برداشت آزاد: رابطه امنیت با وزیر داخله
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۴    ۱۳۹۷/۲/۲۳ کد خبر: 150936 منبع: پرینت


برداشت برمک-وزارت داخله

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت
برمک
وزارت داخله
نظرات بینندگان:

>>>   فرق بین انسان افغانستان و انسان دیگر دنیا این است که انسانهای دیگر دنیا به قانون میفهمند و یک کار خلاف قانون را انجام نمیدهند. اگر احیانآ نفهمیدند، برایشان می فهمانند و میگویند که این کار خلاف قانون است، آنها متوجه کار خلاف خود میشوند و دست از آن کار بر میدارند.
در افغانستان متاسفانه چنین نیست. نه مردم به قانون میفهمند و نه هم بعد از فهماندن قانون، آنها به قانون عمل میکنند.
اینجا سرک عمومی است و برای عراده جات و یا پیاده رو در نظر گرفته شده است بند کردن آن توسط فروشندگان، خلاف قانون است.
هنگامی که پولیس نظم عامه می آید و به آنها میگوید که این کار خلاف قانون است، آنها و سایل شان را جمع میکنند و میروند در یک گوشه منتظر مینشینند که چه وقت پولیس میرود.
هنگامی که پولیس رفت، دوباره می آیند و وسایل خویش را هموار میکنند.
اگر تو بجای پولیس باشی چه میکنی؟
البته پولیس افغانی.
منتهی پولیس خارجی اگر به چنین صحنه یی برخورد کند، وسایل آنها را جمع میکند و توقیف میکند و خودشان را جریمه و یا توقیف میکند، تا دوباره مرتکب چنین جرمی نشوند.
هرچند در کشور های خارجی، هیچ فردی بدون اجازه رسمی دولت ، اجازه فروش اموال را در ملا عام ندارد. باید اجازه نامه رسمی دولتی داشته باشد و در جاهای معین در نظر گرفته شده، آن را بفروش برسانند.
متاسفانه در افغانستان همه چیز بی نظم است. از بزرگی فامیل ها گرفته، تا روابط شخصی و فامیلی و اجتماعی و روابط مردم با دولت و از دولت با مردم و غیره.
یک نفر گدایی میکند و هر سال یک طفل بدنیا می آورد.
اگر پرسان کنی چرا؟
جواب میدهد که داد خدا است.
اما من برایت میگویم که داد خدا نیست، بلکه ما نند تمام زنده جانهای دیگر در اثر القاح تخمه مذکر و مونث بمیان می آید و اگر تو فقیر هستی و توان اعاشه و اباطه آنها ا نداری، پس طفل بدنیا نیاور.

>>>   گـم بازی میکند ؟

>>>   Baha
یک پاسخ تاریخی یه یک استدلال پوچ فاشیستی
فاشیستان با خشم می گویند: اگرملیت های غیرپشتون افغان نیستند، پس چرا در خارج به نام افغان می روند با پاسپورت افغانی و افغان هم شناخته می شوند.
پاسخ : زمانی که نام سرزمین ما جعل شده، تاریخ و هویت مان جعل شد شناسنامه ها و اسناد ما جعل شد با شرمندگی در خارج هم افغان شناخته شدیم ، همه ملیت های بیگناه غیر پشتون هم محکوم به نام بد افغان شدند و در خارج افغان یعنی وحشی، افغان یعنی دزد، افغان یعنی تروریست، افغان یعنی مافیای مواد مخدر. پس افغان کدام افتخاری ندارد، دردا که ما با نام افغان در خارج چقدر اهانت و توهین می شویم و حتا در میدان های هوایی افغان ها بیشتر بازرسی می شوند تا مواد منفجره و خودکفانی را با خود به هواپیما نبرند. اما افغان واقعی از لجنزار بدویت تاریخ به نام افغان فخرمی فروشد که اگرنام جعلی افغان بر ما تحمیل نمی شد ما از سیاره زمین بیرون پرتاب می شدیم ، هچنانی که آنها از اسراییل برسرزمین ما پرتاب شدند

>>>   همین برمک یکی دو هفته قبل سوگند خورد که تا نیمه های شب با وزیر دفاع و رئیس عمومی امنیت مصروف هماهنگی امور امنیتی است. ولی در عکس مثل اشتوکها گیم میزند!!!!!!

>>>   برمك بايد برمه شود، نام پنجشيري را بد كرد، اين لولو تخلف عقلي دارد، ....بيشرم است.

>>>   همی مملکت و همی وزیر درین وضعیت ملک لوده وزیر لوده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است