رهایی زندانیان حزب اسلامی زیر پا گذاشتن عدالت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۶    ۱۳۹۷/۳/۱۷ کد خبر: 151745 منبع: پرینت

کمیسیون حقوق بشر افغانستان رهایی زندانیان حزب اسلامی را بدون در نظرداشت قناعت خانواده‌های قربانیان، زیر پا گذاشتن عدالت می‌خواند.
این کمیسیون با ابراز نگرانی جدی از رهایی بی‌قید و شرط این زندانیان تأکید کرد که رهایی هر کسی بدون در نظرداشت قناعت خانواد‌های قربانیان نمی‌تواند، سبب پدید آمدن صلح پایدار شود.

سیما سمر رییس این کمیسیون روز چهارشنبه «۱۶ جوزای ۱۳۹۷» در یک نشست خبری هنگام ارایه گزارش از وضعیت زندانیان کشور و ارایه گزارش ۹ ساله از تلفات غیر نظامیان در پاسخ به پرسش رسانه‌ها افزود:
"در صورت عدم قناعت قربانیان قضایا درست نیست که هر کس آزاد گردد، ولو از هر کسی باشد و هیچگونه پیگیری صورت نگیرد. اگر قرار باشد ما به بهانه صلح عدالت را زیر پا کنیم متأسفانه سبب صلح پایدار در افغانستان نخواهد شد."

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سما سمر
حقوق بشر
حزب اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   Raheel
داکتر شدن، ماستر شدن، پروفیسور شدن و وزیر و وکیل و صدراعظم و رییس جمهور شدن هرگز به این معنی نیست که طرف حتما آدم هم شده است.
باهزارتا کتاب نوشتنها و صدهزار کتاب خواندنها نمی شود ادعا کرد که حتما اخلاق و شرف و تقوی و آدمگری هم با آن به دست می آید. این آخری ها بدون تحصیل و تعلیم هم می تواند به دست بیاید.
با درد و دریغ بیکران باید گفت که در کشور ما تحصیل و تعلیم زیاد شد اما خلای بس بزرگ تربیتی و اخلاقی دهن گشاده است که پیامدهای بس وحشتناکی در تمامی سطوح اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از ان متصور است.

>>>   حالا معلوم است ومعلوم شد كه غنى خودش هم يك دزد وقاتل مردم است هيچ گاه شخصي از طرف مقتول قاتل را ببخشد نميتواند بايد از طرف مردم سول ميشدكه ايا اين كار كنم يانه چون خودش يك جاسوس است وكاررا كه بادرش برايش دستور بدهد ان ميكند گرچى (گفته اند كه خر براى تويله نيست براي بار كسى است چى با دزد دان حكمتيار باشد يا بهر گوره يا دار دست مرد فضول هستند كدام كسب كار ندارند باز در گروپهاى جنگ داخل ميشوند وديگر اينكه هركدام بايد با دار ودسته خود براى غنى رى بدهند تا باز چند وقت به دزدى وچپاولگرى خود دوام بدهند چون خود سر وبيسر در چوكى ريسى مقرر شده حالا خودش وشادي اش در ارگ مستى ميكنند تا كدام مرد مثل خالق پيدا شود واورا ازچوكى مثل نادر كور پس كند ٠

>>>   Khurasani
اعلام آتش بس و عیدانهٔ فاشیستی رئیس حکومت وحدت ملی به باند جنایتکار و تروریست طالبان .
تفریق و تقسیم جنایتکاران با معیار قومی و در راستای تفکر افغانیت، نقض آشکار قانون اساسی و فراهم سازی بستر حملات تهاجمی در روز های عید برای باند جنایتکار و تروریست طالبان در کشور می باشد.
اشرف غنی علناً و رسماً جنایتکاران طالب را « افغان وسله وال طالبان» می داند و از کاربرد واژه های تروریست، دشمن و جنایتکار علیه آنها پرهیز می نماید.
این پیام آتش بس اشرف غنی در واقع چراغ سبز برای باند تروریستی طالبان است و اوج سیاست قومی و فاشیستی اشرف غنی را به نمایش می گذارد.
مجلس نمایشی به اصطلاح علماء در واقع ابزاری بود در راستای قباحت زدایی از قامت شنیع جنایتکاران طالب که ثمره‌ای آنرا در بیانیهٔ امروز اشرف غنی می توان مشاهده نمود.
اشرف غنی به جای اینکه با تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی کشور و با اعلام فرمان آمادگی کامل و تهاجم بی امان علیه جانیان و تروریستان طالب به سرداران و پاسداران کشور روحیه و انگیزه بدهد، با ابراز محبت و تقدیم عیدی به دشمنان؛ فرهنگ و هویت و تمدن و انسانیت لبخند مهر می فرستد.
لینک سخنرانی اشرف غنی در کامنت نخست در اختیار شماست .

>>>   Mujallal
جالب اینجاست که اشرف غنی وطنفروش جاسوس در این اعلامیه به صراحت میگوید که از 27 رمضان تا پنجم عید از حملات تهاجمی بر طالبان ابا میورزد!! در حالیکه این دولت منحوس وهمینگونه دولت دست نشانده گذشته هیچگاه بر طالبان حملات تهاجمی نداشته اند و همیشه طالبان تهاجم کرده اند و اینها دفاع کرده و هزاران فرزندان مظلوم این خطه را نابود کرده اند- طالبان تهاجم میکنند منطقه ای را میگیرند و همه سازو برگ نظامی را تصاحب میکنند ، سربازان را می کشند ، غیر نظامیان را نفله میکنند و بر زنان و دختران تجاوز میکنند و بعد دولت شکست خورده آمادگی میگیرد که دوباره برود و منطقه را تصاحب کند و اینبار بازهم دهها نفر نابود میشوند یا منطقه را دوباره میگیرد و یا جنگ بگونه فرسایشی ادامه پیدا نموده و منطقه به شهر ارواح مبدل میشود.

>>>   به چه جرمی زندانی بودند؟
اگر فقط عضویت در حزب گلبیدن پس چرا فاروق وردک و کریم دبل و امثتلهم زندانی نشدند؟
این گلو قیضه اش دست ISI است .
یک روز سر غنی را میخورد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است