ولسوالی خواجه غار ولایت تخار بدست طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۷    ۱۳۹۷/۵/۵ کد خبر: 153098 منبع: پرینت

طالباان بدون درگیری ولسوالی خواجه غار ولایت تخار را تصرف کردند.

به گزارش اسپوتنیک، طالبان همزمان به ولسوالی های خواجه غار و دشت قلعه ولایت تخار یورش بردند. در نتیجه توانستند ولسوالی خواجه غار را بدون هیچگونه درگیری تصرف نمایند.

محمد عمر عمر، ولسوال ولسوالی خواجه غار، سقوط این ولسوالی را تایید نمود. او ضمن انتقاد از نیروهای امنیتی این ولسوالی گفت که این نیروها بدون هیچ درگیری از مرکز ولسوالی فرار نمودند.

اما ویس احمد برمک، وزیر امور داخله سقوط ولسوالی خواجه غار ولایت تخار را رد کرد و افزود که نیروی های امنیتی با تمامی امکانات دست داشته در حال دفاع از ولسوالی هستند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تخار
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   متاسفانه در افغانستان قدرت در نزد زورمندان موروثی است ونزد مردم گوسفندی افغانستان تضمینی است.در حالی در همه جای دنیا قدرت دست به دست شده وافراد بر اساس لیاقت وخدمت انتخاب ودر صورت عدم خدمت کنار گذاشته وگروهی دیگر انتخاب میشوند وقدرت در یکجا انباشته نمیشود تا تبدیل به دیکتاتوری شود.

>>>   رييس جمهور بي كفايت نميتواند از ولسوالي ها دفاع كند. از وقت كه اشرف غني احمد زي با تقلب و.خ ... مالي جان كيري قدرت را تصاحب نمود همه قرار دادي ها را در دفتر خودش اورد در فكر زر اندوزي و معامله در دفترش با قراردادي هاي وزارت خانه هاي مختلف است و اصلا در فكر وطن نيست. نصف افغانستان در دوران كار اين اقاي رواني به دست طالب افتيد. خدا خير كند تا اخر دوره رياستش همه وطن از دست نرود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است