اعلامیه جدید طالبان در آغاز جنگ و ختم آتش بس
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۷/۳/۲۸ کد خبر: 152005 منبع: پرینت

اعلامیه امارت اسلامی در مورد اختتام آتش بس سه روزه به مناسبت عید رمضان.

امارت اسلامی برای اینکه هموطنان گرامی ما مراسم عید را به خوبی و آسانی سپری بکنند سه روز اول عید را در سراسر کشور آتش بس اعلان و موفقانه عملی کرد، این آتش بس در برابر رژیم کابل نبود بلکه برای آسودگی مردم اعلان شده بود و شام روز یکشنبه پایان یافت.

اکنون به مجاهدین در سراسر کشور فرمان داده می شود که عملیات های خود را در برابر اشغالگران خارجی و مزدوران داخلی آنان همچون سابق ادامه بدهید.
عملی شدن موفقانه آتش بس سه روزه، نکات ذیل را روشن ساخت:
این ثابت شد که امارت اسلامی کنترول و قدرت جهاد و مبارزه جاری را در دست دارد، هیچ دست خارجی با امارت اسلامی نیست، صف اش متحد و یکمشت است و می تواند حتی در موضوعات مهم همچون آتش بس تصمیم بگیرد و سپس عملی هم بکند.
امارت اسلامی برای همه افراد نظامی و غیر نظامی رژیم کابل فرصت خوبی را مساعد ساعت تا مجاهدین امارت اسلامی را به درستی بشناسند و از همکاری با امریکایی ها دست بگیرند، تا کشور ما از شر اشغالگران خارجی نجات یابد و راه قیام نظام اسلامی در سراسر کشور باز گردد.

در گذشته، دشمن تبلیغات می کرد که در افغانستان با آن ها بست گروه می جنگند و یا اینکه امارت اسلامی صدای واحد و صف واحد ندارد، اما اکنون همچون آفتاب عیان گردید که ادعای آنها نا درست بوده است، گروه های متعددی در صف جهادی وجود ندارد، امارت اسلامی در سراسر کشور رهبری جهاد را به دوش دارد و افرادش از مقام رهبری خود به جدیت اطاعت می کنند.

اعلان و عملی شدن آتش بس از سوی امارت اسلامی و استقبال گسترده مردم از مجاهدین این را ثابت ساخت که داعیهء امارت اسلامی و ملت رنجور یک است، همه خواستار خروج اشغالگران و قیام نظام اسلامی هستند.

همه فیصله های امارت اسلامی به اساس شریعت و نفع ملت می باشد. آزادی سراسری کشور و قیام نظام خالص اسلامی، حکم شریعت و آرمان بزرگ ملیون ها شهداء، معلولین، بیوه زنان و ایتام ما است که به هیچ صورت و در بدل هیچ امتیاز در برابر آن معامله صورت نمی گیرد.

امریکایی های اشغالگر دیگر باید این حقیقت را درک کنند و بپذیرند، از زورگویی بی جا دست بگیرند، برای حل این معضله گزینهء دیالوگ مستقیم با امارت اسلامی را ترجیح بدهند و نیروهای اشغالگر خود را از افغانستان خارج بکنند.

همه هموطنان و مجاهدین آگاه باشند که هیچ گونه گفتگو و مذاکرات پنهانی با رژیم مزدور کابل جریان ندارد. تبلیغات بی اساس دشمن برای فریب دادن اذهان عامه، بحران کنونی را پیچیده تر می سازد و در بخش صلح به جای فایده تاوان می کند.

امارت اسلامی افغانستان
۲۷/۳/۱۳۹۷ هجری شمسی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   هم اتش بس وهم قطع اتش بس از طریق پاکستان به دستور امریکا بود.اشرف غنی وهمکارانش مزدوران باسواد وشما همکاران بیسواد امریک هستین. برو شاباس کلان شوی.

>>>   الله گل دانه دانه دانه که طالب قار کده نمایه خانه الله گل دانه دانه .
که طالب قار کده بعد از ختم آتش بس سه دانه
کل شهر ها را کردن چک وکنترول مستانه
حالا میگیرن پلان حملات خود را جانانه وخصمانه
اریائی تبار

>>>   اگر هلیکوپتر های امریکا برای مدت یک هفته اکمالات تان را قطع کند همه تان تسلیم میشوید.
فهمیدی جان کا کا؟

>>>   اشغال گران خارجی در راه نمانده اند که شما بکشید. مزدوران داخلی نیز کشتن شان مشکل تر است. اما سربازان را در جبهات جنگ و مردم بیگناه را توسط حملات انتحاری میتوانید قتل عام کنید...

