عبدالله: حنیف اتمر یک مدیر توانا بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۷/۶/۵ کد خبر: 154127 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی از استعفای حنیف اتمر ابراز تاسف کرد و گفت که دولت باید از کارکردها و زحمت‌های آقای اتمر قدردانی نماید.
عبدالله در نشست شورای وزیران گفت که جدا از ملاحظات سیاسی، آقای اتمر یک مدیر توانا بود که وظیفه‌اش را با وقار و قابلیت در حکومت به پیش برد.

وی افزود: مشاور پیشین امنیت ملی کارهای زیاد را در بخش‌ هماهنگی نهادهای امنیتی و همچنان در نمایندگی از امنیت ملی کشور و منافع امنیت ملی با سایر کشورها، انجام داده‌است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اتمر توانا بود پس با اين اوضاع آشفته امنيتى خود عبدالله ناتوان بوده منحيث رييس اجرائى

>>>   او مدیرتوانا بود اما عبدالله عبدالله مدیر ناتوان است !

>>>   یک منبع گفت:
رئیس اجرائیه جناب اتمر را بحیث مشاور ارشدش تعیین نموده است

>>>   یک واقعیت تلخ :
تفاوت بین اکثریت سران هزاره، تاجیک و ازبیک با سران قوم پشتون، اگر به سران قوم غیر پشتون پست مشاوریت شورای امنیت ملی داده میشود احتمالا سه گزینه داشتند بچه قومندان ویا بچه جنرال ویا بچه فلانی صاحب که پدرش در جهاد و مقاومت بود در حالیکه همه می دانند بعداز جهاد و مقاومت پدر ایشان چی ها که نکرد، هم زمان بچه ایشان هم رسما بیسواد و بی فکر تشریف و یا داماد ایشان که فقط موتر زرهی و بادیگارد بی بند و بار دارند معرفی می شدند، اما همین پست را اشرف غنی احمدزی به یک جوان با تحصیل و با سواد قوم خود داده در حالیکه او می توانست آنرا به اولادهای صدها قومندان و مافیای قوم خود بدهد و می توانست در داخل قوم خود با دادن همین پست تعداد زیادی را خوش بسازد اما این کار را نکرد، اشرف غنی به پدر و به سابقه پدر جوانان قوم خود کار ندارد، فقط به تحصیل و توانمندی افراد جوان قوم خود باور دارد که سران سایر اقوام جز به اولاد ها، داماد ها و بادیگارد هایشان به کسی دیگر از قوم خودشان حتا اگر دکترا در همان رشته داشته باشند باور ندارند.
تقرر حمد الله محب بعنوان مشاور شورای امنیت ملی کشور تبریک می گویم .
و سلام

>>>   Omar Ahmad Parwani
چرا با این همه منابع انسانی متخصص، خدمت گزار واقعی و شهروند اصیل، تبدیل به مرده های متحرک شده ایم؟

اگر بشماریم:
۱. بیش از ۸۰۰۰ کارشناس همه چیز فهم در رادیو و تلویزیون که مطلق جامع الکمالات هستند از پمپرز اطفال تا سامانه فضایی ناسا را میتوانند موشکافی کنند.
۲. حدود ۲۸۰۰ خدمت گزار واقعی مردم (نامزد پارلمان) که همه شفاهی و تحریری بیان داشته اند که خدمت خلق می خواهند بکنند.
۳. حدود ۱۲۸۰۰۰ تحلیل گر سیاسی، اقتصادی، امنیتی، خانواده گی، تاریخی، فرهنگی، روانشناسی و .... در فیسبوک که هر‌مسئله ای را زیر ذره بین فهم ناقابل خود قرار میدهند.
۴. کم و بیش ده ملیون مسلمان بالغی که ضعیف ترین نوع ایمان را ایمانی میدانند که مومن مانع بدی ها نگردیده و صرف در دل بد ببیند.
۵. حدود یک ملیون نماز گزار صف اول پال در مساجد که نزد او بالا نکشیدن پاچه های تنبان نماز گزار، بزرگ ترین تخطی در برابر خدا حساب میشود چه برسد به این که کسی در برابر او دروغ بگوید، خیانت کند، و دست به دزدی بزند و بد تر از همه رشوت بگیرد.
۶. صد هزار فعال سیاسی داخل نظام و احزاب سیاسی و جنبش های مردمی و ...

