دولتی که در برابر اسراییل گوسفند است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۷/۷/۱۵ کد خبر: 155165 منبع: پرینت

در کشوری مثل عربستان سعودی، وجود آدم های نخبه شبیه جمال احمد خاشقجی از نادرات است که افکار انسانی و سیاسی سازنده داشته و خودساخته باشند و بتوانند ارمغانی برای اصلاحات در کشور شان هدیه کنند و لااقل با موجودیت آن ها بقیه بشر بفهمند که در کشور سعودی می توان سراغ آدم های خوب را نیز گرفت.

اما صد افسوس که نظام مستبد خاندانی آل سعود تحمل آن را ندارد که حتی حیات این دست از انسان ها را در کره زمین بپذیرد تا چه رسد به شناختن حق زیست و برگشت شان به سرزمین مادری خود شان! همان بود که کل دستگاه نظام با شبکه های مخوف استخباراتی اش در صدد سلب حیات خاشقجی شدند و برخلاف تمامی اعراف انسانی و حقوقی شناخته شده، او را در احاطه نمایندگی قونسلی سعودی در استانبول اختطاف و سر به نیست کردند.

اگر قدرت های قلدر جهانی مثل امریکا واقعا دغدغه دفاع از حق و حیات انسان ها و فعالین مدنی آزاداندیش را دارند و برخلاف میل نظام های فاسد و مستبد در جهان عمل می کنند، پس نباید از این توحش فاحش و این ارهاب حکومتی رسوا به آسانی بگذرند و این نظام تروریست پرور را باید مورد اشد تحریم ها قرار دهند تا دوباره جرات چنین کاری را دست کم در خارج خاک خویش به خود راه ندهد.

دولتی که در برابر اسراییل گوسفند است، در مقابل شهروندان خود نباید گرگ باشد و این برای آن اضعف الایمان است.

عبدالاحد هادف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عربستان
اسراییل
نظرات بینندگان:

>>>   کفرکه ازکعبه برخیزد کجاماند مسلمانی رهبران سعودی دربرابرملت ومردم خود گرگ هستند ودر برابری دشمن دیرینه مسلمانهاگوسفند میباشند مسلمانهایکه امروز درسرزمین قطس هروروزدرخانه های شان به شهادت رسانیده میشوندو یک زندگی دشواررادارند عوض اینکه به همایت مظلوم ها قراربگیرند برعکس درپهلوی ظالم وهمایت ازظالم میکنند بسیارتاسف باراست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است