پریشان گویی با چند مخاطب درد آشنا
دولت امریکایی، عوام خوش باور و سطحی نگر را درحالی سرگرم پروسه نمایشی انتخابات کرده که خلیلزاد و حلقه های قومی متحد آمریکا سرگرم زمینه سازی ورود طالبان برای تحکیم سلطه فراگیر و دوامدار فاشیسم در افغانستان هستند 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۳    ۱۳۹۷/۷/۲۵ کد خبر: 155369 منبع: پرینت

دولت امریکایی ارتجاعی افغانستان، در این روزها، توده ها و عوام خوش باور، سطحی نگر و عبرت نگیر را درحالی سرگرم پروسه نمایشی و فرمایشی انتخابات کرده است که خلیلزاد و حلقه های اصلی بازیگر قومی متحد آمریکا سرگرم زمینه سازی ورود طالبان برای تحکیم سلطه فراگیر و دوامدار فاشیسم شبیه نظام سلطنتی آل سعود و شیوخ نفت و دالر با محوریت قبیله خاص در افغانستان هستند.

جوجه لیبرال های پوپولیست و فعالین حقوق حشری مدنی پروار شده در دامان فرهنگ استعماری بازار سود و سرمایه، با دبدبه و ککبه قارونی،برای توده های زیر خط فقر و گرسنه، نوید بهشت موعود و عدالت اجتماعی میدهند و این وعده ها، در درون نظام و ساختاری داده می شود که در کنارحامیان خارجی خویش به صورت علنی، داعشی ها را جابجا نموده و به سرعت برق با هلیکوبترها از محاصره کشیده به سنگر های جدید و جای امن انتقال می دهند.

در حالیکه سربازان صادق و جوانان جان برکف این وطن، روز ها بدون آب و غذا و مهمات، در جلوی چشم و تماشای رژیم و حامیان مجهز و مسلط بر اوضاعش در محاصره باقی می مانند و در اخیر به شکل فجیعی کشته می شوند.

میراث خواران جهاد، یا همان یاغیان ویرانگر دیروزی به ویژه نمایندگان اقوام سه گانه مصروف چانه زنی برای احراز پست معاونیت چندمی و امضای بردگی برای ثروت اندوزی اند، وعده ای دیگر، در پست کاتب السلطنه، جارچی و توجیه گر، با کمال ذلت و بی غیرتی، هر روز مردم را در کنار جسدهای تکه تکه شده و سرهای بریده، توصیه به صبر هوشیاری و خویشتن داری می نمایند تا جیره و مواجب چند روزه را از کف ندهند.

عده ای هم خاخام السلطنه اهل فتوا و تکفیر فقط مترصد اوضاع اند تا یک بهانه و سوژه ای کوچکی بدست بیاورند و از آن در جهت تصفیه حساب ها و باند بازی های گذشته خویش در برده گیری و جذب مرید از مردم انتقام گیری کنند و ندای وا اسلاما سر دهند. اسلامی که تبدیل به نقاب در چهره کینه توزی برتری جویی نفاق درونی شده است.

جالب اینکه حتی یک کلمه هم، در مورد ریشه بحران و فجایع جاری، از زبان مبارک یا نا میمون شان شنیده نمی شود و با خیال آرام و ظاهر مقدس مآبانه، هرروز سرگرم افزودن برحلقه مریدان، شرکت های سهامی و املاک هستند، توجیه شرعی حرمت و حلیت مالکیت راهم که در دست دارند.

خالق کریمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   آقای کریمی خوب فرمودید متأسفانه فعلاکه همینطور است،دربین مردم افغانستان ویا درکل جوامع اسلامی اندیشمند وجود نداردکه راه نجات نشان دهد اگر اندیشمند فرافکر آگاه و مسول وجودداشته باشندحتما اورابنام کمونیست کافر دشمن اسلام گفته میکشند، دیگه ازروخ آنهای که شمانام بردید جزاندیشه کشتارچیزی دیگری انتظار نمیرود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است