طالبان 20 کارمند انتخابات را به گروگان گرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۳    ۱۳۹۷/۷/۳۰ کد خبر: 155458 منبع: پرینت

گروه طالبان 20 نفر از کارمندان ساحوی کمیسیون انتخابات را در ولسوالی «برکه» ولایت بغلان به گروگان گرفتند.

فرمانده پولیس ولسوالی برکه ولایت بغلان با تایید این خبر به هشدار گفت، دو روز پیش افراد طالبان دست کم 20 تن از کارمندان ساحوی مراکز رأی دهی روز انتخابات در این ولسوالی را به گروگان گرفته و آنان را به منطقه تنگی مرچ انتقال داده اند.
ابراهیمی افزود، این گروه همچنان برای شمار دیگری از این کارمندان با تلفن همراه هشدار داده اند که اگر به کارشان در روز انتخابات ادامه دهند مجازات خواهند شد.

در همین حال، عبدالقاهر صافی رییس ولایتی کمیسیون انتخابات بغلان گفته است، گروه طالبان 45 تن از کارمندان ساحوی مراکز رأی دهی در ولسوالی برکه را گروگان گرفته بودند که پس از گرفتن تعهد مبنی بر ترک وظایف شان، تعداد 35 تن آنان را رها کرده اند و هنوز 10 تن آنان در اسارت طالبان بسر می‌برند.
صافی افزود، جنگجویان طالب پدر و برادر یکی از مسوولان مراکز رأی دهی در این ولسوالی را با خود برده‌اند.
او علاوه کرد، آنان برای برگزاری انتخابات در این ولسوالی آمادگی خود را دارند و افرادی دیگری که بتوانند به جای افراد ترک کرده کار انتخابات را به پیش ببرند، در این ولسوالی وجود دارند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   تمام انفجارات روز انتخابات هم در مناطق ازبك ها و فارسي زبان ها (هزاره تاجك ) بود. در حاليكه تمام خود كفان ها در ساحه پشتون نشين حضور دارند ولي يك تاي شان هم خود را در ساحه پشتون ها نكفاندند .عاقلان را تفكر در كار است.
بهلول دانا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است