حکومت بایومتریک را قبول کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۷    ۱۳۹۷/۶/۲۷ کد خبر: 154735 منبع: پرینت

انگشت نگاری رای دهنده یکی از سه خواست بنیادی احزاب است و گفته می شود که حکومت آن را قبول کرده است اما چگونه، جزییات آن معلوم نیست.

احزاب با تقلب مخالف هستند و در جلوب دفاتر کمیسیون تحصن کرده اند. حکومت با زور و خشونت آنها را متفرق و زخمی کرده است توزیع هزاران و هزاران استیکر و تذکره ثابت کرد که دفاتر کمیسیون و اداره ثبت مراکز تقلب می باشند و دروازه تقلب باید بسته شود.

آنها اسناد را بخاطر تقلب توزیع کردند و احزاب جمع کردند و به مردم نشان دادند. خلاصه کلام طرح احزاب را قبول و انتخابات شفاف برگزار نمایید و همه حمایت می کنند شما بی تفاوت هستید و تقلب را توجیه می کنید و آن را پروسه ملی می گویید.

تقلب پروسه ملی نیست تقلب خیانت است و تقلب انتخاباتی برخلاف قانون است. خواست احزاب یک پکیج استراتژیک است بایمتریک را قبول کرده اید لطفا بقیه بسته را هم قبول نمایید و انتخابات قابل قبول را برگزار کنید.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیستم بایومتریک
حکومت
انتخابات
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این جنایتکاان باشند باز هم در نمد موی میپا لند. وآب را خط نموده ماهی میگیرند.در فکر انتخابات نیستند.
باشنده کابل.

>>>   خداکند که حقیت داشته باشدبرخی ها بخاطرتقلب گرایان میکردن حال دهنش مهر شده

>>>   اقای ناطقی فقط وفقط تشنه و گشنه یک مقام و یک چوکی حکومتی است زمانیکه درقدرت میباشد کور کر و گنگ میباشد ولی زمانیکه از چوکی و مقام سبکدوس میشود بعد از ان دهن خودرا علیه حکومت باز کرده روا وناروا علیه حکومت اتهام می بندد ولی فکر نمیکند که درین ریش سفیدی مرگ هم دارد حساب و کتاب اخروی را یا عقیده ندارد و یاهم در حرص دنیا انقدر غرق شده است که تمام این مسایل را فراموش کرده است به هرصورت این اتلاف بنام اتلاف ملی را که مملو از جنایت کاران و غاصبین بیت المال هستند نیست و نابود کند تامردم افغانستان از شر انها رهایی پیداکنند
وماذالک علی الله بعذیذ
حامد ناصری از فنلند

>>>   هرچه کنند بازهم تقلب میشود چون تصمیم غ همین است که باید یک دور دیگر هم در ارگ باشدهمراه با ع

>>>   ایتلاف احزاب میخواهند که اصلاحات را برای انتخابات ایند ه به وجود بیاورند کسانی در راس این احزاب اند خاینین ملی و قاتلین و دزدان که چور و چپاول کردند زمین ها راغصب کردند و حق زندگی را در افغانستان ندارند مانند سیاف و اسماعیل و احدی و ربانی ظاهر قدیر و کرزی و عطای نور و برادران مسعود و حکمتیار و غیره که همه امتحان خود را داده اند این ها با این اعمال خود خود را مسقره میسازند و ملت از ایشان نفرت دارند و کاری هم از دست شان نمیاید و مردمان جاهل و احمق و مفلس را با پول میخرند و هرج و مرج را میاندازند و از اینده خود و فامیل شان به ترس و لرز است مایک حکومت دیکتاتوری مانند بنگلدیش و مصر کار دارد و این خاینین ملی و خود فروش ووطن فروش را نابود کنند
بصیر نظری

>>>   حکومت که است؟ عبدالله را کس به حکومت شریک نمیداند وغنی کدام اظهار نظری درین مورد نکرده وریس کمیسیون به اصطلاح مستقل متردد است اگر ومگر نموده پس کدام حکومت بای متریک راقبول نموده!!!؟
سلطان زوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است