چرا دیگران از شفافیت انتخابات می ترسند؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۸    ۱۳۹۷/۶/۲۷ کد خبر: 154733 منبع: پرینت

اشرف غنی و تیمش اگر از شفافیت انتخابات و تغییر نظام انتخاباتی بترسند حقشان است و اما چرا دیگران از شفافیت انتخابات می‌ترسند؟

احزاب و جریان‌ های سیاسی خوب، آگاهانه و مطابق برنامه‌ی دقیق روی نهادینه شدن دموکراسی و موثر شدن رای مردم تاکید دارند و خوب‌ هم پیش آمده اند. فیسبوک چلونکی‌های چند جناح بشدت دست و پاچه و زیر فشار اند.

عوامل شان هیچ منطق قناعت بخشی برای شان دیزاین نمی‌توانند تا عملیات روانی‌شان کارگر افتد و هیچ استدلال قابل قبولی برای مردم ندارند. این وعده حق است که همیشه باطل همین سرنوشت را دارد.

نور رحمان اخلاقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
انتخابات
سیاستمداران
نظرات بینندگان:

>>>   ایتلاف احزاب میخواهند که اصلاحات را برای انتخابات ایند ه به وجود بیاورند کسانی در راس این احزاب اند خاینین ملی و قاتلین و دزدان که چور و چپاول کردند زمین ها راغصب کردند و حق زندگی را در افغانستان ندارند مانند سیاف و اسماعیل و احدی و ربانی ظاهر قدیر و کرزی و عطای نور و برادران مسعود و حکمتیار و
غیره که همه امتحان خود را داده اند این ها با این اعمال خود خود را مسقره میسازند و ملت از ایشان نفرت دارند و کاری هم از دست شان نمیاید و مردمان جاهل و احمق و مفلس را با پول میخرند و هرج و مرج را میاندازند و از اینده خود و فامیل شان به ترس و لرز است مایک حکومت دیکتاتوری مانند بنگلدیش و مصر کار دارد و این خاینین ملی و خود فروش ووطن فروش را نابود کنند
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است