به تخاری های مقیم کابل!
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۳۶    ۱۳۹۷/۶/۳۰ کد خبر: 154796 منبع: پرینت

تخاری های محترم مقیم در کابل!
ضمن پیشکش احترام به همه شما می خواهم خاطرنشان سازم که از چندین سال به این سو وضعیت امنیتی در ولسوالی های ماورای کوکچه خوب نیست وضعیت بد امنیتی باعث شده است تا اقتصاد مردم با رکود مواجه شده و میزان مهاجرت های درون مرزی و بیرونی افزایش بی پیشینه یابد.

نهاد معارف که تنها سرنوشت سازترین سکتور مردمی است با وقوع جنگ ها ضربات سنگین را متقبل گردیده و پای درگیری های مسلحانه به مکاتب و شفاخانه ها کشانده شده است. بصورت قطع مصونیت بشری اصلا وجود ندارد. ادامه جنگ ها سبب فرار سرمایه و شرکت های خصوصی گردیده و درچندین مورد دیده شده که قراردادهای پروژه های انکشاف مبنی بر عدم امنیت فسخ گردیده است.

آرزو دارم تمام کسانیکه خود را وابسته به اصل انسان دوستی می دانند صدای من را شنیده و برای برونرفت از این معضل فوق العاده مهم و حیاتی در کابل همایشی را راه بیاندازند و به بی امیدی مردم امید افزایند.

متنفذین محلی، سیاسیون منطقه ای، حکومتیان ولایت و سرمایه داران همه در مناطق امن به سر برده و خود را از تنه جامعه آسیب دیده جدا نموده اند اگر هرچی جنگ زبانه می کشد دامنه های این آتش خانمانسوز به کلبه های افراد بی دفاع سرایت می نماید این بخش از لایه اجتماعی هم اکثریت جامعه شما را تشکیل می دهند و شما هم انتظار دارید روزی پس از برقراری امنیت با ایشان ارتباط تامین نمایید بنابراین بهتر است برای چشم های منتطرشان باران رحمت شویید و به شوره زار آن ببارید تا سبزه ها قد بکشند.

بشیر احمد بشار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مردم تخار
معضل
نظرات بینندگان:

>>>   کس نه خارد پشت من
جز ناخن انگشت من
متحدانه با استفاده از فرصت انتخابات ارگ را زیر فشار قرار دهید تا مشکلات ولایت تان رفع شود.
داکتر صاحب فضل الله خادم ملت مجاهد است مگر امکانت دستش نیست.
قدرش را بدانید که مجاهد است و با غیرت.

>>>   تخاری های عزیز !
وهابیون را که در لباس روحانیت ،حزب و کارمند دولت و غیره شغل خود را مخفی نموده اند از میان خود برانید و در آینده جلو نفوذ وهابیت که آبروی اسلام و مسلمین را در سراسر جهان از بین برده اند بگیرید مطمئن باشید که صد در صد مشکل شما حل خواهد شد. همه میدانیم که مبلغین و حامیان وهابیت یا همان مفتی ها و سران حکومتی عربستان سعودی در آغوش آمریکا و اسرائیل جا خوش کرده اند هر آنچه سی آی ا و موساد هدایت میدهند این جماعت اجرا میکنند و این یک حقیقت مسلم و اظهر من الشمس است نه کدام اتهام.
عثمان

>>>   یعنی مقصد ات این است که مردم مظاهره کنند که چرا دولت در ولایت تخار ،مثل ننگرهار ،تحت نام داعش و طالبان حملات انتحاری را براه نمی اندازد؟
شوله خود را بخور و پرده خود را بکن.
ورنه به سرنوشت هزاره ها و جلال آبادی ها دچار خواهی شد.

>>>   او برادر گل بعضی از همین کابل نشینهای تخاری خود در تخریب و اذار مردم دست دارند و پلانهای جنگها را میسازند و برادرهایشان انجا عملی میکنند به یقین که شما اونها را میشناسید .
از تجار جنگ و ویرانگر وطن طلب صلح ؟ !!!
جنگها انجا کاملن جعلی و خودساز و برای منفعت چند قومندان اوباش وبچه بازو فاسد و سلاح فروش بوده و ولسوالیها و پوسته ها خرید و فروش میشوند . حکومت مرکزی را اغوا و فریب میدهند و ملیونها پول را بدست میارند وانواع قاچاق را به تاجکستان و جاهای دیگر صادر میکنند و خلاصه اب را گل و ماهیگری دارند. و پولهای زیادی را که ملیونها دالر را از کشور فقیر خارج و در ترکیه امن سرمایه گزاری و شرکت و خانه خریده اند و هنوز ادامه دارد . متاسفانه حکومت نیست که از ترکیه بپرسد و این جایدادهای باداورده را ضبط و متعلق به بیتالمال کشور فقیر مان نمایند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است