اینجا زنان را به داعش می فروشند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۷/۳/۱۵ کد خبر: 151708 منبع: پرینت

شیطان صفتان در ازای دریافت مبالغ مالی زنان را به داعش تحویل می‌دهند...
یک سازمان حقوقی غیر دولتی مغربی (مراکشی) گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه را که تحت حمایت امریکا قرار دارند، به همکاری و فروش زنان به گروه تروریستی داعش متهم کرد.

به گزارش آریانا نیوز، محمد بنعیسی رییس مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر شمال به آژانس خبررسانی فرانسه گفت که نیروهای دموکراتیک که بیشتر عناصر آن کُرد[های سوریه] استند طی دو روز گذشته 35 زن و 50 طفل مغربی را به اجبار به داعش تحویل داده است.
این مرکز به نقل از زنان مغربی حاضر در شمال سوریه این راپور را نشر کرد.

داعش همچنان در برخی از مناطق محدود در ولایت دیرالزور در سرحد سوریه و عراق حضور دارد.
بنعیسی اعلام کرد که تحویل این زنان به داعش در راستای معاملات تبادل اسرا یا در ازای مبالغ مالی است.
دیدبان حقوق بشر شمال اعلام کرد که زنان مغربی حاضر در اردوگاههای آوارگان در شمال سوریه درخواست کمک کرده اند و نمی‌پذیرند که به مناطق تحت اشغال داعش منتقل شوند.

به راپور فرانس پرس، تعداد زنان مغربی حاضر در شمال سوریه به همراه اطفال آنها قریب به 200 نفر است.
به راپور دیدبان، این زنان مغربی ترجیح میدهند که به مغرب بازگردند و مجازات قانونی خود را تحمل کنند تا اینکه تحویل داعش داده شوند.
این نهاد تأکید کرد که با اداره مدنی نیروهای دموکراتیک نامه نگاری کرده تا روند بازگشت این زنان تسهیل شود، ولی هیچ پاسخی از سوی این گروه دریافت نکرده است.

مغرب در سال 2015 قانون جدیدی تصویب کرد که بر اساس آن، تروریستهای مغربی که از کشورهای سوریه و عراق به کشور خود بازگردند، باید مجازاتهای زندان ما بین 10-15 سال را تحمیل کنند.
عبدالحق الخیام رییس دفتر مبارزه با تروریزم در مغرب ماه می اعلام کرد که بیش از 200 نفر از این تروریستها به این کشور بازگشته اند و بلافاصله بازداشت و تحویل قانون داده شده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
زنان
نظرات بینندگان:

>>>   زنان تروریستی که برای کشتن مردم از مغرب به سوریه امده اند سرنوشتی نکبت بار خواهند داشت خون مردم بیگناه سوریه دامن انان را خواهد گرفت کدام مسلمان یا انسانی می تواند اسم انسانیت بر خود بگذارد و برای کشتن انسان بیگناهی فرسنگها برود تا ادم بکشد داعشیها چه زنان و چه مردانشان به مجازات الهی خواهند رسید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است