در حمله اشتباهی، نزدیکان مسلمیار کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۰    ۱۳۹۷/۳/۹ کد خبر: 151543 منبع: پرینت

درحمله اشتباهی نیروهای ارتش به ولایت ننگرهار در شرق کشور، 9 تن از نزدیکان "فضل‌هادی مسلمیار" رییس مجلس سنا کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک، "عطالله خوگیانی" سخنگوی مقام ولایت ننگرهاردر شرق افغانستان گفت: دستکم هشت نفر دیگر نیزدرحمله به ولسوالی «چپرهار» در این ولایت مجروح شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

وی همچنین درباره دلیل حمله نیروهای ارتش افغانستان به نزدیکان مسلمیار توضیحاتی نداد و تنها گفت: دولت کابل برای بررسی این عملیات هیاتی را تعیین کرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
حمله
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   مسلمیار به عربستان رفته است.
کدام کشور را از رفتن مسلمیار به عربستان خوشش نیامده است، چند نفر طالب و داعش را در قریه او روان کرده است و آنها فیر هوایی کرده اند و کدام نفر را از قریه وظیفه سپرده است که از قوای امنیتی ناتو و قوای دولت کمک بخواه.
در نتیجه قوای دولتی و ناتو آمدند و قریه مسلمیار را بمبارد کردند.
مسلمیار تا بحال چند مرتبه به عربستان غرض حج رفته است؟
این دفعه میشد که به کربلا غرض زیارت برود.
سید حسین توکلی از دشت برچی.

>>>   امریکاییها را بلا زده که بجای اینها کله خود کلانها را زیر بال شان کند.

>>>   چرا وقتی مسجد را عمدأ با بمب منفجر میکنه با حس خوشی یک قوم میشه
حال چرا ناراحت استین

>>>   مسلميار نختهء خود را گرفته.

>>>   Khalid
جالب است: امروز نماینده خاص امیر استشهادی نیز خود را برای انتخابات پارلمانی ثبت کرد تا انتحاری در کشور کاملا قانونی شود
در گوشه کابل استشهادی مصروف جنایت و درگوشه دیگر مصروف ثبت نام.....
همین جنایتکار بود که حملات خونین کابل و سوپر مارکیت حلال خوانده بود و انرا تائید نموده بود و امروز بالای همان ویرانه ها امده است تا خود را منحیث نماینده ثبت نام کند
این است سرنوشت ما که هر چه دزد، رهزن، خاین، بیوجدان، وابسته، جیر، معامله گر جاسوس ووووووووو است امروز حاکم بر سرنوتش ملت دردمند ما شده اند

>>>   خانواده مسلمیار در چپرهاری که تحت کنترل داعشی ها است چه می کند. حتما آنان هم داعشی بوده اند. چنانکه خود مسلم یار هم متهم به داعشی است.

>>>   با عرض سلام ستون پنچ کی است انتحار از ایمان نمیاید خو‌همی پایه های حکومت است که گروه های ضد اسلام را در افغانستان آورده و جای داده انتقال می‌دهد در موتر های خود و انتحار می‌شود که جوانان عزیز ما به شهدت میرسند آقای مسلمیار جهاد در افغانستان روا نیست حرام است همه مردم کشورم تمام اقوام کشور به رنج غم و هر کدام اش داغ داغ استند از سیاستی ترورست پرستان بروید در فلسطین جهاد کنید بس سوال اینجا است اگر تو ریس جمهور وزیر ها پارلمان و‌نظمیان امریکا که زیر دست هایش پاکستان و‌طالبان جاسوس ضد اسلام است دیگر غریب و‌بیچاره خو موتر شیشه سیا ندارد به خاطر یک لقمه نان شب روز شان مصروف است با قلب های لرزان و‌سراسیمه از ترس این که مبادا طفل های شان یتیم شود ای انسان های ضد اسلام به تو‌میگویم قرآن بخوان از کتاب خدا بیاموز احترام به خلق حتی به حیوان فرض است کشتن انسان حرام است باز امریکای ها تجاوز نکردند شما ها گروه های ضد اسلام کهامروز اسلام را میخواهی. به جهانیان نشان بدهید که اسلام وحشت است شما ها خودت تان امریکای را آوردید به خاطر نفقه شخصی خود و جهاد بلای مسلمان میکنند شما ها خود تان امریکای اسراییلی استید که شما از طرف گروه های اسراییلی و امریکای آب میخورید آیا فامیل های شما در امریکا نیست چرا فامیل هایتان د حیش ‌ونوس زندهکی میکند خو زندهکی در امریکا هم حرام است بریتان بگذارید که ما بیچاره ها زندهکی کنیم که یکی از نهمت های زندهکی ایت ورنه آخرت بیم ناک و‌ترس ناک و‌اتشینی را پیش رو خواهید داشت زیرا شما به اسلام هم تجاوز کردید چون تحمت کردن تجاوز است کاری که شما میکنند در اسلام نیست
ت اا

>>>   حمله اشتباهی نبوده بلکه دقیق انجام شده چون نزدیکان مسلیم یار همه اش طالب وداعش است. خیل هم هدفمند بوده اگر خود مسلیم یار در عربستان نمیبود حتما در بین مقتولین بود. اینها طالب پرور و داعشی هستند خود مسلیم یار در عربستان برای چه رفتند؟ برای اینکه به داعشیهای که در ننگرهار هستند از بادارش پول بیاورد.

>>>   داعش یار مسلمیار یکی است وباید خود مسلمیار نیز شامل موضوع می شد.
حقداد از گومل پکتیا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است