طالبان: انتخابات پارلمانی یک پروسه امریکایی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۶    ۱۳۹۷/۷/۱۶ کد خبر: 155204 منبع: پرینت

طالبان هشدار دادند که انتخابات پارلمانی یک پروسه امریکایی است و جلوی آن را خواهیم گرفت.
طالبان در خبرنامه ای اعلام کردند که جلوی برگزاری انتخابات را می گیرند، زیرا به باور آنان، انتخابات پارلمانی یک پروسه امریکایی است.

در این خبرنامه آمده است که در طول ۱۷ سال اشغال افغانستان از سوی امریکا پروسه های متعدد تحت عنوان انتخابات برگزارشده است، اما هیج یک درد مردم را مرهم نبوده، بلکه سبب آسیب های کلان ملی بوده است و زمینه بیشتر اشغال بیگانه‌گان را مهیا کرده است.

به گزارش شفقنا، طالبان افزودند که درشرایط کنونی برگزاری انتخابات نه از نگاه منافع ملی و نه از لحاظ عقلی درست است، زیرا بیش از ۵۰ درصد از خاک افغانستان در اختیار نیروهای آنها است و انتخابات تنها در شاروالی‌های مراکز ولایات به نمایش گذاشته خواهد شد.

این گروه اضافه کردند: امارت اسلامی با توجه به جان و مال غیرنظامیان، برای جلوگیری ازین پروسهء امریکایی در سراسر کشور می‌شوند. در سر راه آن موانع ایجاد بکنند، کسانی را که برای کامیابی این پروسه می‌کوشند و در بخش امنیتی همکاری می‌کنند هدف قرار بدهند و با همه توانایی خود این دسیسه‌ی امریکایی‌ها را ناکام و نامراد بسازند.

گروه طالبان در این خبرنامه‌ از مردم و نامزدان انتخابات پارلمانی خواسته است که از اشتراک در انتخابات خودداری کنند، زیرا برگزاری انتخابات هیج سود برای مردم افغانستان ندارد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   این نظر اشرار خود ماست یا آی اس آی برای شان چنین ارشاد فرموده ؟ آیبا عبدالوکیل متوکل از افراد رده اول طالبان درانتخابات دوره قبل اشتراک نکرده بود؟؟ کرده بود اما نورالحق علومی راکه شما کمونست میگوئید مردمبرایش رای دادند مگر متوکل نگرفت !

>>>   طالبان نوکراست ونوکرخواهندماند
بله درانتخابات شرکت نکنید
انتحارکنیدمدرسه هاراخراب کنید
شفاخانه ها راخراب کنید
سرک وپلهاراخراب کنید
جلوی رشدوترقی مردم رابگیرید جوانان رااواره کنید تادردیگرکشورها مورد تحقیرقرارگیرن
فقرویرانی به بارارید
به زورازمردم مالیات بگیرید
خانه های مردم راخراب کنید
بعدبگویید ماجهادمیکنیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است