پ.ن۱: دروغک های ما بسوزد. با همین ادعا های دروغین نه تنها خود بلکه چندین نسل خودرا نزد جهانیان سرافکنده و ذلیل ساخته ایم.
پ.ن۲: بجای این همه دروغ و لاف اغوا کننده بهتر است بگوییم نمی فهمیم و چیزی نیستیم تا نسل پس از ما خودرای بسازد.

دروغ آدمی را کند شرمسار
دروغ آدمی را کند بی وقار

>>>   Abdul Ali Faiq
دو فرد و دو پاداش متفاوت(از ماست كه برماست)

من صادقانه جناب #حمد_الله_محب را بيشتر از هر كسي ديگر در لندن ميشناسم و وي نيز مرا بيشتر از هر كس ديگر در لندن ميشناسد. چون ما سالها #يخن_به_يخن در محافل مختلف سياسي مقابل شديم و از شخصيت ها و هويت هاي خود دفاع كرديم! با يك تفاوت كمتر كه ايشان ١٩ سال ميشود در لندن زندگي ميكند و من ١٧ سال.

آغاز مبارزه بنده در در سال 2001 ميلادي البته در لندن است...آغاز مبارزه حمد الله در سال 2007 م از طريق اتحاديه محصلين افغان در برتانيا (ASAUK)Afghan Student Association UK است.

حمد الله داراي تعهد سياسي بي نظير براي اشرف غني(#اوغانوالي) و پسر با ادب و زحمت كشي است و من هم متعهد بخاطر هويتم و آرمان هايم هستم و باقي خواهم ماند...

حمد الله يك #افغان_ملت خواه به معني كلمه است.. وي يكي از سر سخت ترين افغان ملتي هاي است تا اكنون ديده ام...من هم يك خراسان خواه و عدالتخواه به معني كلمه هستم...

تخصص حمد الله كمپيوتر ساينس و از دانشگاه برونايل لندن است و تخصص بنده علوم سياسي، تاريخ و روابط بين اللملي از دانشگاه كينگستون لندن..

حمدالله كمپاينر غني در سال 2009 و 2014 ميلادي در لندن بود و من كمپاينر داكتر عبدالله در سال 2009 در لندن بودم..

پول ماستري و دكتوراي حمد الله از طريق اشرف غني احمدزي پرداخته شد.پول ماستري بنده را خودم شب كار ميكردم و روز درس ميخواندم و خودم پرداختم! پول دكتورايم را نداشتم و به همين خاطر در سال 2014 درس هايم را توقف دادم و مصروف كار شدم....!

پاداش حمدالله سفير #اوغانستان در امريكا شد.پاداش بنده تخريب و توطئه از طرف #قصر_سپيدار و در راس آن #مجيب_الرحمن_رحيمي شد و از خداوند بي نهايت سپاسگذارم كه اين اتفاق رخ داد در زندگي ام و چيزهاي بسيار ارزنده را آموختم و به دست آوردم..

وظيفه حمد الله اكنون مشاور امنيت ملي و
وظيفه بنده موفق ترين تمرين دهنده در 26 كشور جهان و تجارت پيشه آزاد است...الخ

حالا شما كي را مقصر ميدانيد؟ آقاي #اشرف_غني و #حمد_الله را و يا #رهبران شخصيت كُش، مخنث، #عوام_فريب و #بي_برنامه خودما را؟!!

#پيشنهاد_و_تجربه:
#جوانان گرامي! شما بايد خود تان، خود تان شويد و نگذاريد كه ديگران از انرژي، تخصص و توانايي هاي تان سوء استفاده #شخصي و #كوبايي كنند و پسران خود را در وزارتخانه ها و سفارتخانه ها مقرر كنند!

>>>   درست همین است که فرمودید تمام کشور گل وگلزار امن و امنیت برقرار چرا طفلکی بدون دلیل استفاع داد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است