بلندگوهای تبارگرایی؛ تمامیت خواهی و تبعیض
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۱    ۱۳۹۷/۸/۲۵ کد خبر: 155984 منبع: پرینت

رادیو آزادی و صدای آمریکا که باید مروج و مجری سیاست های وزارت خارجه آمریکا باشند؛ سالها است که بگونه عریان به بلندگوی تمامیت خواهان و تبارگرایان و تبعیض پیشگان در افغانستان تبدیل شده اند.
این رادیوها که حالا به گونه جدی در‌ فضای مجازی نیز فعال هستند تلاش می کنند تا برنامه های تبعیض آمیز و ستمگرانه حکومت غنی و ترور و قتل عام های که توسط امارت اسلامی صورت می گرد؛ را توجیه کنند!

از نویسندگان، محققان و صاحبان اندیشه و نظر جامعه عدالت خواهی کشور انتظار می رود که کارنامه ۱۷ ساله این بنگاه های خبرپراکنی را بگونه علمی و فنی مورد ارزیابی قرار دهند و متحوی ان تحلیل و ارزیابی ها را به زبان های ملی و بین المللی به ویژه معطوف به جامعه و دولت آمریکا ارایه کنند تا ملت و دولت آمریکا متوجه شوند که پول مالیات آنها چگونه صرف گسترش و ترویج ایده ها و برنامه های فاشیستی، تبعیض آمیز و ستمگرانه شده است.

در این زمینه خبرنگارانی که در این رادیوها فعالیت کرده اند بخوبی می توانند نویسندگان این گزارش و تحلیل و ارزیابی را همکاری نمایند. چرا که انها با تجربه که در درون این بنگاه ها داشته اند بخوبی می توانند شگردها و پالیسی ها و پلان های نوشته شده و نانوشته فاشیست ها را مستند سازند!

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رادیو آزادی
امریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است