چون پشتون است، اشکالی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۱    ۱۳۹۷/۸/۱۳ کد خبر: 155715 منبع: پرینت

مولانا سمیع‌الحق، پدر معنوی طالبان، کسی بود که جنگ و انتحار در افغانستان را واجب می‌دانست و طالبان تروریست افغانستان نیز براساس هدایات ایشان، مردم افغانستان را قتل‌عام و زیرساخت‌های کشور را نابود می‌کرد.

لذا ایشان یکی از دشمنان سرسخت افغانستان و قاتل هزاران انسان افغانستانی است، اما با این وجود، رفتن مقامات حکومتی پشتون‌تبار به دست‌بوسی آن ... هیچ مشکلی ندارد، چون پشتون است.

اگر مقامات غیرپشتون‌، چنین ملاقاتی با کدام دشمن افغانستان داشته باشند، فوراً به خیانت ملی متهم و خاین‌ ملی محسوب می‌شوند.
این در حالی است که خاینین ملی و خاک‌فروشان کاملا معلوم اند.

اکنون نیز برای همگان روشن است که افراد کدام قوم به دستور دشمنان افغانستان، مردم افغانستان را قتل‌عام و زیرساخت‌های کشور را تخریب می‌کنند؛ ولی در عین حال، زبان آن‌ها بر سرِ دیگران دراز است.

محمد نسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پشتون
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   قبلا مادر معنوی طالبان بی نظیر بوتو را کشتند وحالا پدر شانر اکشتند اکنون طالبان یا اشرار ماوشما یتیم گفته میشوند
ر

>>>   محمد محقق را به خاطر تقدیر از فاطمیون فورا مهر جاسوسی ایران را به پیشانی اش کوبیدند در حالیکه فاطمیون در سرکوب داعش این دشمن بشریت در سوریه نقش داشتند اما همین اشخاص که محقق را خائن و جاسوس گفتند اکنون کسانی را که از مرگ دشمن خونی مردم افغانستان این ملای مرتجع اظهار ناراحتی میکنند چیزی نمیگویند و سکوت اختیار کرده اند . تاجیک ها هزاره ها و ازبیک ها تا به کی سر های تان را مانند کبک در بین سنگها فرو میکنید و نمیخواهید قبول کنید که اکثریت اوغانها فاشیست هستند و کمتر از اربابی بالای سایر اقوام کشور را قبول ندارند.

>>>   ....انسان نیستند. اگر انسان بودند کمی شرم برای انسان خوب است.
تا چه وقت مزدوری و وطن فروشی؟ ؟؟؟؟!!!

>>>   اگر میخواهید به یکبارگی و برای همیشه از جنگ دائمی اوغان و جهالت اوغان خلاص شوید تمام نیروی تانرا صرف تجزیه کشور بین اوغانها و اتحادیه اقوام غیر اوغان بسازید.
اوغان انسان شدنی نیست و هنوز هم حکومت عبدالرحمن خانی یا نادر خانی خواب میبینند.

>>>   درین کشور داعشی وجود ندارد۰ همین اوغان ها یا ....هستند که گاهی طالب میشوند، و گاهی گلبیدینی، گاهی داعشی، و حتی گاهی جنایتکاران خلقی و نجیبی ویا فاشیست های اوغان ملیتی میشوند۰ تمام این وحشت و کتشار ها را همین اوغان ها میکنند، فقط به اشکال مختلف، و فقط همین اوغان ها۰ رهبر های اینها همه یکی هستند، یعنی همه اوغان هستند و باهم وجه مشترک دارند که به اساس آن باهم همبستگی و همکاری میکنند۰

>>>   همه دست به دست هم دهيد مثل سال ٢٠٠١ د اشرار په لته گفته تا پل اتك باز بدوانيد شان ولي اينبار مرز را هم بسته كنيد كه پس رخنه نكنند.
شيران جبل السراج

>>>   بجافرمودی آقای جعفری.
انشاالله حق جای باطل را میگیردو دشمنان قسمخورده مردم افغانستان روی سیاه دنیا و آخرت میشوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است