دیدار اشرف غنی با جنرال دوستم در ترکیه دروغ است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۷/۲/۳۱ کد خبر: 151214 منبع: پرینت

مولوی عبدالله قرلق، عضو مجلس سنا خبر داد که رییس جمهور اشرف غنی طی سفر اخیرش به ترکیه با جنرال عبدالرشید دوستم، مصاحبه تلفنی داشته است.
به گفته مولوی قرلق، که یکی از طرفداران نزدیک جنرال دوستم محسوب می باشد و عضویت جنبش ملی اسلامی افغانستان را دارد، قرار بود که اشرف غنی و عبدالرشید دوستم در ترکیه ملاقات تک به تک داشته باشند ولی از خاطر وضعیت ناگوار امنیتی در افغانستان این دیدار صورت نگرفت.

مولوی قرلق اظهار داشت که اشرف غنی و جنرال دوستم طی صحبتهای تلفنی وضعیت فعلی امنیتی کشور و مسایل انتخابات آینده را تحت بحث قرار دادند.

موضوع برگشت معاون اول رییس جمهور به افغانستان هم مطرح شد. به گفته ای مولوی قرلق، احتمال می رود که تا ده روز آینده تدابیر لازم برای برگشت معاون اول ریاست جمهوری به کابل گرفته شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
جنرال دوستم
نظرات بینندگان:

>>>   ملاقات اشرف غنی را با جنرال دوستم خبر ندارم، اما باتور دوستم پسر جنرال دوستم در کنفرانس اسلامی ترکیه در پشت سر اشرف غنی نشسته بود.
نمیدانم که اشرف غنی خودش باتور دوستم را به کنفرانس ترکیه برده بود و یا این که دولت ترکیه خودش باتور دوستم را در جلسه نشانده بود.
یک دفعه دیگر نیز در ترکیه سران کشور های جی ۲۰جلسه داشتند، رییس جمهور ترکیه از الهام علی ایف رییس جمهور آذربایجان نیز دعوت کرده بود و او در جلسه اشتراک کرده بود.
بارک اوباما که آنوقت رییس جمهور امریکا بود، به طرف الهام علی ایف بد بد سیل میکرد که :ای درین جلسه چه میکند؟آذربایجان خو در جمله کشور های جی ۲۰ قرار ندارد.

>>>   تدابیر لازم برای برگشت معاون اول ریاست جمهوری به کابل گرفته شود. چی است ؟ کدام تدابیر ؟

>>>   محترم اشرف غنی ریس جمهور افغانستان هیچ ضرورت ندارد که با یک جنایتکار جنگی، دایم الخمر، بیسواد وگلم جمع ملاقات کند، موصوف یک مجرم است و از قانون ومحکمه فرار را بر قرار ترجیح داده است.
بااحترام یاسین کابلی

>>>   يك بام و دو هوا، پسرش همراي غني بچه باز ...، پدرش ميگويد من ايشچي را ..... خدا يا اين بي پدر ها را نابود كن يا ما ملت را هلاك كن، تا از شر اينها خلاص شويم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است