آزمون تاریخ فرا رسیده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150668 منبع: پرینت

نگذارید هویتی که نگین معرفت انسانی من و شما را تشکیل می دهد طعمه ی گرگان درنده و خفاشان تاریخ گردد گرچه در این مورد بارها است که فریاد کشیدیم ولی متاسفانه نه گوش شنوایی و نه هم چشم بینایی وجود داشت.

بقول معروف: "آزموده را باز آزمودن خطا است!".

ولی با آن هم آی هموطن باز یک بار دیگر شما را خطاب می کنم!
از همه آنانیکه به حفظ هویت (انسان) بودن خویش حرمت می گذارند صمیمانه تقاضا دارم که از این رهبران و گویا پیشوایان خود از عبدالله و عطامحمد نور گرفته تا اجاره گیران دین و مذهب که از بهای خون فرزندان شهید این وطن چاق و چله شده اند و از این طریق صاحب مال و منالی شده اند و از برکت هر یک شما در این مقام لم زده اند بخواهید که دست بکار شوند و همین اکنون در مقابل این بی عدالتی و جنایت نابخشودنی این گروه متعصب قبیله گرا و فاقد شعور انسانی ایستادگی نمایند.

یقینا که فردا ناوقت خواهد بود زیرا وضعیت موجودیت عکسل العمل قاطع و موضعگیری درست را می طلبد و این آزمون تاریخ همین اکنون فرا رسیده است. حرف های تشریفاتی و مصاحبه های میانتهی چرخه گیر کردن های بی حاصل دیگر کارساز نیست به دلیل اینکه همه چیز به آخر خط رسیده است.

در غیر آن وقتی دیدید که اینها فقط همان سبکسران بیکاره اند و چون پیوسته به گذشته کاری از دستشان ساخته نیست در اینصورت شما را به وجدان و عزت انسانی تان قسم می دهم که اینها را ترک کنید و تا دیرنشده است خود را از زیر بار مسوولیت سنگین تاریخ نجات دهید.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صفوی
هویت
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   دزدان و دیوثها مانند عبدالله و نور را بشمول غنی و تکنوکراتهای دیگر بر مردم حاکم نسازید بدون تعصب و تنگنظری قومی انسانهای صادق و وطنپرست را بر سرنوشت جامعه حاکم سازید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است