غزنی را نیروهای کرزی و غنی آتش زدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۷/۵/۲۳ کد خبر: 153731 منبع: پرینت

حمله مغول یا اسکندر مقدونی نیست حملات وحشیانه تر از آنها توسط برادران کرزی و غنی به نام طالب است.

پوسته های پولیس و خانه های مردم را آتش زدند، سربازان را قتل عام کردند و شهر غزنی در میان شعله های آتش سوخت. قصه تکراری مرگ سربازان جوان ما پایانی ندارد، نابودی شهرها یکی پس از دیگری پایانی ندارد و در آنطرف برادران کرزی در فاریاب حمله کرده اند.

اینجا کشتارگاه آدمی است هرازگاهی حملات برنامه ریزی شده وحشیانه به شهرهای غیرپشتون برای نابودی جامعه غیرپشتون توسط نیروهای کرزی و غنی اتفاق می افتد. وزیر دفاع فاشیست ها گفته است: صد نفر سرباز کشته شده است درحالیکه صدنفر نیروی کمکی از کابل رفته است و خبری از آنها نیست.

هرگز طالبان بدون هماهنگی نیروهای امنیتی وارد شهر نمی شوند تمام این حملات و کشتن سربازان و مردم با برنامه پیش می رود. در جنایات وحشیانه نه تنها کرزی، عنی، اتمر، استانکزی و طالب دخیل هستند بلکه همه به نحوی شریک هستند.

عبدالله شريک جنايت است كه از حق رای مردم دفاع نكرده و حالا سكوت كرده است. عطا، محقق و دوستم هم كمتر از عبدالله در اين كشتارها بيگناه نيستند اينها مسووليت دارند مسووليت دفاع از مردمشان و مسووليت دفاع از ملتی كه برای آنها ايستادند و قربانی دادند تا از آنها حمايت شود نه اينكه در قصرها بخوابند و از خون مردم برای خود زندگی بسازند.

همه به كشتن ملت مظلوم ما كمر بسته اند! ملتی كه می سوزند و می نالند اما هيچكس به داد آنها نمی رسد...

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
کرزی
غنی
رهبران
تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   هر موضوع را رنګ قومی وزبانی دادن خیانت است ، شاید درجنګ غزنی کشته شدن وتلفات جانی ومالی پشتونها ازغیرپشتون ها بیشتر باشند .مابحال برادرها هم افسوس میخوریم چون وطنداران ماهستند . مګر آنانیکه هرموضوع رارنګ قومی میدهند چه سود را ازین تلاشها بدست می آورند

>>>   b Salam
صد دانه گك عسكر مرده و چهل و پنچاه تنك مردم ملكى مرده و خانه گك ها و ماركيتك ها و آثارك هاى تاريخى چندتا سوخته ، چند هزاره گك و تاجيكك فرار كرده ، و شايد هم صد و دو صد مرده گك هاى بى صاحب در كوچه و بازار افتيده باشه ، ديگر خيرتى است ، نقاط استراتيژيك به دست ماست ، طالبك ها دروغ مى گن ، بخير باز غزنى را مى گيريم ، تا سوختن بعدى باز جور مى كنيم !
گوشه ى از كنفرانس مطبوعاتى !

>>>   حال این حکومت چه خواهد کرد؟
آیا «فراریان پیروز» تا حومه غزنی تعقیب خواهند شد؟
و یا حریم قبیله مقدس تر از خون آن سرباز مظلومی است که خونش بر خیابان غزنه ریخت و پیکرش به دست وحشیان مثله شد؟
مردم از حکام افغان و منشیان دربار پاسخ می خواهند‌.

>>>   Mazdak Farid
با طالب از هر نوع آن نمی توان کار مشترک کرد !
یک بار دیگر چهرۀ طالب را در غزنی دیدیم .
صلح با طالب مصیبت می آورد نه آرامش . با طالب نمی توان جامعه انسانی و نظام سیاسی خوب ساخت . هر برنامه ی طالبی را با یک پارچگی نیرو های غیر طالب می توان برهم زد . شکسته باد هردستی که پیکرِ انسانِ دردمند سرزمین ما را با شمشیر خونین و کثیف طالب می درد .

>>>   طالب بدون حمایت « شورای امنیت ملی» به گفته بهزاد، هیچ حمله ای در هیچ نقطه ای نخواهد کرد. فرماندهی طالبان در شورای امنیت ملی است . زمان این مطلب فرارسیده است که خط پشتون و غیر پشتونها مشخص شود و مرزهایش تعیین گردد و این سرزمین تجریه گردد

>>>   Haroon Amirzada
جنگ غزنی، نبرد میان دو فرهنگ آشتی ناپذیر است
جنگ غزنی، جنگ چند نفر طالب وحشی زیر فرمان آی اس آی نیست.
این جنگ بخاطر "آیس کریم" هم نیست.
پس این جنگ بخاطر چیست؟
این جنگ قدرت نمائی فاشیزم حاکم در ارگ کابل است، که مدیریت سوختن غزنی، یکی از گهواره های تمدنی خراسان بزرگ را در دست دارد. این جنگ، جنگ عقده حقارت و انتقام از فرهنگ های والا و انسانی است.
اما این جنگ، نخستین و آخرین جنگ عقده حقارت یک فرهنگ روانی و خشن نیست. این جنگ تداوم جنگ سه قرنه است، که از یک طرف میان فرزندان وحشی سلیمان اوغان و از طرف دیگر مدافعین فرزندان کوه پایه های هندوکش، نمادی از یک تمدن بزرگ و پر افتخار جریان دارد.
در نتیجه این جنگ های خانمانسوز خراسان بزرگ همه هست و بود، نام و نشان خود را از دست داد و در زیر نام اوغان و افغانستان در اشغال این و آن قدرت تجاوز گر خارجی افتاد. در حال حاضر این کشور در اشغال بیش از ۴۰ کشور جهان قرار دارد.
آتش این جنگ خانمانسوز محدود به غزنی نخواهد ماند، دیر و یا زود به کابل، هرات و یا بلخ خواهد رسید و در آتش عقده حقارت و انتقام محمد گل مومند طوریکه بار ها سوخت باری دیگر هم خواهند سوخت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است