کینه آمریکا از فلسطین
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154683 منبع: پرینت

عضو سازمان آزادیبخش فلسطین اقدام مسوولان آمریکایی در لغو روادید خانواده سفیر فلسطین در واشنگتن را محکوم و آن را رفتاری انتقام جویانه از مردم فلسطین دانست.

به گزارش رویترز، «حنان العشراوی» عضو کمیته مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین اقدام مسوولان آمریکایی در لغو روادید اقامت خانواده «حسام زملط» سفیر فلسطین در آمریکا را محکوم کرد.

عشراوی تاکید کرد که این اقدام رفتاری انتقام جویانه از سوی دولت آمریکا است و نشان می دهد که واشنگتن به حدی از کینه در خصوص مردم و رهبران فلسطین رسیده که این کینه زنان و کودکان بیگناه را هدف قرار می دهد.

وی در ادامه تاکید کرد که مسوولان آمریکا به سطح جدیدی از تحریم ها دست پیدا کرده اند که خانواده زملط را به صورت غیر انسانی هدف قرار داده که رفتاری بی سابقه در عرف دیپلماتیک به شمار می رود. بر اساس این خبر دو کودک 7 و 5 ساله زملط مجبور شده اند مدرسه خود در واشنگتن را ترک کرده و آمریکا را ترک کنند.

عشراوی یادآور شد که مسوولان آمریکایی به کارمندان دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین ساز و کار بستن دفتر این سازمان در آمریکا را ابلاغ کرده اند و از آنها خواسته کار خود را متوقف کرده و حساب های بانکی خود را مسدود کنند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
فلسطین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است