عبدالله باید اصلاحات انتخاباتی را پیاده می کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۷/۶/۱۹ کد خبر: 154489 منبع: پرینت

تشکر از رییس اجرایی حکومت که از طرح احزاب در مورد شفاف سازی و عادلانه شدن انتخابات حمایت کرد اما مطالبه ما از وی تنها حمایت مثل جامعه مدنی یا یک حزب سیاسی نیست.

مطالبه ما از ریاست اجرایی حکومت که خود قربانی تقلب سازمان یافته است در تطابق با نام «ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی» این است که اجراات کند. وی بعنوان نصفه‌ی حکومت و در مطابقت با موافقتنامه حکومت وحدت ملی موظف بود و باید اصلاحات انتخاباتی را پیاده ‌می‌کرد و اجازه نمی‌داد یکبار دیگر تقلب، سرنوشت مردم را تعیین کند.

قابل تذکر است که در این زمینه مسوولیت هر اتفاقی به دوش داکتر عبدالله نیز هست.

نور رحمن اخلاقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس اجرایی
تقلب
اصلاحات انتخاباتی
نظرات بینندگان:

>>>   دوست گرامی در افغانستان یکی سازمان ملل است ویکی هم شورای امنیت فیصله های سازمان ملل صوری وشکلی و تشریفاتی میباشد چندان تا ثیر عملی واجراأی ندارد یمی شورای امنیت است که ان در ارگ ویا قصر سفید است که تصمیم هایش جنبه ای عملی واجرای داشته اعضا ومنسوبین ان قاطع وعملی وصقورمنطقه اند جناب عبدالله از هر چیز حمایت بکند ویا خیرکدام اثری بردن مرتب نمیشود حتی در فامیل وخانه اش نیز سخنانش را کسی گوش نخواهد داد کسی را که دیگران بیاورندواز خود کدام نیرو ونفوذ نداشته باشد ازین بیشتر نمیشود بدا به حال ملت که از یک سوراخ سه بار مار گزید وگرنه گفته اند گه مسلمان را از یک سوراخ دومرتبه مار نمی کند خوب اگر این نیاید دیگر کسی که به روق ارباب ها برابر باشد که است ؟ هر که راشورای نگهبان از واشنگتن انتخاب نماید از همین قماش ونمونه است انها ازینها بهتز را ندارند ویا بهترین ها به نفع شان نیست کسی را که در دل ودماغش یک ملیونم سلول استقلال ووطندوستی موجود باشددر لیست سیا سی ای ای نمی گنجد وبیرون ازان لیست هم امکان ندازد کسی بیاید
مولا نا قربان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است