سحر: اگر من رییس جمهور باشم...
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۳    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152621 منبع: پرینت

1_من اگر ریس جمهور باشم: در قدم نخست همه نیرو های نظامی و اتباع خارجی را با همه کمک های احمقانه شان از کشور بیرون میسازم چون کشورمن ثروتمند ترین کشوراز لحاظ معادن فابریکه ها وحاصلات زراعتی است مفت خوری وکاسه گدای را جم میکنم صنعت وتجارت را صادقانه نهادینه میسازم نه بطور شعاری.

2_ با طالب بگونه ی جدی برخورده کرده یا مجبور شان میسازم به میز مزاکره و صلح یا از ریشه نابود شان میکنم چون این گزینه صد فیصد در توان حکومت ما است.

3_در کرسی های کلیدی اشخاص کدر فعال و شایسته را انتخاب کرده و همچنان وظیفه و صلاحیت های هر وزیر را واگذار به شخص خودش میسازم و در مقابل هر حادثه ناگوار و عدم امنیت شخص مسوول جوابگو و در صورت سهل انگاری به چوب دار می کشم.

4_ پارلمان را عاری از حرام خوری و کمیشن کاری کرده واقعا خانه ملت میسازم.

5_خواست مشروع همه اقوام موجود در کشور را درنظر گرفته عدالت را بر پا، افراد مفسد که با فساد اخلاقی و اداری آغشته است و سبب بدنامی حکومت میشود شناسایی کرده طبق قانون اساسی اجرات میکنم.

6_ با اضافه کردن چند گزینه دیگر... یکه تازی و دیکتاتوری را کنار گذاشته یک بیرق ملی و واحد را با افتخار در کشور به اهتزاز در می ارم و دامنه تعصبات و تفرقه را از کشور برچیده ان وقت با افتخار در مقابل ملت خود و جهان ثابت میسازم که قانون اساسی افغانستان واقعآ عالی ترین قانون اساسی دنیا است.

سحر راستین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سحر
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   آیا در باره لوا خاص ۹۹ غنی چیزی میدانید
این لوا چند سال قبل هسته گزاری شد و چند ماه قبل از هر لحاظ مکمل گردیده همه افراد این لوا از افسر تا سرباز همه کوچی ها هستند که با معاش بسیار هنگفت توسط غنی استخدام شده اند
هیچ کسی غیر از کوچی ها حق شمولیت را در این لوا ندارند حتی پشتون های غیر کوچی
این لوا خاص توسط افسران خاص آموزش دیده اند که وظیفه شان فقط عملیات های خاص علیه فرمانده هان و اقوام دیگر می‌باشد از همین خاطر هست که هیچ کسی قبل از عملیات این لوا بالای دیگران اطلاعی نمیداشته باشند
سر قومندان اعلا یعنی غنی مستقیم این لوا را رهبری میکند
این لوا دارای چندین چرخیال طیارات کشفی و مجهز با جدید ترین سلاح های مختلف می‌باشد افراد این لوا دارای کارت های خاص و تفنگچه های بی صدا میباشند که در هر جا می‌توانند دست به عملیات ها یعنی ترور ها بزنند و افراد این لوا از هر گونه تعقیب عدلی مبرا میباشند
خادم الدین الله یار

>>>   بودن کمک خارچی مصارف یک روزه ارتش ملی را دولت پوره نمیتواند. اگر معادن هم استفاده شود نیاز به سرمایه های هنگفت و متخصصین وجوددارد که ازعهده افغان ها خارج هست درضمن هیچ کشور بدون ارتباط و کمک های کشوهای جهان کاری ازپیش برده نمیتواند چون جهان دهکده جهانی شده است و هرکشور به کشور نیاز دارد اما باید ازکمک های خارجی بهصورت استفاده شود نه اینکه ماند افغانستان کمک های خارچی چور و چپاول شود
اریامهر ازکابل

>>>   به نظر دهندهء اولي :
تو از اشرف غني ؛ ال چاپو ( خواكين گوزمن) جور كدي !!!

>>>   برای یهودی غنی چه او است ریس جمهور یهودی ها

>>>   Omar Ahmad Parwani
پرسش من:
چرا غنی احمدزی خطوط اول نبرد را به قتل گاه جوانان اقوام دیگر مبدل ساخت؟

پس از طالبان غنی دو تا نگرانی جدی داشت:
۱. حضور حد اکثری هم تباران‌اش در زندان ها که این نگرانی خود را علنی ساخت و برای رفع آن، دست به آزاد سازی بی رویه‌ی تروریستان از زندان ها نموده که همچنان صفوف طالبان هم فکرش را تقویت نمود.

۲. اما نگرانی دوم غنی پنهان و غیر قابل بیان بود. نگرانی دوم یک فاشیست بد دماغ چیزی جز حضور حد اکثری اقوام دیگر در ادارات دولتی و صفوف نیرو های امنیتی نبود‌. برای رفع این نگرانی می باییست او برنامه های مخوف و پنهان داشته باشد. برای کاهش حضور اقوام دیگر در رهبری ادارات دولتی او و تیم فاشیست‌اش، دست به تصفیه قومی تحت نام اصلاحات، تصاعد دادن جنرالان و سی بی آر سازی زد. اما برای کاهش حضور جوانان اقوام دیگر در صفوف نیرو های امنیتی راهکار دیگری جز تبدیل کردن خطوط مقدم جبهه به قتل گاه های جوانان تاجیک و هزاره و ازبک نداشت.

مقایسه آمار تلفات نیرو های امنیتی دوران حاکمیت غنی با دوران حاکمیت هر زمام دار دیگر، بسادگی می‌توان فهمید که ایجاد آسیب ها و خلاهای جدی در پروسه کار های عملیاتی و تدارکاتی ارتش تعلیم یافته که تجربه ۱۵ ساله یک خیانت عمدی و در راستای اهداف راسیستی ای بوده که در نهایت به هدف شوم کاهش حضور جوانان اقوام دیگر در بدنه ارتش و پولیس است‌.

پ.ن: از یک قوم گرایی مریضی چون غنی هر انتحاری را داشته باشید.

>>>   چی رقمی ای کارها ره خواهد کرد خوار جان؟!!!

>>>   سحر جان خوب گفتی : یک مثل بسیار مشهور است که از انگلیس ها باقیمانده است و آن اینست که تفرقه بی انداز و حکومت کن ! اگر غنی تفرقه اندازی نکند و اقوام را میان هم نیاندازد مردم جاهل پشت وی استاد نمی شود. وی می داند که نفاق اندازی و تفرقه افگنی میان اقوام برادر افغانستان به نفعش است. شیوه حکومت کردن خودت در شرایط فعلی افغانستان کارا البته در موجودیت دلال های سیاسی و موجودیت مداخلات اجنبی در امور کشور.

>>>   سحر جان 1
این کتاب هارا همه در کمپاین انتخاباتی شان میخانند بعدا" همه را فراموش میکنند چون همه تقلید از باداران دروغ گوی شان یاد گرفته اند . اصلا" خداوند مارا از نوکر ی وغلامی غربی ها بخصوص امریکا نجات دهد . هرزمانیکه ما بهمت ، عقل ، ایمان و اندیشه انسانی خود عمل کردیم آنوقت همه آرزو ها جناب شما (سحر جان )براورده خواهد شد. بامید آنرروزه ها .
صابر از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است