افتضاح امروز مجلس نمایندگان باورش سخت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۲    ۱۳۹۷/۲/۵ کد خبر: 150330 منبع: پرینت

افتضاح امروز مجلس نمایندگان (در جلسه استیضاح استانکزی) تصویر روشنی بود از فرهنگ، دانش، تجربه، تخصص، تعهد و شخصیت سیاسی نمایندگان مردم افغانستان!؟

جلسه‌ی امروز نشان داد که متأسفانه رییس مجلس نمایندگان بی کفایت ترین عنصر برای اداره و مدیریت پارلمان افغانستان در طول تاریخ این نهاد بوده است.
از دو صد و چهل و نه نماینده مجلس افغانستان، فقط تعداد شصت و دو نفر در رأی گیری شرکت نموده اند.
رأی عدم اعتماد ۱۹
رأی اعتماد ۴۴
رأی سفید ۱
رأی باطل ۲
به این ترتیب آقای استانکزی در مقام خود باقی ماند و ظاهراً مشروعیت خود را تثبیت نمود.

این رأی گیری نشان می دهد که از جمع ۲۴۹ نماینده مردم افغانستان در استیضاح امروز ، فقط ۶۳ نماینده دارای رأی و نظر بودند و بقیه حضرات اصلاً از حق رأی خود استفاده نه کرده اند یا در مجلس تشریف نداشتند!

نکته مهم:
سوال مهم برای من این است که آن سیاستمداران فاسد و رهبران مافیا که کشور را برای حفظ منافع شخصی خود تا لبه بحران برده بودند و شعار برکناری استانکزی را می دادند، امروز در کدام قبرستان سیاسی بودند؟
آیا استانکزی یک شبه پارسا و مومن و صالح و شخصیت ملی شده است، یا در ذهن آنها معجزه ای رخ داده است؟

امروز معلوم شد که اکثریت مطلق نمایندگان مجلس، نمایندگان مافیا، قاچاقبران، باند های فاسد اقتصادی و سیاسی هستند و شعار های آنها نه بر مبنای منافع ملی و هویتی و تمدنی، بلکه به خاطر حفظ سرمایه ها و منافع شخصی و خانوادگی و قبیله یی شان می باشد.

جوانان ما باید در چنین مواقعی است که روشنفکر نمای های دربار فاسد مافیا سالاران و سیاست بازان آماتور و مفسد را بشناسند و تشخیص بدهند تا از یک سوراخ صد باز گزیده نشوند.

مردم ما بعد از این باید به کسانی رأی بدهند که حافظ رأی آنها باشد و نه حافظ منافع رهبران خود خواندهٔ فاسد، دروغگو ، تاراجگر و مافیا.
راستی من نمایندگان یک ولایت را مطلقاً ندیدم، احتمالاً دست جمعی به زیارت حضرت مولانا رفته باشند.....

به راستی که:
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
خراسانی
نظرات بینندگان:

>>>   کـــــد 91 برنده میدان شد !

>>>   اكر استتاكزي و غني افتخار كنند كه واس به كرسى اامنيت نيشسته است شرمش اش باد و بايد استفاي جانانه بدهد و هيج طرف داري ندارد از شرق و غرب و شما صدا صدا است نميخواهيم همين ....را و ج....

>>>   نمایندگان ملت حاضر بودند و نوکران ارگ غایب

>>>   واقعن اکثریت مطلق نمایندگان مجلس، نمایندگان مافیا، قاچاقبران، باند های فاسد اقتصادی و سیاسی هستند و شعار های آنها نه بر مبنای منافع ملی و هویتی و تمدنی، بلکه به خاطر حفظ سرمایه ها و منافع شخصی و خانوادگی و قبیله یی شان می باشد.

>>>   هههههههههه ! آقای خراسانی تحریر داشتند که ( امروزمعلوم شد که اکثریت نمایندګان مجلس مافیا ، فاسد وچی وچی هستند ) ملالی جویا یادش بخیر ۸ سال قبل ګفته بود که این یک طویله خاین چیزی بیش نیست

>>>   برای مردم ازین بدتر هم باورش خیلی سهل است ، چون این کمیشن کاران صرف مصروف تجارت استند ، وکلای که نیامدند ویا آمدند رای خوب دادند اجر شانمرا دریافت میکنند چی بهتر ازین ؟
هردوطرف فایده کردند هم آنانیکه نیامدند وهم آنانیکه رای دادند میگیرند

>>>   رأی اعتماد مربوط به زنان مجلس است

>>>   خواب استن یا دالر به جیب خود زده در سرک های دبی چکر میزنه
در افغانستان هر کی به چوکی رسید قصم خیانت را میخوره نه قصمی فعالیت را
احمد از کابل

>>>   اول در صنفی که پنجاه شاگرد باشه چطور میشه از ده نفر امتحان گرفت در حالی که معلم خبر هم‌داره که شاگرد ها نالایق و مریض استن
و توان امتحان دادن را نداره
حکومت افغانستان هم مثل همین صنف است
همه مریض و نالایق
احمد از کابل

>>>   برادرعزیز یک کلمه را به یاد داشته باشیید که هزاران خیانت انانی که به خاطر دورکردن استانکزی را به مجلس خوانده بود ترس ازان دارد که مبادا قتل خیانت وغصب چور چپاول انان را اشکار کنند واین روسیاه هان کاسه ایشان از زیر اب براید ورسوا(خداوند)ج خوهستند رسوامردم نگردند این خائنان به همین خاطر ستانکزی را استیضا نموده بودند
بخدای واحد سوگند یاد میکنم که مجاهد هم هستم ولی ازجمله غاصبین نیستم خداوند روی خائنان راسیاه گرداند

>>>   به جز ملا نصرالدین که یکبار خر را سوار خودش کرده بود، هر خری که خوب سواری دهد سوارش می شوند.کار دنیا همین است.

>>>   اگر این ملت ملت می بود به این دلقک های هرزه رای می دادند که نماینده های شان باشند. خود کرده رانه درد است نه درمان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است