کرزی در پی دستیابی به قدرت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 151003 منبع: پرینت

نفس اينكه كرزى مى گويد شناسنامه الكترونيک غيرقانونى حكومت را نخواهد گرفت گرچند تحول مثبتى در زمينه تقبيح رويكرد فاشيستى دولت غنى و تقويت گفتمان عدالت خواهى به شمار مى رود اما اساسا ريشه در نگاه او براى دستيابى به قدرت و در چگونگى و ماهيت صف بندى هاى سياسى انتخاباتى دارد.

به عبارت ديگر اعلام موضع او در اين زمينه نه تنها حكايت از پديدار شدن تغيير تدريجى در رويكرد او نسبت به مسايل كلان ملى نمى كند بلكه در مقياس حجم متراكم بحران ها و روند پرشتاب تحولات كشور اين اندازه از ايستادگى مسبوق به مصالح مُلک و معطوف به منافع جامعه نيست.

عبدالله پیمان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
قدرت
تذکره
نظرات بینندگان:

>>>   دیگر امریکا هرگز به چنین اشخاص نمک نشناس اعتماد نمیکنند ، ملیون ها دالر شان را خورد حالا میگوید روسیه خوبست امریکا بد !
ر

>>>   ۲۵۰ سال است که حاکم و فرمان روا هستید ، از شما آموختیم ! مردم عادی تان خبر نداشتیم و از پادشاهان تان یاد گرفتیم ، کور کردن برادر را از امیر دوست می خان ، وطنفروشی را از امیر عبدالرحمن خان ، پدر کشتن را از امیر امان خان ، قسم خوردن به ورق قرآن را از نادر خان ، خواب کردن را از ظاهر خان ، مال مردم خوری را از وزیرمامد گل خان ، چال و نیرنگ مردم فریبی را از داود خان ، استاد خود توسط بالشت کشتن را از حفیظ الله امین خروتی ، گریختن شبانه را از داکتر نجیب ، آدم کشتن را از ملا عمر ، شیر شدن را از کرزی ، نان خوردن و به نمک دان شاشیدن را از غنی کوچی .

>>>   چون همیشه زمامداران پشتون به خیانت و تقلب و به کمک خارجی ها بقدرت رسیده اندتمام زمامداران گذشته یا به شکل فجیع کشته شده اند یا اعدام تا از قدرت خلح شده اند امروز یگان زمامدار اوغان که زنده است کرزی است اگر کشته نشود شاید در بسیاری از دسیسه های پشتپرده دست داشته باشد. اینها حتی به فامیل های خود هم وفادار نبوده اند

>>>   حال کرزی دامن جمیعتی ها را گرفته مثل گلبدین، بهر دامنی که خود را میندازد نام بد میسازد
اگراینها هوشیار باشند بفهمند که اًزموده را ازمودن خطاست خط دیورند را کرزی فروخته بود طالبهارا برادرهای خودگفته واینبار داعش را یازنه خود معرفی میکند.
فساد،رشوت،قومگرایی،وغیره فجایع را کرزی میراث ماند.

>>>   عبدالله پیمان : اگر کسی یک کار نیک هم کرد شما انتقاد می کنید در افغانستان مشکل اساسی اینست که هیچ کس خود را نیم سیر حساب نمی کند . ازدست فروشان تحلیل گران سیاسی ما چند برابر اند اما متاسفانه همه نه بر اساس واقعیت ها ابراز نظر می کنند بلکه همه بر اساس علاقمندی شخصی و سلیقه های گروهی ! مشکل درینجاست.

>>>   قانون اساسی که خودش جور کرده است.برایش اجازه دوره سوم ریاست جمهوری را نمیدهد.

>>>   کرزی یک خاین ملی و بیناموس بین الملی است و این نوع انسانهای پست صفت حق گفتن را ندارد چی رسد به قدرت رسیدن

>>>   ما آقای کرزی را بهتر از اشرف غنی بی کفایت و نا لایق میدانیم .
محمد حکیم بابه

>>>   کرزی که ۱۳ سال در قدرت بود و در حقیقت حکومت داری را از صفر
شروع کرد درین سیزده سال اینقدر جنجال نه بود که درین چارسال اشرف
غنی جنجال ها آنهم جنجال های بنیادی بالا شده و کشور را به خطر تجزیه
مواجه ساخته مرگ برین خزنده مضر یعنی اشرف غنی احمد زی
جمیله معلم

>>>   کرزي .....واز خود راضی.با خواب و خیال پلیدش وبرای دوراندیشی های.خبیثانه اش درزمانی حکومت فاسد لعنتی اش هر چه پول وسرمایه که حق ملت بود.مثلی گوشت سک بالا کشید. انتقال داد دوبي به برادر های ناراضی اش کمک کرد. ی مغز بیشرف فکری این جا هارا کرده بود. فقط بخاطر که دو باره به این چوکي لعنتی برسد.میلیون ها نفر از مردم افغانستان را بدبخت افسرده و نا امید کرد.....
( مهاجر

>>>   دور سوم هدفش مسلسل اسن نه وقفه !
مثلا کرزی دو دور ریاست کرد بعد وقفه دربین آمد وغ رئیس شد ، حالا کرزی میتواند خودرا کاندید کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است