ارگ از برد در انتخابات غیرشفاف مطمین است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۷/۵/۱۵ کد خبر: 153447 منبع: پرینت

آنگونه كه جناب اخلاقى يكى از نمايندگان احزاب در تيم مذاكره براى شفافيت انتخابات اطلاع داده اند دولت به بهانه ناوقت بودن طرح شفاف سازى انتخابات و پروسه راى دهى را رد كرده است.

هر نوع طرح شفاف سازى اگر موثر شناخته شود براى جلوگيرى از بحران اهميت حياتى دارد. بحران انتخاباتى به معنى يک بحران ملى می تواند ريشه موجوديت كشور را تهديد كند. اگر دولت واقعا ريگى در كفش ندارد فاكتور وقت را بر فاكتور بحران و شفافيت ترجيح نمى داد.

آنچه واضح است اطمينان ارگ از برد خود زير سايه عدم شفافيت در يک انتخابات غير شفاف است كه در مقابل شفافيت و به خطر اندازى منافع ارگ رژيم موجود از هر گزينه ای استفاده خواهد كرد.

اگر توده ها اهميتى بر سرنوشت خود قايل اند و از وضعيت اسفبار موجود يعنى فساد، تبعيض، تلفات ملكى و آينده تاريک خود خسته اند با اراده مستحكم در همراهى احزاب بر شفافيت تاكيد كنند تا احزاب در مقابل ارگ و حاميان آن براى رسيدن به چنين هدف حياتى كم نياورند.

ظهیر آریایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
انتخابات غیرشفاف
نظرات بینندگان:

>>>   انشالله افغانستان طرف عدالت اجتماعی،انتخابات عادلانه حرکت نموده وبدون دخالت حکومت و خارجی ها ،در فضای کاملا آزاد و منصفانه صورت میگیرد و مردم زجر کشیده افغانستان هر سال شاهد انتخابات عادلانه تر و همه جانبه تر خواهد بود.انتخابات عادلانه وبدون مداخله حق ملت مجاهد و زجر کشیده افغانستان است که انشالله در وقت وزمانش درافغانستان صورت خواهد گرفت ونخواهد گذاشت که بر سر نوشت ملت مجاهد ومظلوم بیشتر ازین ظلم وغداری صورت گیرد.انتخابات حقیقی وبیطرف حق مسلم مردم مومن وصلح دوست افغانستان هستند که باید حکومت مقتدر از هرنوع تلاش درجهت انجام وقت معین در تمامی نقاط تحت کنترل و دولت افغانستان صورت گیرد تا ازیک طرف مردم مجاهد و زحمت کش افغانستان مطمئن به حکومت موجود گردد وازطرف دیگر رسالت مهم ملی به انجام برسد.
ومن الله التوفیق.الحاج.انجنیر.ع.ناصری ازآسترالیا

>>>   Raheel
دقیقا،‌
حد اقل به شیادانی که ملت را به چاه ذلت می اندازند اعتماد نکنند. به سنگ و چوب و کلوخ اعتماد کنند به این زراندوزان معامله گر و خالی مغز و بی اندیشه اعتماد نکنند.
آدمی را اندیشه اش آدم می سازد. آینها اندیشه مشخص سیاسی دارند؟ مثلا کدامیک از اینها صاحب کدام اندیشه مشخص سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و هویتی است؟
ای برادر تو همین اندیشه ای
کجاست اندیشه اینها؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است