غنی در پی رسمیت بخشیدن به تقلب برآمده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 150994 منبع: پرینت

نامشروع که با کودتای تقلب قدرت سیاسی را غضب کرده است حالا کمر به نابودی دموکراسی و روندهای دموکراتیک در کشور بسته است.

گذشته از اینکه قانون اساسی و سایر قوانین افغانستان را احترام نمی‌ گذارد عملا در پی تکمیل کردن فصل ناتمام ملاعمر، ابقای سلطه‌ی تباری و تداوم سیاست حذف قومی است. حالا که متوجه شده است حتی واسکت انتحاری و حملات پی در پی به مراکز انتخاباتی جلوی اراده سیاسی مردم را آنگونه که تمامیت‌ خواهان آرزو کرده بودند گرفته نتوانسته است با سراسیمگی در پی رسمیت بخشیدن به تقلب و جعل برآمده است.

بارها گفته‌ ام که ارگ تهدید اصلی برای سلامت انتخابات و اراده سیاسی مردم است و اشرف غنی یکی از دشمنان روندهای دموکراتیک در کشور چون غنی می‌ داند که با نهادینه شدن و نضج گیری دموکراسی در افغانستان چشم انداز به رویایی باطل هژمونی خواهی و دست یافتن به سلطه‌ی تباری محال تر از همیشه می‌ شود.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آشنا
اشرف غنی
انتخابات
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   Ariaie
گفته ميشود خانم شهلا حق پرست بخاطر زمينه سازى تقلب و مداخله غنى در امور كارى كميسيون ها از وظيفه اش استعفا داده و تاكيد كرده نمى تواند بخش از تيّم خيانت باشد. اگر اين خبر واقعيت باشد اينجا بايد ملت با شهامت و درك اهميت موضوع كمپاين حمايت راه انداخته و چنين شخصيت هاى را تشويق كنند چون سزاوار تشويق و حمايت اند.

>>>   Bezhan
اشرف غنی
زمامدار
نظام دیکتاتوری است؟
یا
نظام دموکراتیک؟

>>>   غنی تقلب را قانونی کرده است و طبق قانون به اصطلاح اساسی تقلب میکند

>>>   Ayendagan
درود!
باغنی احمدزی بدترین اتفاقات را تجربه خواهیم کرد....
کسیکه خود اش با ملیون ها رای تقلبی در کشوری بنام افغانستان حاکم شد ، چگونه از او توقع دارید تا انتخابات شفاف و بدور از تقلب برگذار کند ، متاسفانه ما بد ترین اتنخابات جهان را تجربه خواهیم کرد و همینطور بد ترین و فرومایه ترین آدم ها در مجلس نماینده گان خواهند آمد که بدون شک هر خواست و پیشنها نامشروع غنی را بی درنگ تصویب خواهند کرد.......مگر اینکه انقلابی صورت گیرد.

>>>   اشرف غنی میخواهد که تذکره الکترنیکی توزیع شود تا همه بی یند وباری ازبین برود وجلوش گرفته شود . که این فقط یکراه دارد آنهم توزیع تذکره الکترونیکی. حالا ببینید که کی نمی خواهد که این کارصورت بگیرد. کسانیکه تبلیغ سو وزهرآگین وغرض آود برضد ترقی کشور دارد خداوند نیستش کند. ولو هرکس باشد.

>>>   غل زی های از نگاه فرهنگی مردمان بسیار بدوی و نیمه وحشی هستند و توانائی پیشبرد امور حکومتداری یک کشور متنوع چندین ملیتی و چندین زبانی را ندارند۰ این بدوی ها از مردمسالاری واقعی فرسنگ ها و قرنها فاصله دارند۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است