز نیافته فقط الان کارد به استخوان رسیده از تقریبا چهل سال بدینسو ملت مظلوم مارا قتل عام مینمایند وکشور مارا به ویرانه تبدیل نموده اند واین اینده ای تاریک با مقدرات این ملت عجین گردیده ومعلوم نیست این وضع اسف بار تاچه وقت ادامه خواهد یافت وچقدر مارشالها وجنرالها و ملت عزیز ما به سوی هلاکت وتیاهی سوق می یابند
جمعه بای تگذاری

>>>   انتقام قتل طالبا دشت لیلی را هم میگیرند درشمالی هم که طالبان کشته شده بودند امروز انتقامجویی میشوند.

>>>   حرف ها باید درست باشد ازادبیات خارج نشوید
این خود دوستم یک انسان خاین معامله گر تاریخ است که میگفت ما نباشه حوب نفر پیداکردیم این خیلی برای ما خوب است حامارهبر خود را پیداکردیم
ازین گب ها زیاد میزدچه شد یکدفه پشیمان شده

>>>   آقا نوشته هایت یکی از دایکندی است ویکی از بدخشان دیگر از خوست و نورستان یکبار گفته اید که دوستم بالای خریطه نظامی کار می‌کرد باز می‌گوید ترکیه میرفت باز انرا دچار سرنوشت فهیم بینی میکنید که فهیم بینی حرام خورده مانند کندوی گندم پوندی وبلاخره ترقید و مردار شد ‌و جنرال رازق نفر امریکا بود امریکا ترور اش کرد ونام افراد باقی مانده چنگیز که بدون سر بریدن دیگر کار ندارد که شما خیالی انرا هزارستان می‌گوید که تا قیامت هم این آرزویت پوره نخواهد شد به دوستم هیچ ربط ندارد کوشش نکنید که از نوشتن بسیار لاولهب گویی دچار مشکلات دماغی نشوید و مرض حماقت تان زیاد نشود

>>>   ففط ترکیه خانه بوبویش است که میره و مې اید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است