غنی حتی نتوانست خوشی اش را در غزنی پنهان کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۷/۵/۲۸ کد خبر: 153943 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی بعد از فرمان کشتار مردم بی دفاع غزنی وارد آن ولایت شد تا موفقیت پلان خاینانه اش را از نزدیک ببیند.

حادثه ی جنایت غزنی از لحاظ شکل با حادثه هرات مشابه است. در هرات زمانیکه اسماعیل خان در مقابل کرزی صف آرایی نمود مورد خشم کرزی قرار گرفت و کرزی طالبانش را بطرف شهر هرات سوق داد که در نتیجه پسر اسماعیل خان به قتل رسید و به علامت تسلیمی اسماعیل خان ظاهرا با دخالت نیروهای آمریکایی ماجرا ختم شد.

در غزنی هم با دلایل متعدد و از جمله اکمالات طالبان و گرفتن انتقام شدید از مردم غزنی اشرف غنی طالبان تحت فرمانش را به شهر غزنی سوق داد و حدود 500 تن از مردمان بیچاره غزنی را کشته و زخمی ساخت و شهر را به آتش کشید.

مردم غزنی زمانیکه خون هموطنانشان را کف دست غنی احمدزی این جنایتکار تاریخ مشاهده نمودند اکثرا از دست دادن با این جلاد اجتناب نمودند و از او خواستند تا از حرف های تشریفاتی اجتناب نماید اما همانطوری که بعد از جنایت غزنی اشرف غنی از ته دل در محافلی در کابل می خندید، این فاشیست حتی نتوانست جلوی خوشی و خنده هایش را در برابر مردم زخم دیده غزنی پنهان نماید.

آری! او قاتل اصلی مردم غزنی است و باید این قیمت را پس دهد.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
غزنی
نظرات بینندگان:

>>>   Rawi heeft een video gedeeld.
این ها پاده وحشی طالبان لشکروحشت و جنایت فاشیستان و نورچشمان آمریکایان اند ؛ اینها اینگونه در روز روشن با این همه ساز و برگ جنگی به شهرها و روستا های کشورمان می تازند و , مردمان بی گناه و مظلوم و بی پناه ما را قتل عام می کنند و دار و ندار شانرا با خود می برند و با دعا و آیات قران به مراکزو پناهگاه هایشان بر می گردند و آب از آب تکان نمی خورد ! آمریکایی ها ی که سفینه فرستاده اند تا از آفتاب ماهی آتشی بیاورند ؛ قسم میخورند که این چوچه سگ ها را دیده نمیتوانند !
بین خود استیم ؛ نکند همین جناور های طالب از جمله جنیات باشند و همدست شیاطین ؟

>>>   برادر نظر دهند این خو یک حقیقت است که شهر غزنی اگر به اتش کشیده شد از جانب طالبان ترورست برادران اشرف غنی احمدزی و قتل و قتالی را که در غزنی انجام دادند و دارایی های مردم را سوختاندند و چور و چپاولی که کردند به همکاری اشرف غنی احمدزی و وزیر دفاع و داخله و ریس عمومی امنیت ملی با ترورستان طالبان بودند و این سخن غنی احمدزی که در روز سوم اتش سوزی غزنی گفته بود که من حالا از جنگ غزنی خبر شدم این سخن غنی احمدزی که خود را سر قوماندان اعلی و ریس جمهور پیر و جوان و طفل و زن کشور میخواند وخود را در سه روزیکه در غزنی جنگ است و ترورستان طالبان همه دارو ندار دولتو ملت را سوختاند و قسمن با خود گرفتن پس از سه روز حالا میگوید همین اکنون من خبر شدم گرچه خیلی سخن خنداور است اما مبین این حقیقت است که ارگ و دارو دسته خاین ان بشمول سرور دانش و کریم خلیلی که از قوم خود جدا شده و بقوم غنی رفته اند همه در فجایع انجام داده شده طالبان ترورست دخیل بودند ورنه سرقوماندن اعلی و ریس جمهور چطور از چنین جنایت بی خبر بوده میتواند باشد .

