انگلیس یک فرزندش را به کمال پیری رسانید و حالا...
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۷/۴/۳۰ کد خبر: 152913 منبع: پرینت

از آنجاییکه کشوری به نام "افغانیه" (افغانستان) و "اسراییل" براساس جعل تاریخ و به فرمان انگریز نامگذاری و تشکیل یافته است از بدو تشکیل چنین فرمان و جنایت تاریخی منطقه و حتی جهان هرگز روی خوشی و خوشبختی را تاکنون ندیده است.

اگر تا دیروز "اسراییل" توانست توسط برنامه های انگلیسی سرزمین های فلسطین را غضب نماید و همه را در حیطه و تسلط قرار بدهد ولی امروز تازه پارلمان اسراییل یک جنایت ضد بشری دیگری را مرتکب شد که برای نخستین بار اسراییل را بعنوان وطن مردم "یهودی" ثبت نمود و این کشور بعنوان یک کشور "یهودی" معرفی شد در حالیکه 35 تا 40 درصد باشندگان این کشور عرب اند و یهود نیستند.

دقیقآ تحمیل هویت های جعلی بر دیگران از همان سناریوی انگلیسی است که یکی پی دیگری تطبیق می گردد و انگلیس موفق گردید که پروژه یک فرزندش را به انجام برساند و حالا نوبت پروژه فرزند جعلی دیگرش (افغانستان) رسیده است که باید به ثمر برسد تا تاریخ و هویت اصلی این سرزمین را نابود کنند و باز هم یک هویت جعلی دیگری زیر نام "افغان" بر شهروندان غیر افغان تحمیل نمایند یعنی جعل اندر جعل (اسم کشور جعلی با هویت جعلی) و این سناریوی وحشتناک (یهودی - افغانی) هرگز شمه ای از یک دیگر تفاوت ندارند زیرا هر دو برادران "دوگانه" صهیونیزم و فاشیزم افغانی است که از یک تبار پدری اند.

بنابراین اگر به خود نیاییم و در زمینه کار مثمری انجام ندهیم و جلوی فاشیزم قبیلوی قرار نگیریم باورکنید که به سرنوشت دولت یهودی حتی بدتر از آن گرفتار خواهیم شد....

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انگلیس
اسراییل
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
اشتباه نكنيد ؛
تلاش ما به خاطر تحقق عدالت براى همه است ، مبارزه ما براى زدودن حاكميت تك قومى است و ساختن جامعه ى كه توان هضم همه هويت هاى موجود را داشته باشد ، هدف ما از بيدارى هويتى به ويژه تاجيكان، معناى ساختن حكومت مشابه قبيله يى و تك قومى نيست .
فدرال ساخت درست براى زدودن حاكميت هاى قوميست . تاجيكان بايد در اين راستا پرچم دار عدالت شوند و از هر نوع سياست كه بوى تك روى داشته باشد پرهيز كنند . ما جامعه ى مى خواهيم نه افغان هويت همه باشد و نه تاجيك ...بل هويت خراسانى جاى هويت هاى قومى را بگيرد . ما هيچگاه ادعاى بر ترى نكر ده ايم و در هيچ جلسه خصوصى هم اين را طرح نكرده ايم .

>>>   راست میگوید اقای صفوی باید همه ما دست بکار شویم تا پلان خصمانه دشمن مانرا خنثی سازیم .

>>>   آفرین به تو رفیق انقلابی عطا صفوی.

>>>   صفوی! هرکه بر این وطن حکومت کرده باز هم حکومت میکند!
هوتکی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است