طالبان در نشست مسکو شرکت می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۷    ۱۳۹۷/۸/۱۶ کد خبر: 155765 منبع: پرینت

طالبان در نشست مسکو شرکت می کنند.

دفتر امارت اسلامی طالبان با پخش خبرنامه ای در مورد گفتگو های صلح مسکو اعلام کردند که به تاریخ ۹ نوامبر سال جاری میلادی، کنفرانسی که قرار است در مورد افغانستان در شهر ماسکو، کشور روسیه برگزار گردد شرکت می کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، دعوتنامه حضور در این کنفرانس به دفتر سیاسی امارت اسلامی رسیده و پذیرفته شده است. یک هیات بلند رتبه دفتر سیاسی امارت اسلامی در این نشست شرکت می نماید، اما باید تصریح شود که هدف از این کنفرانس مذاکرات با کدام جهت نیست، بلکه در این کنفرانس بحث های تحقیقی و همه جانبه صورت می گیرد که چگونه می توان به حل مسالمت آمیز مساله افغانستان و پایان اشغال امریکایی ها دست یافت.

جهت ها و شخصیت های مختلف نظریات و موقف های خود را درین مورد ابراز می دارند، نمایندگان امارت اسلامی نیز به شمول پایان اشغال امریکایی در مورد همه جوانب مساله و همچنان اعادۀ امن و آرامش در کشور، نظر و موقف خود را به اشتراک کنندگان بیان خواهند داشت.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
نشست مسکو
نظرات بینندگان:

>>>   ظالبان بر علاوه از باداران پاکستانی شان حلقعه غلامی روسیه را هم بگردن انداخته اند خواهی نخواهید طالبان غلام در جلسه مسکو باد خود شرکت میکنند چون تمویل کننده سلاح های پیشرفه شب بیندار در اختیار طالبان قرار داده است طالبان جاسوسان بیگانه دشمن خاک و مردم کشور ما در جلسات علمای جهان اسلام در محکه مکرمه و کشور اسلامی اندونیزیا و جا های دیگر شرکت نمیکند اما در مسکو کشور کفری باخوشحالی و پیشقدمی از همه اعلان شرکت شانرا اعلان کرده اند وقتیکه از دولت افغانستان در ان جلسه حضور پیدا نکند و موجود نباشد اصلا جلسه در باره افغانستان مفهوم ومعنی پیدا کرده نمیتواند جز ضیاع وقت چیزی دیگری نخواهد بود .

>>>   Osmani
وزیر اکبر خان یک مزدور و غلام انگلیس‌ها بود !
و مدال وطن فروشی از طرف یک وطن فروش برای وزیران دفاع و داخله و امنیت داده شد !

غنی چند روز برای سران چند وزارت از جمله دفاع و داخلن و امنیت ...!!!! مدال وزیر اکبر خان داد !!
ولی‌ امروز در فراه ۲۵ نفر از نیرو‌های ارتش و داخله کشته و ۴۰ تا پنجاه نفر اسیر !!
چرا ؟؟؟؟
چون مدال یک غلام و مزدور به نام وزیر اکبر خان را به اینها داده بود .

>>>   ادامه جنگ تنهاه باعث کشتار هم وطنان مظلوم، و باعث خرابی بیش از حد کشور خواهد شد، میخواهم بهتر بگویم راحل افغانستان جنگ نیست و باید با گفتگو و منطق این موضع را در بین خود و با نظارت سازمان ملل حل و فصل کنیم ، من از رهبران طالبان و هم چنین از اشرف غنی میخواهم به جای دشمنی به افغانستان و مردمش فکر کنند ، سالها است که مردم افغانستان قربانی قدرت طلبی ها شوم این رهبران کثیف بودن ، امیدوار هستم هر چه سریعتر در کشورم صلح ، ارامش ، امنیت ، رفاه ، برقرار شود، زنده باد افغانستان عزیز ،
حبیب الله یوسف زی

>>>   كل شان از طالب گرفته تا كمونيست و مجاهد و غيره غلام اند و غلامي همسايه ها را ميكنند و پشت چوكي و پول پاي لچ كرده اند به ناحق مردم را كشته ميروند. خداوند تباه شان كند و در دنيا و اخرت رو سياه شان بسازد. امين يا رب العالمين
دعا گوي

>>>   خدا کنه این طالبان بیاین تو کشور خودمان صلح کنند نه کشور بیگانه اگراینها برای کشورش مردمش اهمیت میدن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است