عمليات شبانه يا تجاوز شبانه؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۸    ۱۳۹۷/۷/۲۵ کد خبر: 155371 منبع: پرینت

در جنوب نيروهاي آمريكايي و ناتو عملياتهاي را از طرف شب انجام مي دادند كه معروف به عمليات شبانه بود كه سر و صداهاي زيادي را بلند كرد و روزي داستان را ريش سفيدان جنوب در ديدار با كرزي روشن كردند.

ريش سفيداني كه از عمليات شبانه داستانهاي تلخي به ياد داشتند چنين گفتند نيروهاي آمريكايي وقتي عمليات شبانه در روستاها و محلات دور دست انجام مي دهند به زنان و دختران تجاوز مي كنند،هريك داستانهاي تلخي را از مشاهدات خود بيان كردند.

از آن به بعد كرزي دستاويزي يافت براي دفاع از طالبان كه شديدً مخالف عمليات هاي شبانه نيروهاي آمريكايي در جنوب شد و بارها بر مخالفت شديد خود در مورد اينگونه عملياتها اصرار ورزيد. البته اين نوع تجاوز را نيروهاي آمريكايي در عراق و... انجام داده اند.

بنظر من عملياتها را بايد نيروهاي داخلي و محلي برعليه تروريست ها و كساني مشكوك هستند انجام دهند تا از آسيب زدن به زنان،دختران و كودكان بيگناه جلوگيري شود.
البته براي كرزي تجاوز به زنان و دختران مهم نبود كٌشتن طالبان مهم بود كه كشته نشوند و آن را بهانه قرار داد...

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عملیات شبانه
کرزی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   حالا داعش در شمال عينى كار امريكايها را مى كنند و به مراتب بد تَر مى كنند و مقاومت به اصطلاح شمال (دزدان و وطنفرشان) در ركاب امريكايى مى دوند. يكى از ساكنين شمال مى افزايت كه " أفراد فهيم قسيم بمترين قالين هارا در شمال جمع أورى مى كرد تا به خارجى ها تحفه بدهد و أفزود كه أفراد شوراى نظار و جميعت دختران و زنان را نير جهت فساد اخلاقى به امريكايان بيشكش مى كنند!!"

>>>   کار که امریکا یی ها درشب در جنوب افغانستان انجام میدهد ان کار در روز روشن در شمال افغانستان انجام میدهد و ایتلاف شمال به این کار خارجیها افتخار هم میکوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است