>>>   امارت طالبی یک سره نوکر ISI است

>>>   خوب این اعلامیۀ در ظاهر طالبانی و در اصل پاکستانی به معنی سپردن این جغرافیا به پاکستان است.
لعنت به مزدوران و نوکرهای خارجی

>>>   Mardanyar
طالبان با رد تمدید آتش بس حملات خود را آغاز کردن یعنی همان سربازان را به آغوش کشیدن
به آغوش خاک سپردن.
۱- اناردره فراه
۲- نادعلی هلمند
۳-میوند قندهار
۴-علی شینگ
۶- ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب .
۵- مقابل دروازه ورودی ولایت ننگرهار .
تلفات قابل تذکر نیست .

بوت گرچه کان زر است
جایش بر پشت در است

ماید دانسته باشیم برای کیها ارزش و احترام کنیم .

>>>   شما خو سواد ندارین. همین اعلامیه را هم حتما کدام پرچمی یاخلقی نوشته.

>>>   اشرفغنی وکرزی افغانستان رابه فحشاخانه غربیهاو امریکایهاتبدیل کرده که حتی حالا شبکه های مجازی هم پرشده ازفلمهای عیاشی کماندوهای خارجی با
زنان افغان ودرفلمهای حالیودی هم زنان افغان منحیس
فاحشه هانقش میدهند اگرباورندارید بنویسید درگوگل که عیاشی کماندوهای خارجی بازنان افغان بعد واقعیت را
خواهی دانست پس کجاست غیرت مجاهدصاحبان که داد
میزدندکه اگر یک خارجی درکشورماافغانستان باشدنمازهای
ماقبول نیست امروزخودشان ازامریکاییها دالروپول ومعاش
میگیرند پس جهاد ومجاهد دروغ است

>>>   راست می گ.یند طالب ها این رزیم دست نشانده یهودی شما سیل کنید تلویزونها و دفتر ها را که زنها در چه حالت وبه چه رقم لباس های غیر اسلامی می ایند طالب خو مسلمان اند زیر چتر این دولت یهودی خو را نمی اورند

>>>   عمر راوی
نیروهای مشترک المنافع پشتونی !
دولت کنونی اوغانستان، تمثیل کننده ای حاکمیت مشترک اوغانملتی ها ، گلبدینی ها ، سورخلقی ها و طالبان است.اشرف غنی احمدزی با طالب و طالب با احمدزی و دیگر گروه های پشتونی باهم هیچ دشمنی ندارند. آنان همدست اند و برای رسیدن به یک هدف مشترک کار میکنند. طالبان نیروی مسلح واقعی دولت کنونی است که به ظاهر از (( بیرون دولت )) در خدمت برنامه های پشتونیزه کردن کشور و احیای حاکمیت مطلقه پشتونی قرار دارند. ارگ ، خانه امن همه فاشیست های پشتون از همه رنگهایش است. هر تحلیلی که این مساله اساسی را نادیده بگیرد و دولت و طالب را دو نیروی مخالف و دشمن یکدیگر بداند، تحلیل پوچ است.

>>>   خارجی ها دولت را از طرف روز و شمارا از طرف شب اکمال میکنند تا شما هردو طرف باهم بجنگید ٬هم وطنان بیگناه ما کشته ومعلول٬اطفال نازنین یتیم و.... انها به اعصاب راحت همه دارا ییهای وطن راغارت کنند.بالا خره فهمیدین ویا هم شما قبل از من خبر داشتید.

>>>   Kohistani
- همی فاز آنهایی که طالب را در آغوش می گیرند چیست؟
-آیا به راستی طالبان سزاوار آغوش شماست؟
-هیچ به یاد دارید طالب چه جنایاتی را مرتکب شده است؟

>>>   طالبان درین بیانیه از راحت سه روزه مردم سخن می گوید پس مردم دیگر حق ارامش راندارد پس وظیفه تک تک مردم افغانستان است برای امنیت شان در کنار دولت این طالب نما ها را در هر جا دنبال کند حتی در لانه ها ی شان نگذارد ارام باشد تا از شری این ها کشور ارام شود وظیفه شرعی هر افغان است این وحشی ها صلح واتش بس را نمی فهمد مثلی خودی شان باید رفتار کرد
وطن دوست

>>>   کافران مسلمان نما!
گاهی دراخیر کدام ماه یاسال سنجیدیده اید که درین مدت چقدر کافرو چقدر مسلمان را کشته اید؟

>>>   خوب طالب صاحب جم کنین لنگ هایتان را که خایه گور اینبار خواهد زد
فکر نکنم آنقدر اولاد مرد باشین که مزدور اشغالگر در پشت پرده نباشین

>>>   اينهااگر مزدور نباشند كسانى را كه يك بار در آغوش گرفتند اقدام به قتل شان نميكنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است