همراه با قرآن: اینان توبه شان پذیرفته نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۳    ۱۳۹۷/۸/۲۳ کد خبر: 155916 منبع: پرینت

إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بَعْدَ إِيمَانِهِمْ ثُمَّ ازْدَادُوا كُفْرًا لَنْ تُقْبَلَ تَوْبَتُهُمْ وَأُولَئِكَ هُمُ الضَّالُّونَ
سوره ۳: آل عمران آیت ﴿۹۰﴾

كسانى كه پس از ايمان خود كافر شدند سپس بر كفر [خود] افزودند هرگز توبه آنان پذيرفته نخواهد شد و آنان خود گمراهانند.
کد (5)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قرآن
توبه
نظرات بینندگان:

>>>   اکرام اندیشمند
خفه می شوم! این را بردارید! خفه می شوم!
اما التماس های خاشقجی برای ماموران کُشتن او بی فایده بود. ماموران برای خفه کردن او سرش را با خریطه ای (کیسه)پوشانده بودند، ولیکن خاشقجی از آن ها می خواست که این را بردارید، خفه می شوم.
وقتی این تقلا و التماس خاشقجی را برای مجریان قتلش خواندم، ذهنم بسوی آن داستان قتل حفیظ الله امین و التماس غُتَی دخترش از مامورین روسی قتل امین رفت که از آن ها خواست فیر(شلیک) نکنند که این جا امین صاحب است به او اصابت می کند. نظامیان روسی که عکس امین را در دست داشتند از غُتَی پرسیدند امین کجا است؟ او گفت که آنجا نشسته است. وقتی امین را دیدند، بلا فاصله ماشیندار های شان به صدا در آمد و امین را تیر باران کردند.
رجب طیب اردوغان صبح روزسه شنبه 13 نومبر2018 وقتی آخرین التماس خاشقجی را در یک فایل صوتی محرمانه از کنسولگری عربستان در استانبول شنید، از وحشتناک بودن آن سخن گفت و این قتل را یک جنایت وحشتناک خواند.
پانزده(15) نفر ماموران قتل که با هواپیمای اختصاصی روز 2 اکتوبر 2018 به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه آمده بودند، وسایل زیادی برای انجام این ماموریت با خود آورده بودند. تیم 15 نفره افراد مسلکی و متخصص بودند: در کُشتن، در خفه کردن، در قطعه قطعه کردن بدن مرده، در جابجایی قطعات بدن بداخل بکس های مخصوص و .....
گفته می شود در این تیم یک داکتر(پزشک) مخصوص جراح به نام صلاح الطبیقی قرار داشت که جسد را با وسایل مخصوص جراحی اش قطعه قطعه کرد. یک فرشی که مانع نفوذ خون خاشقجی در زمان جداسازی قطعات بدن بیجان او بروی زمین شود، ده دستگاه تیلفون موبایل و دستگاه های مخابره برای برقراری تماس با ریاض، یک کارد و قیچی کلان طبی، 5 بکس یا چمدان انتقال جسد و وسایل دیگر از محموله های مامورین قتل بود که با خودر بدرون کنسولگری آورده بودند.
مجریان قتل بر سر خاشقجی یک خریط ای(کیسه) گذاشتند تا چیزی را نبیند. گلویش را فشار دادند تا جانش بر آید. 7 دقیقه طول کشید تا بمیرد.
مامور ارشد این مرگ پس از انجام ماموریت به ریاض تیلفون کرد و گفت به رئیس اطلاع دهید که ماموریت انجام شد. روزنامۀ نیویارک تایمز امریکا روز 13 نومبر 2018(22 عقرب 1397) نوشت که رئیس همان محمد بن سلمان و لیعهد عربستان بود و مجریان قتل از سوی او ماموریت یافته بودند.

>>>   Zaidullah Paiwand
حرمت گزاران کاذب حر مین شریف مسلمانان قضاوت کنند از این جنایت پاسداران خانه خدا

>>>   ملای پاکستانی: کسانی که در تشییع جنازه اهل تشیع، شرکت کردند نکاح شان باطل است
امام مسجد روستایی در ایالت پنجاب پاکستان به حدود ۵۰ زن و مرد روستا گفته است که ازدواج آن‌ها به خاطر شرکت در تشییع جنازه یک شیعه باطل شده است.
ساکنین این روستا به بی‌بی‌سی گفته‌اند که ۱۰ روز پیش خالد بشیر، امام مسجد محلی، به زنان و مردانی که در تشییع جنازه یک زن شیعه شرکت کرده بودند، گفته که آن‌ها دیگر مسلمان نیستند و باید دوباره «کلمه تشهد» را بخوانند و نکاح‌‌شان هم باید دوباره خوانده شود.

قاسم علی، ساکن این روستا به بی‌بی‌سی گفت چند روز پیش، از این ملا درخواست کردند که نماز جنازه دختر خواهرش را بخواند، اما او از خواندن نماز جنازه خودداری کرده و دلیل آن ‌را شیعه ‌بودن خواهر زاده‌اش عنوان کرده و گفته است که تمام افرادی که در نماز جنازه شرکت کرده‌اند مسلمان نیستند و نکاح‌شان هم باید دوباره خوانده شود.

آقای قاسم‌ علی سپس مجبور می‌شود که از یک روحانی روستای دیگر بخواهد که نماز جنازه را بخواند.
به گفته قاسم علی، آقای خالد بشیر سپس یک فتوا را هم به ساکنین روستا نشان داده و آن‌ها نیز صحبت‌های او را قبول کردند.
گزارش شده پس از آنکه ملای این روستا برای دومین‌بار نکاح این افراد را خوانده، آن‌ها از او پرسیدند که مسئله ثبت اداری این نکاح چگونه خواهد بود؟
ملا در پاسخ گفته نکاحی که برای بار نخست ثبت شده، کافی است و نیاز به ثبت دوباره ندارد. اما پس از مدتی گفته که چون “عده”، مدت زمان پس از فسخ نکاح رعایت نشده، نکاح دوم‌شان هم “مکروه” است، لذا باید صبر کنند تا پس از پایان این زمان، نکاح برای بار سوم خوانده شود.

گفته شده زمانی‌ که خالد بشیر خبر می‌شود که قرار است خبرنگاران به روستا بیاید، از آن‌جا ناپدید می‌شود.
سید کاشف، ملایی که نماز جنازه خواهر زاده قاسم علی را خوانده است، حکم باطل‌شدن نکاح از سوی خالد بشیر را رد کرد و گفت در خواندن نماز و شرکت در تشییع جنازه اهل تشیع هیچ مشکلی وجود ندارد و نکاح هم باطل نمی‌شود.
ساکنین روستا گفته‌اند که علیه خالد بشیر در مرکز پلیس منطقه شکایتی را درج کردند، اما مقام‌های پلیس می‌گویند پرونده‌ای در این‌باره در مرکز آن‌ها درج نشده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است