>>>   حیران و حتی دیوانه شده ام که این مردم و این مجتمع اقوام افغانستان چگونه
ازغنی به حیث لیدر و یا رییس حکومت به اصطلاح وحدت ملی یا رییس جمهور تقلبی و تحمیلی امریکا به مداخله مستقیم جان کیری وزیر خارجه این کشور
به طاهرآ دوست که در کابل بطور فزیکی عرض و جود نمود و دست اشرف غنی را به حیث رییس جمهور ساختگی بالا کرد ( چون اشرف جان نماینده امریکای دوست ما و عضو دستگاه استخباراتی کشور دوست ما است ) بالای
مردم قبولانده شد .
مردم که همیشه لاف و ادعای قهرمان بودن داریم چون فاخته های بی صاحب
انتصاب این کشور دوست عزیز خود را قبول کردیم .
با این بی کفایتی ها و جنایات و خیانات خاموشیم و دعا گو .
کس نه می خارد پشت ما جز انگشت ما . ترم ریاست نا مشروع که داد و عطای
دوست ما است در اول جوزای امسال ۱۳۹۷ هم ختم است.
چرا ما فاختگان با دانه غیر و لو دوست ما، به خاطر خوشی این دوست کوکو
می زنیم و خوشیم که سالگرد استقلال ما رسیده و در جوش خون اولاد و انسان
وطن جشن آزادی میگیریم و پای میکوبیم آیا ما آزادیم ؟؟؟؟؟؟؟
کریم بخش سامی کابل

>>>   غنی یک آدم دیوانه است!!! زنده باد آیسکریم!!!!!!!!!

>>>   چه كسي اين قيمّت را از غني خواهد گرفت، قرنها است كه استعمار هاي رنگارنگ ملت مظلوم را تحت نامهاي مختلف قتل عام كرده اند ولي يك مرد پيدا نشد كه مردم دور او جمع شوند و خود را آزاد سازند.

>>>   به مناطق طالب نشین حمله کنیم وهمه شان را به خاک وخون بکشید این است انتقام وشایدانها سرجایشان بشینن

>>>   درنسل کشی خوش میشود بعد نیرو روان میکند این زمان هدف شان برآورده شد بعد میروند اعزانم نیروخینه بعد ازعید است یا پس از...جهارزانو نشتند یا نوش دارو بعدازمرگ سهراب.اشف غنی خوش میشود حتا خوشی خودرا پناهن کرده نمیتواند واشک تمساح هم نمیریزد.
بااحترام عبیدالله کاپیسایی نجراب.

>>>   Khorasani
بفکر من اعلام آتش بس یک جانبه رژیم منفور شیونیستی ارگی زمینه واگذاری وویرانی یک عده از آستان ها و مناطق کشور بدست برادران تروریست و جنایتکار مرگی شان با ریختاندن خون جوانان ماخواهد بود

>>>   Salam
غنى از جنگ با طالبان و از ميان برداشتن افراطى هاى پشتون تبار چه چپى و چه راستى هيچ سودى نمى برد ، براى همين ميل و تصميم مبارزه عليه آنها را ندارد و اين برخورد او قابل درك است ، غنى به اين نيرو ها به عنوان عقب جبهه خود مى نگرد و در نبود اين نيرو ها غنى حاكميت و اقتدار پشتون ها را در خطر مى بيند ، اگر قرار باشد روزى جايش را خالى كند ، حكمتيار و ملا هئيبت الله و هر افراطى ديگر را نسبت به حاكميت يك غير پشتون را مقدم مى شمرد، طالبان در زمان غنى نسبت به هر زمانى ديگر قدرتمند تر شده اند و قادر اند حتا استان ها را سقوط دهند ، آتش بس غنى در راستاى همسوى غير رسمى با طالبان است ، البته نقش امريكاى هاى هم در اين همسوى غير رسمى اساسى است ، امريكاى ها هيچگاه طالبان را در سياست هاى استراتيژيك خود دشمن تعريف نكرده اند و حاضر نيستند تا طالبان مهار شوند و از نظر نظامى ضعيف گردند، غنى يك امريكاى است و با دستگاه استخباراتى امريكا رابطه مستقيم دارد ، در اين بازى غنى به عنوان يك قبيله گرايى فاشيست و امريكاى ها به عنوان گرداننده بازى ،هر دو سود مى برند . كسانى كه از غنى انتظار جنگ عليه طالبان را دارند ، ساده لوحان كم فهمى بيش نيستند.

>>>   هموطنان نگران نباشید آنهای که در این مملکت خیانت میکنند. به خشم خداوند متعال گرفتار میباشند .اما خودشان خبر ندارند این خون های نا حق دامنگیر این ها است خودشان خبر ندارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است