پاکستان هیچ نقشی در جنگ افغانستان ندارد!
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۳    ۱۳۹۷/۶/۲۷ کد خبر: 154719 منبع: پرینت

«محمد عامر»، رییس سابق سازمان اطلاعات پاکستان گفت کشورش هیچگونه دخالتی در جنگ افغانستان ندارد و اتهامات وارده به پاکستان در این خصوص بی اساس است.

وی بیان داشت: افرادی که می خواهند جنگ افغانستان را به پاکستان نسبت دهند بیماری ذهنی دارند و می خواهند روابط دو کشور را تخریب کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رییس سابق سازمان اطلاعات پاکستان افزود: بیان حقیقت و رسوا کردن خواسته واقعی این افراد تنها از طریق رسانه آزاد امکان پذیر است و به همین دلیل رسانه های پاکستانی نقشی مهم در جنگ رسانه ای دارند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اسرائیلستان هیچ نقشی ندارد این هند است که هر روز از طریق تورخم یا پکتیا موتر لاری مملو از مواد انفجاریه ارسال میکند ، بن لادن ملاعمر ملا منصور همه در هند بودند که مردندیا کشته شدند ،
پاکستان همیشه کوشش میکند که افغانستان امنیت وآرام باشد !!!

>>>   ریاست امنیت ملی بازهم دروغ !
حکومت در آستانه محرم اقدام مشکوکی از خود ظاهر ساخته و در یک حرکت تاکتیکی، اعلام کرده که نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، ۲۶ تن از اعضای گروه تروریستی داعش را به‌شمول یک سرگروپ آنها به‌نام عبدالله فرزند سلطان‌شاه از مربوطات شهر کابل بازداشت نموده است. اما برخی گزارش های ( نهایی نشده) مشعر اند که این عده افراد قبلاْ به اشکال مختلف در نظارت یا در ارتباط با دولت قرار داشتند. حتی شماری از آنان قبلاْ در زندان بوده و حالا مقابل دوربین آورده شده اند

>>>   راست ميگويد، جنگ افغانستان را جنيات پيش ميبرند،

>>>   ما خود ما اشخاص خائن اشخاص فاسد اشخاص خود فروخته اشخاص مرتجع.اشخاص بی شرف که حاضر است منافع ملی را فدای منافع شخصی میکند زیاد درداخل افغانستان داریم.ما خود ما عالم از مشکل هستیم.همین اشخاص فاسد است که بخاطر رد گم کردن موضوع.از دید عامه.شایعه پراکنی میکنند .می اندازد به گردن پاکستان ویا می اندازد به گردن بعضی از اشخاصی پرنفوس داخل کشور. این نوع اشخاص کثیف اگر مقام رسمی در بدنه دولت داشته نی منافع ملی برایش مهم است و نی مردم برایش ارزش دارد و نی حکومت.این اشخاص اگر متوجه شود در فلان جای چنین معامله ای به نفع اش ختم می شود حالا فرق نمیکند به قیمت جان مردم تمام شود ویا حکومت نابود گردد.اصلا برایش مهم نیست معامله گری خود را انجام می دهند.من از مردم افغانستان میخوام دست دعا بالا ببرید واز صدق دل دعا کنید.که چنین اشخاص خاين باید هرطوری که شده باید از صحنه روزگار حذف شود بخاطر کشور ما بخاطر فرزندان ما بخاطر نسل های آینده ما چنین اشخاصی خداوند متعال به خشم اش گرفتار کند
( آمین)

>>>   با وجود كه ما افغان ها پاكستان را دوست نداريم ودشمن خود ميدانيمش ولي بايد دانست كه پاكستان قويترين كشور در منطقه است و داراي سلاح اتومي نيز ميباشد. اقتصاد قوي دارد . توليدات و صادراتش از ايران و افغانستان گرفته تا همه دنيا ميرسد.
و جنگ افغانستان هم در دست پاكستان است. اگر ما ميخواهيم وطن ارام و صلح اميز داشته باشيم بايد مرز هاي خود با پاكستان را ديوار كنيم در غير ان روي صلح را نخواهيم ديد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است