از دیدار ها با جنرال دوستم در ترکیه مطلع شوید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۶    ۱۳۹۷/۲/۱۰ کد خبر: 150459 منبع: پرینت

احمد ضیا مسعود معاون پیشین ریاست جمهوری، همایون همایون، بشیر احمد ته ینج، ظاهر قدیر و لالی حمید زی از نماینده های مجلس به ترکیه رفته و با جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری افغانستان (که ظاهرا رد تبعید بسر می برد) دیدار و گفتگو کردند.
احتمال می رود که این دیدار جهت رایزنی های انتخاباتی صورت گرفته باشد.
کد (4)


جنرال دوستم در ترکیه

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
ترکیه
نظرات بینندگان:

>>>   مجاهدان قلابی دست به دامان یک گلیم جم از خدا بی خبر که جز نکبت و سیاهی در پرونده ننگین خود ندارد.

>>>   رای فروش بیا باز یگان کسی را پادشاه بساز که برای باری چندم فرار ات دهند
تخاری

>>>   افسوس صد افسوس که یکروزی همین آقایان سنگ جهاد را بر سینه میزدند و در برابر دوستم می جنگیدند ولی امروز گردن و کمر برایش خم میکنند. افسوس بحال تان تا کی شما بخاطر نفع امیال شوم تان به هر در و دروازه تک تک میکنید کمی بخود به اندیشید که تاریخ شما را هرگز فراموش نخواهد کرد.

>>>   دوستم از فاسدترين چهره ها در افغانستان ميباشد تمام اطرافيانش هم به فسادهاى كلان دست دارند

>>>   هدف اینان گرفتن رای از دوستم به احمد ضیا است
حالا مردم پنشیری هارا که رفیق نیمه راه هستند شناخته اند دیگر کسی به انان رای نمیدهد اینان فقط تازمانی با شما ستند که مطلب شان بر آورده شود یک ساعت بد شمارا بدریا می اندازند

>>>   این سرسرک ها ونشست ها بی فایده است نتیجه معلوم است جناب اشرف غنی بازهم رئیس جمهور است دست تان آزاد هرچه می خواهید انجام دهید !

>>>   این اشخاص از جمله جنایتکاران اند که میخواهند بخاطر حفظ دارائی های نا مشروع خود جنرال صاحب را استعمال نموده تا بقای خودرا حفظ کنند. که همه این قا چاق بران را می شناسند.

>>>   مردم افغانستان اگر مغز و فهم درست داشته باشند تمام این به اصطلاح سیاست مداران بشمول غنی کرزی گلو عبدالله وغیره قابل اعتماد نیستند .

>>>   همه اینها قاچقبران زبده افغانستان اند که دالر را به بانگی نقل میدهند ،چندروز پیش همایون همایون همه ولسیجرگه را به این دالر های ظاهر قدیر وغیره همقطرانشان خریداری کردند وحتی زور غنی هم به ایشان نکشید ،حالا لالی با دوستم دوستی میکند ،شرم است تا ماه های پیش از ازبک وتاجک وهزا ره بد میگفت حالا سنگ وحدت را به شکو خود بسته کرده ،عمل این ها با نظر شان کاملا متفاوت است یعنی از جمله کسانی هستند که خداوند آنها لعنت کرده
عبدالله ریحان

>>>   برای دوستم بهترین کاندید کرزی است او با دوستم گذاره میکند نه پنشیری ونه غ یا ع

>>>   همین دوستم جواب راکتهای. پاکستان را میدهد از سابق میفهمد که دشمن افغانستان کی است ودر همین دورشدن دوستم از سیاست صد فیصد پاکستان توسط جاسوسهایش که در داخل مجلس سنا وکابینه موجود استند دست دارند
اگر غنی واقعاً مزدور پاکستان وامریکا نیست دوباره بخاطر ارامش مردم وامنیت کشور ما دوستم را وارد صحنه بسازد

>>>   کبوتر با کبوتر باز با باز، دزدان از یک قماش هستند قوم ههم نیست ، پس در مقابل شان همه باید باهم مبارز کنیم.افغان

>>>   جنرال دوستم را مردم فکر میکردند که یک شخص دلاور کار کشته سیاسی جنگی است اما به اصطلاح مردم هزاره خام پرته کرد حالا ثابت شد که خیلی ترسو بد رفیق که دوستان و طرفداران اش را رها کرده در ترکیه لمیده تا مانند عروس انرا در تخت عروس بکابل بیاورند تقریبن حدود دوسال میشود که از ترس یک ادعا علیه خودش که نه قتل است و نه فعل انجام شده و نه دادستانی و پولیس در دستگیری ان کدام اقدامی انجام داده بیک تپ تپ پای اشرف غنی و طوطعه سازی معصوم استانکزی و حنیف اتمر فرار را بر قرار تجیح داده در ترکیه لمداده و چوکی معاونیت ریاست جمهوری را خالی گذشته و ضمن ان برای ارگ نشینان زمینه قومگرای و انجام تعصب و کینه توزی را کاملن همواره کرده است کسیکه اینقدر ترسو بزدل باشد چه درد چه بدرد مردم می خورد لاف و پتاق نزدیکان دوستم را ببین که از شجاعت و دلیری و ادشاه سازی ان پفت و پوچک میپرانند و این ترس دوستم از یک تپ تپ پای توطعه سازی غنی احمدزی و گروپ پینج نفره ان وزن دوستم را به صفر تقرب زده .

>>>   باز دست های نا مرئی چی خوابی دیده اند برای به هم زدن آیتلاف.

>>>   جنرال صاحب دوستم واقعا مجاهد کبیر است

>>>   بلی، کبوتر با کبوتر باز با باز، همه دزدان از یک قماش هستند، مثل دزد کلان غنی کوچی، زاخیلوال دزد، پاروک ووردک دزد، کرزی خاندان دزد، و دیگر خائن های قبیله، و علیه آنها باید مبارزه صورت گیرد.
فرزند اصیل خراسان.

>>>   بلی، کبوتر با کبوتر باز با باز، همه دزدان از یک قماش هستند، مثل دزد کلان غنی کوچی، زاخیلوال دزد، پاروک ووردک دزد، کرزی خاندان دزد، و دیگر خائن های قبیله، و علیه آنها باید مبارزه صورت گیرد.
فرزند اصیل خراسان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است