گویی که غنی و تقلب لازم و ملزوم هم اند (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۲    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 150985 منبع: پرینت

براساس سندی که روزنامه اطلاعات روز منتشر کرده است اکثریت اعضای کمیسیون انتخابات در جلسه‌ی رسمی این نهاد تصویب کرده اند که تصدیق ثبت نام را‌ی‌دهنده/استیکر ثبت‌ نام در پشت شناسنامه‌ی اصلی فرد نصب می‌ شود نه کاپی شناسنامه.

اما اشرف غنی این مغز متقلب در ارگ اعضای کمیسیون را فرا می‌ خواند و در حضور تیم تقلبکار انتخابات 2014 مثل حمدالله محب سفیر افغانستان در واشنگتن و چند تقلبکار دیگر فیصله می‌کند که کمیسیون می‌ تواند در پشت کاپی شناسنامه‌ی شهروندان تصدیق ثبت نام را نصب کند همین گونه به اعضای کمیسیون هشدار می‌ دهد که کسی مخالف است که تا ساعت 8 شام استعفا بدهد.

حالا یک جمع توجیه‌گر و شریک تقلب همراه شماری از ساده‌اندیشان تصور می‌ کنند که این تصمیم خلاف قانون بخاطر امنیت جان شهروندان است که تصدیق ثبت نام در شناسنامه‌ی اصلی شهروندان نصب نشود تا از آسیب تروریستان در امان باشند در حالیکه تروریستان سفاک گویی در هماهنگی این حلقه‌ی متقلب ریاکار مردم می‌کشند و زمینه می‌سازند تا توطیه‌ی مغز متقلب و گروهش عملی شود همانگونه که ویدیوهایی از تقلب تروریستان طالب به نفع غنی در انتخابات 2014 نشر شد.

حالا این را با میزان کاهش مشارکت مردم برای ثبت نام در انتخابات پیش رو در حوزه‌ی رای علیه غنی و میزان بالای رای حوزه‌ی غنی بررسی کنید در خواهید یافت که اینها هر کاری می‌ کنند تا انتخابات را به گند بکشند و جلوی مشارکت گسترده‌ی مردم را بگیرند.


اشرف غنی انتخابات تقلب شناسنامه مردم افغانستان



آثار حکیمی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
انتخابات
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   حال معلوم شود که کمیسیون مستقل است یا وابسته؟

>>>   Ariaie
گفته ميشود خانم شهلا حق پرست بخاطر زمينه سازى تقلب و مداخله غنى در امور كارى كميسيون ها از وظيفه اش استعفا داده و تاكيد كرده نمى تواند بخش از تيّم خيانت باشد. اگر اين خبر واقعيت باشد اينجا بايد ملت با شهامت و درك اهميت موضوع كمپاين حمايت راه انداخته و چنين شخصيت هاى را تشويق كنند چون سزاوار تشويق و حمايت اند.

>>>   غنی سه در صد رای آورد در انتخابات آینده شاید یک فیصد رای نیاورد بجز تقلب راه دیگری ندارد

>>>   از غنی که خود در نتیجه تقلب و خیانت توسط امریکا بر قدرت نصب شد توقع انتخابات شفاف را نداشته باشید۰
کسیکه خود از روی تقلب بر قدرت نصب شده باشد چگونه جلوی تقلب را خواهد گرفت؟

>>>   اشرف غنی با سواد ترین رئیس جمهور افغانستان در طول تاریخ است. در پاک بودن او حتی مخالفینش هم شک ندارند. در سطح منطقه مدرن ترین رئیس جمهور است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است