نمونه ای از جنایات غنی در ننگرهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۷/۶/۲۱ کد خبر: 154568 منبع: پرینت

بجز چند دیوانه علی آباد دیگر همگان می دانند که غنی احمدزی غلام دست نشانده و مجری برنامه های تروریستی آمریکا در افغانستان است.

اشرف غنی احمدزی گرداننده جنگ نیابتی در افغانستان بوده و برنامه او استقرار باندهای طالب و داعش در سراسر قلمروی کشور است. اشرف غنی احمدزی تحت دساتیر بادارانش یکی از بزرگترین پایگاه های داعش را در ننگرهار مستقر ساخت.

ظاهر قدیر صدها بار از درون پارلمان این برنامه غنی را افشا کرد اما کسی حرف آن را جدی نگرفت و در جهت امحای این پروژه اقدام صورت نگرفت. امروز همان پروژه تروریستی غنی احمدزی محصولات تروریستی خود را با انجام عمل انتحاری و کشتن صدها کشته و زخمی در یکی از تظاهرات ضد دولتی در نواحی مرزی تورخم به نمایش گذاشت و جنایت تاریخی و ضدانسانی را مرتکب شد.

باور دارم که جنایت بزرگتری در راه است و مطمین هستم که تروریست و طالب قوم و مذهب نمی شناسد. باید همه به پا خیزیم و به عمر رژیم جنایتکار غنی احمدزی پایان دهیم و تا دیر نشده به جنگ قومی که پروژه غنی احمدزی است پایان دهیم.

به پاخیزید و رژیم تروریستی را سرنگون نمایید.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت غنی
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   این آرزوی همه مردم کشور است که این رژیم مزدور سرنگون شود اما کسی پیدا نمی شود که آغازگر این قیام باشد. ازبکها شروع کردند اما کسی از آنان حمایت نکرد و دیگر اقوام شوله اش خورده پرده اش نمودند.و با آمدن دوستم این حرکت کاملا خوابید.

>>>   غنی هوشیاری نمود دوستم را به قید خود درآورد و آنرا اسیر خود ساخت حال دوستم نه اجازه رفتن به قریه خود ونه به کدام کشور دیگری را دارد به جز غیر از هوداران اش میتوانند دست به قیام ملی زده وآنرا از چنگ غنی نجات دهند کدام چاره دیگری نیست
نظرمردم

>>>   کسانی که اساس این مظاهره را گذاشتند باعث قتل 68 مردم و انسان های بیگناه شدند که یکی از انها ظاهر قدیر است
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است