آتش بس مجدد با طالبان در عید قربان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۹    ۱۳۹۷/۴/۳۰ کد خبر: 152921 منبع: پرینت

حکومت بار دیگر در عید قربان با طالبان آتش بس اعلام می کند.
محمدهارون چخانسوری، سخنگوی اشرف غنی که ساعتی قبل در یک نشست خبری در کابل گفت که آتش‌بس با طالبان به مناسبت عیدقربان اعلام خواهد شد.

آتش با طالبان از جانب حکومت در روز های عید فطر مورد استقبال طالبان قرار گرفت و آنان با سلاح های شان وارد شهرها شدند که بقول مردم تعدادی از این طالبان در نقاط مختلف شهرها جابجا گردیدند و دیگر از شهر ها خارج نشدند و اعلام دوباره آتش بس بازهم به طالبان کمک خواهد کرد تا نیروی بیشتری در شهرها و مناطق مسکونی در میان مردم ملکی جابجا کنند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آتش بس
طالبان
عید
نظرات بینندگان:

>>>   Najib Salam
غنى و دروغ گُه يانش يك كشور را خر مى پندارند .
دوستم مريض بود و يا شما ، اميد وارم روزى از مريضى پشتونوالى نجات يابيد . مردم واكسين ضد اين مرض را كشف كرده اند ، انشالله به زودى در يك جاى تان مى كوبند .

>>>   جا بجایی طالبان در کابل به بهانه آتش بس

>>>   غنی یهود میخواهد به بهانه آتش بس طالبان تروریست را اکمال وجابجا نموده تا مانند آتش بس عید سعید فطر قتل عام سربازان و مردم مظلومان را تکرار کند.
تا حکومت غنی متعصب را سرنگون نکنیم چنین حالت وحشتناک جریان خواهد داشت.
هارون

>>>   خوب است همین طالب ها میتوانند جنګ سالاران و ذزذان ملی را بسزای اعمال شان برسانند. در افغانسان یک حکومت قوی و قاطع بکار است حکومت که سر ببرد و دست و پا قطع کند. در غیر آن این همه جاهلان ذزد، قاچاق بران مواد مخدر و انسان هرګز اصلاح شدنی نیستند.
روحانی

>>>   غنی چوپان چه دلیلی دارد که اتش بس میکند.
با وجودیکه اتش بس به نفع طالبان است زیرا نیرو های مسلح و وحشی شان را در شهر ها جابجا میکند.بازهم طالبان راضی نیستند به اتش بس..
ولی غنی چوپان قوم پرست متعصب التماس اتش بس میکند این نشانگر اینست که غنی بدست خودش دولت و نیروی های غیور مارا جلوی مزدوران پاکستان ضعیف می پندارد.تا دو سه عید دیگر تمام نیروی های طالبان در شهر ها جابجا خواهد شد اگر اینطوری پیش برود..
مصطفی ورزگانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است