مذاكرات برای جمع کردن طالب زاده ها است
كشور ما تجربه مذاكرات عوام فريبانه غربی ها را سالها شده به دوش مي كشد، صلح دولت كمونيستي با مجاهدين، صلح دولت دست نشانده خودشان با طالبان از مهمترين مذاكرات است 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۲    ۱۳۹۷/۷/۲۲ کد خبر: 155317 منبع: پرینت

زلمي خليلزاد بعد مذاكرات با طالبان در قطر راهي كابل شد و با اشرف غني رهبر ديگر طالب ديدار و در مورد صلح بين طالباني گفتگو كرد!

كشورهاي غربي از مذاكرات به عنوان يك ابزار در رسيدن به مقاصد شوم شان استفاده مي كنند و سالها كشورهاي را درگير مذاكرات دروغين براي رسيدن به اهداف شان ميگذارند. ازجمله مذاكرات کوریای شمالي، خلع سلاح عراق، دولت سوريه و مخالفان آن، مذاكرات ليبيا، مداكرات هسته اي ايران، إلحاق تركيه به اتحاديه اروپا و... هيچ يك جواب مثبت نداده است.

كشور ما هم تجربه مذاكرات عوام فريبانه آنها را سالها شده به دوش مي كشد صلح دولت كمونيستي با مجاهدين، صلح دولت دست نشانده خودشان با طالبان از مهمترين مذاكرات است.

هرگز مذاكرات با طالبان به جايی نخواهد رسيد و تنها اين مذاكرات براي سرگرم كردن مردم كشورهاي جهان است كه از آنها به عنوان صلح طلب ياد كنند در حالي در پشت پرده مذاكرات همه برنامه هاي ويرانگر و جنگ طلبانه خود را تعقيب مي كنند.

خليلزاد، اشرف غني و كرزي طالبان را برادران قومي خود مي پندارند. در همكاري با دولت پاكستان با هزينه كمك هاي مالي آمريكا طالبان را كه نيست نابود شده بودند دوباره زنده كردند، حالا ميخواهند با اين مذاكرات شان به كدام نتيجه برسند؟

آمريكا سر دسته حامي مالي طالبان، پاكستان إكمال كننده فيزيكي و مغزي آن گروه تروريستي طالبان، طالب زاده ها را ساخته اند.
طالب زاده های مذهبي و غير مذهبي دو گروه جنايتكار وطن فروش در خدمت آمريكا و پاكستان قرار دارند كه مردم كشور ما را براي اهداف مذهبي و قومي شان درنظر گرفته اند.
يك گروه قومي مي انديشيند، ديگري مذهبي، اما هردو يك چيز مشترك دارند، در خدمت بيگانگان قرار دارند.

واقعيت اين است فاشيست هاي مذهبي و غير مذهبي "پشتونيسم" از بيسوادي قوم پشتون سوء استفاده براي حاكميت شان مي كنند. هيچ چيز براي آن طالب زاده ها مهم نيست جز استمرار قدرت شان حتي مذاكرات با درنظر داشت قومي و براي جمع كردن گروه هاي مذهبي و غبر مذهبي طالب زاده ها است.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صلح
مذاکرات
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   دقیقا همین طوراست
افرین به شما
ازبیسوادی پشتونها وازاعتقادات مردم استفاده میکنن وکشورراویران ومردم رافقیرواواره میکنن
این است کارانها
درحالی که درپاکستان امریکاحضوردارددرانجا جهادفرض نمیشودولی درافغانستان جهادفرض است
پیشرقت وخودکفای برای پاکستان عیب نیست برای ما عیب است
کمک گرفتندازامریکا برای ارتش پاکستان عیب نیست برای ما عیب است
زندگی برای ما حرام است چون عقل نداریم چون وطن فروش هستیم

>>>   به زعم شما پشتونیزم ،فاشیزم ، قوم پشتون ، بیسواد، کرزی ، غنی ، خلیل زاد
تماما خراب .
برعکس: گل امیریزم ، فارسیزم ، باسوادیزم ، فدرالیزم ، خراسانی ایزم ، تجزیه ایزم ، تفرقه قومی افگنیزم خوب
چرا؟

>>>   این فرق نمیکند که طالب مذهبی و یا غیر مذهبی است هر کسی که افغان است و از خاک افغانستان است اگر طالب است یا کمونست است و یا اشرار است باید به این پروسه یکجا شود و افغانستان را از این بحران بیرون نماید و در مقابل فاشیزم بیگانه که خود افغان نیستند و در افغانستان زیست دارند وبه بیگانه گان خدمت میکند مبارزه نماید تا یک افغانستان مستقل از تمام ملیتها باهم برادر ملت یکپارچه بسازند ‌جاسوسان قسم خورده کولی ها را نیست نمایند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است