ترامپ فرمان اجرایی را امضا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۷/۶/۲۲ کد خبر: 154613 منبع: پرینت

رییس جمهور آمریکا فرمان تحریم مداخله‌ کنندگان در انتخابات را امضا کرده است.

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا فرمان اجرایی را امضا کرد تا به وسیله آن از آمریکا در مقابله مداخلی خارجی در انتخابات این کشور محافظت کند. این کار با فرایند اعمال تحریم بر کشورها و عواملی که به دنبال مداخله هستند، صورت می گیرد.

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در اینباره به خبرنگاران گفت: وزارت خارجه و وزارت خزانه داری درباره تحریم‌ های مقتضی تصمیم گیری خواهند کرد.

تحریم‌ها شامل، مسدود کردن دارایی‌ ها، محدود کردن دسترسی به نهادهای مالی آمریکا و ممانعت شهروندان آمریکایی از سرمایه گذاری در شرکت‌ های مرتبط خواهد بود.

"دونالد ترامپ" سرطان در اظهار نظری گفته بود "ولادمیر پوتین" به عنوان رییس جمهور روسیه مسوول تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

اد رویس رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و یکی از نمایندگان برجسته جمهوریخواه نیز اسد در گفتگویی با سی ان ان خواستار صداقت رییس جمهوری آمریکا در صحبت با مردم پیرامون تهدیدات علیه انتخابات این کشور شده بود.

وی در این گفتگو گفت که ترامپ باید به این مساله اشاره می‌ کرد که شخص پوتین در این فرایند چه نقشی داشته است زیرا به اعتقاد رویس روسیه سال ها است که در انتخابات آمریکا مداخله کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است