چرا "زنده باد آیس کریم!"؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۷/۵/۱۸ کد خبر: 153547 منبع: پرینت

آیا موجوداتی وحشی نظیر طالبان هم آیس کریم می خورند؟
آیا طالبان بخاطری آیس کریم خوردن آتش بس کردند؟
آیا درد طالبان و این همه جنایات و وحشت بخاطر آیس کریم بوده است؟

سخنان شرم آور، خنده آور و رنج آور غنی سویه علمی و سواد سیاسی و جیغ زدن های روده کنک او فرهنگ و ادبیات سیاسی او را به نمایش می گذارد واقعیت این است که علاقه غنی به آیس کریم از عشق قبیلوی او به طالبان بحیث جنایتکاران متعفن ناشی می شود.

حتا دیوانه های علی آباد هم فکر نمی کنند که آیس کریم خوردن طالبان یک افتخار و دستاورد باشد اما غنی باور دارد که بزرگترین دستاورد آتش بس او با وحشی ترین موجودات عالم یک افتخار و دستاورد است که ده ها سرباز ارتش قربانی این سیاست احمقانه شدند.

بسیاری ها بخاطر علاقه شدید غنی و طالبان به آیس کریم از خوردن آیس کریم در تابستان داغ امسال نفرت پیدا کردند شاید بهتر باشد بجای شعار "زنده باد آیس کریم" گفته شود: زنده باد انسانیت!

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Amirzada II
آیا این همه انتحار بخاطر "آیس کریم" بوده است ؟
متفکر دوم جهان تا دیروز این همه انتحار، انفجار ، ویرانگری و ریختن خون فرزندان ما در سرک ها را "امتحان الهی" بخاطر "افغانیت" و "اسلامیت" توجیه می کرد.
گلبدین، متفکر استشهادیزم این همه جنایات را بخاطر "حور و غلمان" توجیه میکرد.
ولی متفکر ارگ بعد از رفتن به سر زمین باستانی و سحر آمیز کاپیسا به کشف شگفت انگیزی دست یافت، که حتا روانیان علی آباد را هم هوشیار ساخت. مطابق به این کشف بزرگ، این همه جنایات و وحشت طالبان و گلبدین بخاطر آیس کریم بوده است. ازینرو متفکر دوم جهان با افتخار و با هیجان خاص و چیغ زنان شعار داد" زنده باد آیس کریم!"
بدین ترتیب قهرمان این همه انتحار، انفجار و وحشت" آیس کریم" معرفی شد.

>>>   هارون جان درد ات زیاد است ؟

>>>   اولاً جای بسیار شرم خجالت است که ما یک ریسجمهور کاملاً دیوانه وکاملاً روانی داریم
خودم که شنیدم شخصاً انقدر خندیدم وانقدر تاسف کردم که سرنوشت یک مملکت سی وهفت ملیون نفوس بدست عجیب انسانهای مریض وروانی که از خارج بنام مغز متفکر دوم، افغان وکاملاً مسلمان دراینکشور بحیث دولت وظیفه اجرا میکند اولاً از اسلام شروع کنید نماز را یاد ندارد،کاملاً دیوانه که نیاز به تداوی روانی بامشوره جهانی دارد ،در قتل وانسان کشی مردم دست واستین بر زده وچیغهای که میزندکه طفل خوردهم خنده میگیرد،
ملت بیچاره وغرق درانتحاری همگی یکهجوم ببریم در ارگ همی نفر روانی را فقط وفقط در قفس شیر در ....بیندازیم
ببین که بخاطر ایسکریم جوانهای ما هر روز کشته میشوند.
. شرم است

>>>   رییس جمهور فعلی افغانستان مسخره و ....است از او دیگر چی توقعی باید داشت.
خداوند رحم کند بالای ملت درمانده افغانستان

>>>   Najib Salam
غنى سى مليون انسان را فاقد عقل فكر مى كند ، گاهى با حلواى سرى سوته صلح مى آورد و گاهى با آيس كريم . واى به حال چنين كشور و چنين مردمى .
افتخار از اين هم است كه با طالب آيس كريم بخورى !!!

>>>   ایا ما بخاطر ایسکریم با تروریستان جهان میجنگیم وهر روز یکصدو پنجاه کشنه مینیم ریشخند ریسجمهور داریم

>>>   انطوريکه ما از زبان مردم که تحت تسلط طالبان میباشند شنیدیم که طالبان گفته اگر دوباره دولت غنی آتش بس را اعلام بکند خوشحال می شویم چون مزه ایس کریم هنوزم در دهنشان است

>>>   واه واه واه واقعا عجیب است حتی فکر نمیکردم یک دیوانه بی عقل این کلمات را بگوید زنده باد آیس کریم ! آیس کریم را نوش جان کرده! و زنده باد طالبهای آدم کش که زنده گی را برای مردم جهنم کرده است اما هزاران مردم بی گناه افغانستان زنده مباد این است شعار و عقل رئیس جمهور تقلبی ما که با انتصاب جان کری این مقام را یافته است و برایش جان مردم خصوصا مردم غیر اوغان کدام اهمیتی ندارد شاید این اشرفغنی شاید از روی عمد و آگاهی حرکات دیوانه وار انجام میدهد یک بار هم در جمع ولایات پشتونهای غلجایی خود صریحا به زبان پشتو گفت من دیوانه هستم!سیاست او در این زمینه همچو ترامپ است ترامپ هم سعی دارد با رفتارهای وحشیانه و دیوانه وار اعمال فاشیستی و دیکتاتوری خود را تداوم دهد انسان عاقل که بندگی خدا را به بندگی دیکتاتورها نمیفروشد میداند همچو حرکاتی جیغ ها و دادهای قبل از مرگ است این ها از فرعون بالا تر نیستند فرعون را هم خدا به آن وضع با اموالش در آب دریا غرق کرد اینها هم به همان سرنوشت می روند این سنت الهی با ظالمان است.
علی خان هروی

>>>   به اشخاص لعنت که به دیوانه روانی بی عقل لقت دوهمین مغز متفکر جهان به شخص دادن فکر میکنم آنها هم مثل همین ویا احتمال دارد از این دیوانه کردهم بی عقل بوده باشند نتوانسته اند خوب تشخیص بدهند.

>>>   هارون! از صفت ومدح شاهان جهت دهنپر کردن از طلا بهتر است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است