چرا مسوولان امنیتی پنجشیر همدست افراطیت اند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۷/۳/۲ کد خبر: 151320 منبع: پرینت

ملافضل الله (همان ملای متحجر و داعش فکر تکفیری که جنازه برادران ما را در صفوف پولیس و اردو در جنگ در برابر طالب و داعش حرام می داند) در یک رینجر پولیس به تحصیلات عالی پنجشیر می رود تا معاون علمی آن موسسه را بزور با خود ببرد، اما خوشبختانه که بدلیل حمایت های مردمی به این امر موفق نشده است.

حالا سوال این است که آیا پولیس با ملا فضل الله چرا همکار است و زمینه برای تشنجات مردمی و یا محکمه های صحرایی را در همدستی با یک دشمن شان، انجام می دهد؟پ

ضمناً، این بحث معلوم است که یک توطیه ی سازمان یافته از سوی تحریری های داعشی در همدستی با دو محرک قومی از استادان پشتون راه اندازی شده و مطمیناً که دست طالب فکران ازین مساله بیرون نخواهد بود و باز هم چرا مرتجعین و متحجرین در پنجشیر مجال دگر اندیشی و قرایت های دیگری از دین را از مردم گرفته اند؟

سامی دره ای


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملافضل الله
پنجشیر
سامی
نظرات بینندگان:

>>>   تحریری ها شاخه ملکی داعش استند حتا از القاعده هم خطرناکتر استند تا اشخاصی مانند معنوی که از دنیا خبر ندارد و مثل اینکه از مکاتب افغان ترک تاحال دفاع میکند و پول میگرید موجود باشد این نوع حادثات پایان نخواهد داشت.
تیزفکر

>>>   هرجا ملا فضل الله است ترورست است فرزندان تانرا فضل الله نام نگذارید

>>>   اگر ملا فضل داعشی و طالبی است نباید عقب اش نماز خواند.

>>>   ملا معنوی .....,در شورا ی نظار وکمسیون انتخابات وبحیث عضوجمعیت آنقدر غارت گری وچمهرانه چور گرد که کمتر جنایتکاران دیگرش نموده اند.هنوز هم انتظار دارد تا وظیفه پر در آمد دیگری را بدست آرد .
هر که آب ازدم شمشیر خورد زهرش، باد.
سالم ....باشنده جوی شیر.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است